Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Mahkota**** bij :

2 reviews over Hotel Mahkota in het Nederlands

Leandra, 9-2-2006

Hotel ligt bij Shopping mal en op 10 min lopen van 't oude centrum. Kamers netjes en op het oog schoon. Wel een erg groot hotel met 6 torens. Groot zwembad. Door de vele kamers/torens maakte het op mij een beetje een verlaten indruk. Ontbijt hadden we niet evenmin als avond eten. Eten i/d hotels is zowieso duurder, dus lekker gegeten in de mall a/d overkant. 2 nachten hier is lang genoeg. Helaas wel ver van de busterminal. 15 min met de taksi
    Gereisd anders in februari 2006

Angelique, 8-8-2005

Wat een vreselijke mensen! Het begon al bij de receptie. Wij waren moe,maar de dame kon echt geen moment vriendelijk doen tegen ons. Wij boekten een superior kamer, maar kregen een Grieks appartement, waar we ook nog moesten jagen op een kakkerlak! De bedden waren vreselijk en de toiletbril ook nog eens. Het was er gewoon niet goed en dat voor een groot hotel! Geen aanrader dus!
    Gereisd anders in augustus 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mahkota in Melaka, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mahkota zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mahkota scoort een 6 uit 10 op basis van 2 reviews.