Hotel Pangkor Island Beach ****

8,4

56 reviews over Hotel Pangkor Island Beach in het Nederlands

mooi hotel

marion eenink, 7-5-2014

Mooi hotel met groot zwembad (met bar). Super mooi prive zandstrand. Let wel op of er geen kwallen in zee zijn! Lekker veel schaduwplekken. Veel apen, dus hoteldeur op slot! Ontbijtbuffet erg uitgebreid en lekker. Hotel is verder wel erg aan de prijs. 's Morgens en 's avonds worden de Hornbill vogels gevoerd. Erg mooi. Ook mooie zonsondergang.

Badkamer heeft wat achterstallig onderhoud. Mooi hotel voor 2 of 3 dagen relaxen.

Gereisd anders in april 2014

Leuk resort om bij te komen!

Janine85, 10-9-2013

Wij verbleven hier na een rondreis Maleisie en vonden het een erg goed resort! Nou kan mijn oordeel wel iets beinvloed zijn door de slechte hotels die we de rest van onze reis gezien hebben!

Erg leuk is dat het resort afgelegen ligt tegen de jungle aan en je dus veel apen, wilde zwijnen, pauwen en neushoornvogels ziet! Wat je in Taman Negara mis loopt maakt dit resort een beetje goed. Het ontbijt is echt heel uitgebreid en lekker, er zit voor iedereen wel wat bij! Avondeten deden we in het restaurant en zelfs het westerse eten is hier echt GOED. Je kunt hier ook prima een fles wijn bestellen, ze snappen hier hoe het moet en zijn ook erg vriendelijk en behulpzaam! Vergeet geen massage te nemen in de Spa, deze is echt elke cent meer dan waard! Ben nog nooit zo goed gemaseerd!!! (inclusief Spa zuiver en Thermae 2000!)

Enige minpuntje was dat ze locals toelieten en na 3 weken rondreizen was ik de boze blikken omdat ik geen kleding in het zwembad droeg zoals zij wel even zat.

Gereisd met vrienden in augustus 2013

Heerlijk bijkomen

Ilja, 12-7-2013

Tijdens een rondreis door Maleisië en Borneo mochten we een paar dagen bijkomen op Pangkor. Heerlijk rustig en klein eiland dat je binnen een paar uur wel gezien hebt.

Bij aankomst in het hotel word je opgewacht met een heerlijk drankje. Je koffers worden naar je kamer gebracht die basic maar prima in orde en schoon is. Wij keken uit over het zwembad en de zee en konden dus ook lekker op het balkon genieten van het uitzicht.

Het ontbijt is zeer uitgebreid met voor ieder wat wils. Dit is ook het enige wat we in het hotel gehad hebben.

Het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk. Zowel 's ochtends als 's avonds voeren ze de neushoornvogels wat een leuk tafereel is.

In een groot deel van het hotel heb je gratis Wifi.

Al met al een heerlijk hotel om een paar dagen te relaxen aan het strand.

Gereisd met partner in juli 2013

Fantastische plek om uit te rusten

Rene, 1-8-2012

mooi resort om een paar dagen bij te komen van alle drukte.

heerlijke zee, en 2 zwembaden. prima eten en drinken en rust

- Goed ontbijt, gooede restaurants

- Mooie omgeving

Minder punten:

- Weinig animatie

- Weinig andere restaurantjes/cafeetjes op loopafstand

Gereisd met partner in augustus 2009

Wauw!

M. groothuis, 12-4-2011

Geweldig hotel! Echt op en top relaxen. Privéstrand. Verder weinig animatie in het hotel - erg rustig. Heerlijke spa. TIP: ga met een taxi naar "Daddy's Café"! Geweldig restaurant waar je met je voetjes in het zand naar de zonsondergang kijkt! Heerlijk eten - vooral de vis!! (vers gevangen!!) Echt top! Verwacht hier alleen geen uitgaansleven.
Gereisd met vrienden in juli 2009

mooiste pek waar ik ooit ben geweest

Jimmy & Amber, 7-4-2011

Mooi resort jungle om je heen dus ook apen om je heen en hornbils, leguanen van 2,5 meter lopen wild rond, hagedissen egt super wijs om te zien.

personeel is top alleen het is leuk om het eiland te verkennen.

ik was er 17 dagen maar ben met me vriendin op dag 10 vertrokken naar kuala lumpur omdat we het eiland wel gezien hadden en meer wouden zien dus hebben we in kuala lumpur een hotel geboekt.

Gereisd met partner in juli 2009

geweldig eiland, echt een bounty omgeving.

ejh, 9-3-2011

We kregen een beachwing, en het was er heerlijk rustig in februari. Mooie kamer en goed ontbijt. Alleen de drankjes en maaltijden zijn erg duur, je hebt weinig keuze want je zit erg afgelegen van alles. Het eten was er wel heel goed.
Gereisd met vrienden in februari 2011

Lekker hotel op een mooi eiland

Lilian Wanders, 2-3-2011

Als je echt tot rust wilt komen is dit een goede optie! Heerlijk resort gelegen aan een afgelegen baai. Verwacht niet teveel van dit eiland want er is praktisch niets te beleven. Kamers zijn basic maar prima, zwembad is goed en ontbijt is top.
Gereisd met partner in oktober 2010

ECHTE TOPPER

jw, 28-10-2010

We hadden een Villa, prachtig huisje aan rand van jungel en aan strand. Het is een appart stukje wat erg rustig is. Prachtig huisje met grote badkamer, bad en buitendouche. Echte aanrader. Mooie lokatie en goed eten. Het is wel rustig maar in het weekend drukker door local die voor een dagje komen.
Gereisd met partner in januari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pangkor Island Beach in Pangkor Island, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pangkor Island Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pangkor Island Beach scoort een 8.41 uit 10 op basis van 56 reviews.