Appartement Luxfort 118 Service Suites

Luxfort 118 Service Suites

2 reviews over Appartement Luxfort 118 Service Suites in het Nederlands

Aanrader

Fam. Strik, 13-8-2017

Heel ruim, schoon en rustig appartement met wasmachine en droger. Een slaapkamer met 2 heerlijke tweepersoonsbedden. Het appartement ligt buiten het gebied met de populaire bezienswaardigheden en straten, maar met een taxi/huurauto/openbaar vervoer ben je er in no time. Onder de appartementen zit een supermarkt gevestigd. Het zwembad is erg fijn en het uitzicht over de stad vanuit het zwembad & jaccuzi is mooi. Ontbijt moet je zelf regelen, maar met een supermarkt in het gebouw is dat geen enkel probleem.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Waanzinnig appartement!

j.donsu, 5-8-2014

Eigenaar Luxfort 118 heeft boven een mall enkele appartementen opgekocht ter verhuur voor toeristen.

Ons appartement lag op de 12e verdieping en heeft alles wat je eigenlijk moet hebben: 2 grote luxe kamers (met een 2-persoonsbed in de woonkamer - we waren met 4), een luxe badkamer (de douchestraal was nog beter dan bij ons thuis), satelliet-tv (met HBO!), een uitgebreide keuken, airco en wifi. Je krijgt een pasje voor de garage en in de mall heb je een uitgebreide supermarkt. Er is ook een Burger King en Starbucks in de buurt.

De bus stopt voor de deur en brengt je naar het strand van Ferringhi of de stad. Als je lekker wil eten raden we je de malls aan. In o.a. Gurney Paragon heb je helemaal bovenin een geweldige food court.

Dit is één van de beste plekken waar we ooit hebben overnacht, zeker voor die lage prijs!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Luxfort 118 Service Suites in Penang - Georgetown, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Luxfort 118 Service Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Luxfort 118 Service Suites scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.