Hotel Holiday Inn Melaka ****

Hotel Holiday Inn Melaka
Holiday Inn Melaka
8,3

4 reviews over Hotel Holiday Inn Melaka in het Nederlands

Hotel ligt prima aan de Pier

Jasper Nieuwenhuizen, 30-12-2009

Ligging is goed, op loopafstand van de oude stad met uitzicht over de Straat. Mooi zwembad.
Gereisd met partner in augustus 2009

Mooi hotel!

Marit, 14-9-2009

Na een nacht boven een kroeg 'geslapen' te hebben ons toevlucht gezocht in het Holiday Inn. Mooi hotel en we konden 's morgens om 8 uur als een kamer krijgen (tegen betaling van een extra 1/2 dag). Genoten van de grote, comfortabele bedden, de luxe badkamer, het prachtige zwembad en het uitgebreide ontbijtbuffet.

De service van het personeel viel een beetje tegen. Door werkzaamheden was de stroom eraf tot 16.00uur, was gemeld en niet zo'n probleem behalve dat de stroom er 's avonds om 22.30uur pas weer op kwam. Het was de verjaardag van een vriendin dus we zouden lekker sjiek uit eten maar vooraf douchen met een zaklamp is niet leuk!! Geklaagd bij de receptie maar die konden niets doen... Na veel gezeur van onze kant mochten we een gratis drankje halen in de bar. Bij terugkomst in het hotel stond er een klein taartje in de kamer: Happy Birthday!Dat was dan wel weer aardig maar in een duur hotel zitten (voor backpack-begrippen) en dan geen stroom hebben is natuurlijk zwaar klote!

Gereisd met vrienden in november 2007

Nieuwe versie H.I. met prima locatie tov stad

robn, 17-7-2009

Nieuwe Holiday Inn (2007) in de nieuwe outfit. Nieuw gebouw aan de kust van de Straat van Melakka, maar ook vlakbij oude centrum. (te lopen als je echt wilt - maar taxi kost 15 ringit)

Errrruggg mooie kamers, groot en hoog.

Uitstekende service.

Eten is goed maar laanngzaaammmm.

Trouwens, eet buiten de deur bij de chinees Striats in de jetti (pier) direct naast HI - prijzen zo rond de 12 ringit per schotel. Of bij dat tentje langs de kade van de rivier, 3 minuten vanaf de oude Clock Tower.

Prijzen zijn daar rond de 6 ringit per schotel.. en lekker.

Maar HI; Prima deals en prettig toeven.

Alleen de taxi dienst vanaf hotel is te duur als je het in het hotel regelt

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

Heerlijk hotel

Anita, 6-11-2008

We verbleven hier 2 nachten tijdens onze rondreis. Het hotel staat tussen de zeestraat van Melakka en het historische gedeelte van de stad. Mooi, schoon, super zwembad en een heel uitgebreid ontbijt. Personeel is heel vriendelijk. Echt een aanrader.
Gereisd met partner in oktober 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Holiday Inn Melaka bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn Melaka in Melaka, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn Melaka zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Holiday Inn Melaka scoort een 8.25 uit 10 op basis van 4 reviews.