Hotel Hard Rock ****

8,6

11 reviews over Hotel Hard Rock in het Nederlands

Heerlijk hotel voor gezinnen

Amy van W, 3-2-2016

Dit hotel ligt aan de rand van het toeristische plaatsje (wat overigens geen plaatsje met massatoerisme is) Batu Ferringhi. Om midden in het centrum te komen kan je gratis hotel shuttle nemen. Lopen is vrij ver met de warmte, vooral omdat wij een buggy bij ons hadden en de stoep/straat daar niet echt op gemaakt is. De service in het hotel is erg goed! De mensen die er werken zijn supervriendelijk. Wij hadden de goedkoopste kamer, met bergzicht en zonder balkon en dit was een hele mooie kamer. Het zwembad is heel erg leuk, vooral voor kinderen: glijbanen en een gedeelte met zand op de bodem. Het strand bij het hotel is heerlijk om te wandelen en te spelen. De zee kan je niet in vanwege kwallen. Het strand is wel mooi en schoon. Het ontbijt in het hotel is goed en uitgebreid. Ontbijten bij het zwembad is ook mogelijk. Heerlijk! Voor lunch en diner gingen wij altijd het hotel uit: veel lekkerder en goedkoper. Vooral Long Beach Hawker Market is een aanrader! Wij hebben hier een heerlijke week gehad!
Gereisd met jonge kinderen in februari 2014

Geweldig hotel

Mary, 22-9-2012

Mooi hotel, goede service, super ontbijt, heerlijk zwembad. Batu Ferringhi Markt op loopafstand (ruim 500m.) en anders met de pendelbus van het Hotel. Tegenover het hotel een kleine supermarkt waar je voor € 1 de kilo je was kan laten doen (ideaal). Ga lekker eten bij Long Beach Hawker Place nabij hotel Golden sands. Veel en lekker voor weinig en geweldige sfeer! Nadeel van Hard Rock Hotel is dat de drankjes erg duur zijn in verhouding. Wijntje ruim € 5 en cocktail bijna € 10 en fris ruim € 3. Met drie kinderen die door het klimaat erg dorstig zijn is het vrij prijzig! Wel gratis water op de kamers en in de supermarkt tegenover blikjes fris en chips voor een betere prijs. Maar het is een super hotel voor een week! Wij hebben genoten. Jammer vonden wij dat er tijdens ons verblijf geen life muziek was in de lobby en dat je voor concerten in het Hard Rock Café 21 moet zijn. Onze zoon van bijna 19 baalde hier enorm van en had zich verheugd op de muziek! Maar ze zijn erg streng qua entree.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Helemaal top!

Iris, 27-8-2011

Super netjes, schoon, mooi ingericht, ontbijt is erg uitgebreid en voor ieder wat wils. Het zwembad is super met zand er in. Het eten is erg duur, maar hiervan hoef je geen gebruik te maken als je een blokje om gaat zijn er heerlijke eettentjes te vinden.
Gereisd met partner in november 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hard Rock bij:

Super mooi hotel in het te drukke Penang

Lilian Wanders, 2-3-2011

Het Hard Rock is denk ik het meest service gerichte hotel in Penang. Het is heel Amerikaans en dat is even wennen als je in Azie bent.. De staff is ontzettend vriendelijk en de kamers zijn waanzinnig. Hotel is mooi en groots opgezet alhoewel het zwembad vrij druk is en het strand niet heel mooi. Hard Rock is echt een beleving maar na een paar dagen heb je het wel gezien! Penang zelf is niet heel Aziatisch maar vooral heel commercieel.
Gereisd met partner in november 2010

Dit nooit meer !

Maurice Jansen, 23-12-2010

Wij hebben dit hotel in oktober bezocht. Maar zullen dit nooit meer bezoeken. Zeer luidruchtig hotel met veel schreeuwende kinderen. Het ontbijt is matig en vind plaats in een veel te kleine eetzaal waardoor je al vlug de indruk krijgt van een "vreetschuur". Iedere ochtend vluchtte wij dan ook met ons ontbijt naar de saaie en kale buitenplaats. Maar beter als binnen zitten de de schreeuwende mensen.....

Ik mag gerust zeggen dat wij in de meest luxe hotels onze vakantie hebben gevierd maar nog nooit zo'n ellendig hotel en ontbijtzaal heb gezeten.

De prijs/kwaliteit staat mijn inziens dan ook zeker niet in verhouding.

Beste hotel in Penang is Sangri La... Kost iets meer maar dan weet je ook wat je hebt !

Kortom : Het Hard Rock Hotel in Penang is het ideale hotel voor gezinnen met schreeuwende kinderen..........

Gereisd met partner in oktober 2010

Erg mooi hotel

Amanda, 22-9-2010

Samen met mijn Moeder een week in het hotel verbleven.

Elke avond was er een bandje en het hotel ligt direct aan het strand. Vooral het zwembadgedeelte zag er erg mooi uit. De service was erg goed. We hebben excursies geboekt bij het hotel. Dit was allemaal goed geregeld.

Gereisd met partner in januari 2010

Prima hotel

Drums, 1-8-2010

Mooi Hotel, schitterend zwembadcomplex. Helaas kun je in zee niet zwemmen door de kwallen. Ontbijt wel goed maar vindt plaats in een soort schuur. Te druk tijdens ons verblijf. Service was prima en kamers heel goed.

AL met al wel prima daar.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

Super hotel!!!

Sylvia, 18-2-2010

In november een week verbleven in dit hotel met mijn vriend. Het is echt een super hotel, zodra je binnenloopt voel je de relaxte sfeer al hangen. Erg mooi en lang zwembad! Prima eten en uitgebreid ontbijt. Kamers zagen er zeer net uit en zijn ruim. Eten in het Hard Rock Café is echt een aanrader!! Vooral de nachos ;-) Wij gaan zeker nog een keer terug!
Gereisd met partner in februari 2010

geweldig leuk hotel

Monique, 29-12-2009

hotel is pas in september geopend. Alles nieuw en luxe kamers. Leuk jong personeel, alles keurig verzorgd.

Gezellige sfeer, een mooi zwembad aan t strand. Toppertje.

Gereisd met partner in december 2009

Nieuw hotel aan het strand

Astrid, 19-12-2009

Het Hardrock heeft in september 2009 zijn poorten geopend.

Ondanks dat het in mijn ogen een hotel is voor een jonger publiek zie je gasten van elke leeftijd, voornamelijk Aziaten. Ook veel families.

Personeel ook zeer jong. Ze doen zeker hun best maar hebben nog wel het een en ander te leren.

Goede kamers echter een badkamer die te klein is en niet practisch ingedeeld.

Ontbijt goed en prima restaurant met goede prijs kwaliteit.

Voor de doelgroep (hip en trendy) een prima hotel.

Gereisd met partner in december 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hard Rock bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hard Rock in Penang - Batu Ferringhi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hard Rock zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hard Rock scoort een 8.6 uit 10 op basis van 11 reviews.