Hotel Malakka Renaissance ****

Hotel Malakka Renaissance
Malakka Renaissance

19 reviews over Hotel Malakka Renaissance in het Nederlands

Hotelkamer is aan renovatie toe

nancy, 24-7-2013

Hotel is overgenomen door ramada plaza keten. Ontbijt was heel goed, maar onze kamer was echt aan renovatie toe. Vuile gordijnen en in de badkamer zaten veel schimmelplekken. Onze kamer was erg oud, wel zeer ruim voor 3 personen. Ze waren ook kamers aan het renoveren en aangezien wij maar 1 nacht verbleven vond ik dit voor die nacht niet een groot probleem. Ik denk dat deze kamer binnenkort wel aan de beurt is.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Prima hotel om de stad te bezoeken

Bart-Tanja, 11-8-2011

We zijn een paar nachten in dit hotel geweest. Kamer was ok. Zoals in bijna alle hotels stond ook hier het extra bed niet klaar. Maar dat werd snel opgelost. Zwembad op de 7e verdieping is dik in orde. Ontbijbuffet is helemaal top en je weet nauwelijks nog wat je moet kiezen zoveel keus. Probeer ook de vissoep met noedels maar eens!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

geweldig hotel

Paul en Elly v.Lieshout, 10-2-2010

Dit hotel heeft alles wat je maar wil, prima omgeving, stukje van het centrum
Gereisd met partner in januari 2010

aardig hotel

Harrie, 13-1-2010

Hotel Melaka Renaissance is een hotel vlak bij het oude centrum van Melaka

De kamer was ruim en de bedden goed. Wel waren de kamers gehorig, muziek en videogame was tot laat in de nacht hoorbaar, de afvoeren van andere kamers waren ook luidruchtig. Het ontbijt was goed verzorgd, bij het buffet-diner was niet alles meer aanwezig.

Er waren weinig andere gasten.

De telefoon vertoonde kuren, "You have a message" bleef knipperen en af en toe piepen terwijl er geen bericht voor ons was achtergelaten. dit werd pas na 24 uur verholpen.

Gereisd met partner in november 2009

Zeer goed hotel

Daniel, 25-10-2009

Hotel ligt aan de hoofdweg naar het centrum wat ongeveer 5 minuten lopen is. Keurig zwembad op de 14e verdieping en doordat er vrijwel geen hoogbouw in de stad is heb je vanuit het zwembad een fantastisch uitzicht over de stad. Kamers modern, groot en schoon tegen erg lage prijs. Service verder uitstekend.
Gereisd met partner in oktober 2009

Prima hotel

Mark, 23-10-2009

Tijdens rondreis twee nachten verbleven in dit hotel, prima kamers en prima laundry service.
Gereisd met partner in juli 2006

aanrader

H en R, 21-9-2008

Uitstekend hotel!!

Grote,nette kamers,prima ontbijt en een uitermate goed italiaans restaurant.

Ook de spa in dit hotel is een aanrader.

Gereisd met partner in september 2008

Heerlijk luxe hotel aan rand van historisch Melaka

JilR, 25-8-2008

zijn hier begin augustus 1 nacht geweest. Nog even Melaka zien voordat wij de volgende avond - helaas - naar huis moesten vliegen...

Hotel met huurauto zeer makkelijk vanaf snelweg bereikbaar!

Hotel is SUPER: luxe, heerlijke bedden en badkamer. Historisch Melaka ligt op een steenworp afstand [ goed te lopen circa 10 minuten].

SERVICE is GEWELDIG - hadden slappe band en deze werd door de parkeerwachter vervangen... 'no sir I'll do that for you!'

Gereisd familie in augustus 2008

José, 26-8-2007

In augustus 2007, 3 nachten, in dit hotel verbleven. In onze junior suite werden zonder kosten 2 extra bedden voor de kinderen geplaatst. Ontbijt heel uitgebreid. Het hotel ligt gunstig ten opzichte van het historische centrum en heeft een fijn zwembad.

Een aanrader!

Gereisd familie in augustus 2007

gfi, 14-8-2007

Prima hotel, buffetten zijn erg lekker en alles zeer betaalbaar.
Gereisd familie in augustus 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Malakka Renaissance bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Malakka Renaissance in Melaka, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Malakka Renaissance zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Malakka Renaissance scoort een 7.95 uit 10 op basis van 19 reviews.