Hotel City Bayview Georgetown ****

7,3

56 reviews over Hotel City Bayview Georgetown in het Nederlands

Netjes en centraal gelegen

C.Poldervaart, 15-9-2016

Mooi hotel met nette schone kamers.

Leuk zwembadje maar daar zijn we niet in geweest.

Wel erg massaal allemaal.

Gereisd met vrienden in september 2016

Goed hotel in centrum

Carien , 20-5-2014

Dit hotel heeft een centrale ligging en goede facilieiten. De kamers zijn netjes. Op de bovenste verdieping is een skybar waar je 's avonds heerlijk wat kunt drinken met een prachtig uitzicht op de stad. Als je voor het hotel rechts de weg oversteekt vindt je daar op de hoek een foodcourt waar je heerlijk en supergoedkoop kunt eten.
Gereisd met partner in maart 2014

Centraal gelegen hotel

Eddie Bogaert, 8-9-2013

Hotel ligt centraal in George Town. Vanuit dit hotel ben je snel bij alle belangrijke voorzieningen in het centrum van George Town. Ook ben je snel op de uitvalswegen van George Town.

Personeelslid vriendelijk en behulpzaam. Kamers zijn schoon, hebben WIFI (soms moeilijke verbinding), kluisje, prima badkamer, etc. Prima kamer met zicht op zee.

Eten in hotel is duur, vlak bij het hotel ligt Red Foot Market, een marktje met allerlei eettentjes eromheen. Minder luxe, we eeg goed en veel goedkoper.

Gereisd met partner in augustus 2013

centraal gelegen hotel

Christa en Dick, 18-8-2013

Hotel, gelegen in het centrum van Georgetown. Dichtbij winkelcentra, Red Garden Foodcourt en Little India. De kamers zijn echter verouderd, het ruikt meteen muf als je de kamer binnenkomt. Verder is de kamer, met name de badkamer, niet schoon. Mocht je een kamer op de 7e verdieping worden toegewezen, mijdt dan de kamernummers 708 tot en met 712, je hebt dan uitzicht op de betonnenmuur van de naastgelegen parkeergarage. In het hotel worden cursussen en conferenties gehouden. Het is echter vervelend dat de deelnemers allemaal bij het zwembad komen roken waardoor je weinig privacy hebt en je in de sigarettenlucht zit. Je zult ons er niet meer zien, wij begrijpen niet hoe dit hotel aan zo'n hoog cijfer komt.
Gereisd met vrienden in juli 2013

goed hotel voor prima prijs

brian, 3-2-2013

prima hotel, mooie grote kamers met airco.hotel heeft een perfecte ligging, alles binnen loopafstand.zwembad stelt niet veel voor maar voor een keertje te plonsen is het prima. personeel allemaal erg vriendelijk en efficient.om de hoek ligt de red food court, echt een aanrader.
Gereisd met partner in januari 2013

Superhotel in Georgetown

hejeanine, 5-8-2012

Wij hebben 2 nachten in de hotel gelogeerd tijdens onze rondreis. We boekten het via internet voor een redelijke prijs. De kamers waren zeer schoon! De service was goed! Ontbijt was zeer uitgebreid, voor ieder wat wils.'s Morgens een krantje onder de deur door en het personeel was behulpzaam! Een net zwembad, wat erg fijn was na een warme dag in de stad! Handdoekenservice en schoon! Vlakbij de Red Gardens Foud Court, echt een aanrader om daar een keer te eten! Taxistandplaats voor de deur, ideaal!
Gereisd met partner in juli 2012

prima plek voor paar dagen georgetown

Rene, 1-8-2012

Prima groot hotel alleen hadden wij een kamer met uitzicht direct op een blinde muur.

dat bleek de 1e 7 verdiepingen te hebben op een bepaalde kant. niet zo fijn dus.

Gereisd met vrienden in juli 2012

elise, 22-6-2012

Onderdeel van de rondreis taman negara. Goed hotel, voorzien van alle gemakken. Tot laat op de avond, misschien wel 24 uur per dag, een portier aan de deur. Op loopafstand van een zogeheten foodcourt. Een wir war van mensen en eet tenten, allerlei eetluchten door elkaar. Wij vinden het leuk om te zien maar geen eten besteld. Vanuit dit hotel zijn we met de groep naar een wedstrijd van het Nederlands elftal gaan kijken. We kwamen in een leuke straat met eet tentjes, leuke sfeer.
Gereisd met partner in juni 2010

Patrick, 15-4-2012

Goed hotel met schone kamers en lekker ontbijt. Jammer dat er geen strand in de buurt was. Diner was zeer speciaal doordat je in een draaitoren dineerde waarbij je een uitzicht over de hele stad had. Volgende keer Georgetown, zeker weer Bayview!
Gereisd met vrienden in april 2002

Een leuk slaapplekje

Kiki, 23-9-2011

Een mooi hotel met voldoende voorzieningen. Helaas vonden wij de omgeving niet erg leuk (saai).
Gereisd met partner in september 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor City Bayview Georgetown bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel City Bayview Georgetown in Penang - Georgetown, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel City Bayview Georgetown zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel City Bayview Georgetown scoort een 7.32 uit 10 op basis van 56 reviews.