Hotel Casuarina Beach Resort ***

Casuarina Beach Resort
6,7

3 reviews over Hotel Casuarina Beach Resort in het Nederlands

Astrid, 24-11-2005

We zijn hier in augustus/september 2002 met mijn ouders en onze dochter van 8 maanden geweest. Erg leuk hotel waar ze alles voor je willen doen. Ook onze dochter heeft er genoten. Het eten is erg lekker en er zijn geregeld thema avonden. In de zee zwemmen was toen geen probleem. We hebben heel wat tochtjes gemaakt met Raja, een echte heer die de leukste en mooiste plekjes weet te vinden en er heel veel van weet.
Gereisd anders in november 2005

Edwin en Esther, 23-8-2005

Wij hebben hier 4 nachten geslapen, het viel ons een beetje tegen, veel lawaai, en jammer dat er niet in de zee gezwommen kon worden.

Ook het ontbijt viel een beetje tegen.

Gereisd anders in augustus 2005

eveline, 10-10-2003

prima hotelletje met heerlijk eten
Gereisd anders in oktober 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Casuarina Beach Resort in Penang - Batu Ferringhi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Casuarina Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Casuarina Beach Resort scoort een 6.67 uit 10 op basis van 3 reviews.