5,8

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Berjaya Georgetown*** bij :

4 reviews over Hotel Berjaya Georgetown in het Nederlands

gewoon goed

annemarie, 14-8-2009

Er is inmiddels heel veel verbeterd in dit hotel. we hadden een keurige kamer en een nette badkamer. We zaten op de 28ste (!) verdieping en hadden een prachtig uitzicht over stad en omgeving. De rest van het hotel zag er keurig uit. Ontbijt was goed en redelijk uitgebreid. Personeel was vriendelijk en vooral de congierges waren erg behulpzaam en vriendelijk. We zijn 3 nachten gebleven.
Gereisd familie in juli 2009

Theo en Joan, 25-3-2007

wij zijn net terug van een eilanden rondreis geheel zelf samengesteld.

onze 4 de bestemming was berjaya hotel(we hebben 7 hotels aangedaan)

Een luxe hotel aan de ingang vriendelijk personeel. we hebben hier 3 dagen overnacht we zijn niet erg blij geweest ,gordijnen zagen er niet uit. vies en gescheurd dus hele slechte staat, drie keer viel de stroom uit

kamers zijn erg verouderd en onderhoud is hard nodig

ontbijt matig alleen maar azie georienteerd eten. winkels dicht bij de deur.

ze hebben ons na dat ik toch wel boos ben geworden een hogere luxe kamer gegeven die in orde was. maar ik blijf erbij dat het hotel aan kamer renovatie toe is.

Gereisd met partner in maart 2007

Theo en Joan, 25-3-2007

wij zijn net terug van een eilanden rondreis geheel zelf samengesteld.

onze 4 de bestemming was berjaya hotel(we hebben 7 hotels aangedaan)

kamers zijn erg verouderd en onderhoud is hard nodig

ontbijt matig alleen maar azie georienteerd eten. winkels dicht bij de deur.

Gereisd anders in maart 2007

R.Schrijver, 20-3-2007

Had voor 5 dagen geboekt via internet.

Is een keten, website is heel professioneel. We kwamen de eerste dag laat aan, anders waren we direct weggegaan. De kamers waren ongelovig smerig,zelf op de muren dikke lagen stof, vloerbedekking versleten, behang gescheurd,de badkamer was goor, alle kitranden zwart van de schimmel. Het hele hotel stonk naar eten. Van Buiten ziet het hotel er erg mooi uit. De website doet overkomen alsof je in het centrum zit, is er echter kilometers van verwijderd.

We zijn na de eerste nacht direct vertrokken.

Gereisd anders in maart 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Berjaya Georgetown in Penang - Georgetown, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Berjaya Georgetown zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Berjaya Georgetown scoort een 5.75 uit 10 op basis van 4 reviews.