Hotel Westin Langkawi Resort& Spa *****

Hotel Westin Langkawi Resort& Spa
Westin Langkawi Resort& Spa
9,5

35 reviews over Hotel Westin Langkawi Resort& Spa in het Nederlands

Een super mooi hotel, waar alles top geregeld is!

Fam. De Jong, 26-7-2015

De omgeving is een paradijsje, het hotel is in 1 woord geweldig. Het personeel is super aardig en het eten is perfect. Wij gaan hier zeker nog een keer heen. Een aanrader,
Gereisd met oudere kinderen in juni 2015

geweldig mooi hotel. Echt een aanrader!

Chantal, 28-12-2012

Wij zijn hier samen geweest na familiebezoek in kuala lumpur. Wat een prachtig resort! Geweldige lokatie en complete verwennerij! Zeker een aanrader. het eten is geweldig en de kamers zijn mooi en luxe!

De geschakelde kamers zijn wat gehorig maar na een klacht over erg enthousiaste buren werden we zonder moeite overgeplaatst naar een andere kamer en werden de koffers er ook nog eens heen gebracht!

Bij binnenkomst krijg je een warm doekje en drinken aangeboden terwijl je aan een tafeltje in de lounge incheckt! Er komt gewoon een medewerker bij je zitten. Echt ongekend! Dat is pas vakantie! ipv bij andere hotels met koffers en tassen staan wachten tot je aan de buurt bent! Ook word je (als je wat verderop zit) met een golfwagentje heen en weer gebracht. Echt een aanrader en wij gaan zeker nog een keer terug!

Enige nadeel: de prijzen van het eten zijn bijna westers. Dit terwijl maleisie zelf spotgoedkoop is(bij mac met 12 personen voor 20 euro eten!). Dus dat is het enige nadeel.

Gereisd met partner in januari 2009

Te grootschalig. Niet voor honeymoners!

Wies, 13-7-2011

we zijn hier 7 nachten verbleven, na ons verblijf in Tanjugn Rhu Resort. Het is dat we Westin al hadden betaald, anders waren we terug gegaan.

Positief; uitzicht, kindvriendelijk, veel te doen in het resort en in de buurt, veel zwembaden, aapjes in de buurt (wel agressief)

Negatief; veel grote schelpen in zee, kort strand, te grootschalig dus weinig persoonlijke service (wat je wel verwacht van Maleisie maar hier niet!), erg veel krekels, erg veel last van het harde geluid van boten die 24/7 langs komen!!.

Voor gezinnen met jonge kinderen leuk, voor stelletjes, vooral Honeymooners zeker niet, want hier kun je echt NIET je rust vinden!

Wij waren er voor onze honeymoon, helaas kregen wij niet het beetje extra wat wij wel hadden verwacht.

Je betaalt hier veel geld voor, en dat is het zeker niet waard!

Gereisd met partner in juli 2011

Droom hotel !

P.Hunter, 23-12-2010

Wij hebben het Westin Hotel in Oktober 2010 bezocht.

Dit is een echte "aanrader" voor de luxe vakantieganger !

Gereisd met partner in oktober 2010

Ongelooflijk plekje op aarde

Jet, 24-10-2010

Juli 2010 een deel van onze huwelijksreis doorgebracht in The Westin. In 1 woord; GEWELDIG. Vanaf de boot kon je het hotel al zien liggen en het is ongeveer tien minuten lopen vanaf de haven. Leuk weggetje met veel aapjes. Kunnen wel brutaal zijn, zijn voederen gewend. De luxe is ongekend. Wij hebben nog nooit zoiets gezien. Het uitzicht vanaf het zwembad staat op ons netvlies gegrift. Prachtig. De kamer was erg schoon en we werden leuk onvangen met een upgrade kamer en wijn en bonbons voor onze huwelijksreis. Lekkere bedden, mooie badkamer, leuk balkon. Het ontbijt is ongekend, alles ligt in het ijs en/of wordt vers voor je gemaakt. Het zwembad is brandschoon en de ligbedjes zijn perfect. Alleen de prijzen aan de bar zijn belachelijk. Het driedubbele van wat je er in de supermarkt voor betaald en soms nog meer! Op het eiland zelf is weinig te beleven, je kan wel dagtochten maken. Het strand is rustig, weinig wind en warm water.

Super genoten!

Gereisd met partner in juli 2010

Een paradijsje op aarde...

Jet, 8-8-2010

Ontzettend fijn en relaxed verblijf gehad in The Westin. Bij het ontvangst voel je je al helemaal thuis. Het is een groot complex maar 5 mintuen lopen naar je kamer is ZEKER de moeite waard. Wat een uitzicht en wat een geweldige zwembaden! Om het maar niet te hebben over het zeer uitgebreide en meest luxe ontbijt dat we ooit hebben gehad in een hotel. Wij hadden een upgrade kamer voor onze honeymoon. In 1 woord "waanzinnig!" Het personeel is gastvrij en behulpzaam. Vanaf de ferry is het ongeveer 10 minuten lopen (rechts af de heuvel op) onderweg kun je aapjes voeren op bepaalde tijden. Erg leuk. Enige verbeterpuntje: prijzen voor consumpties minimaal halveren. Doe je inkopen bij de winkels op de ferry haven. Daar zitten ook goedkopere restaurants. De prijzen in het hotel restaurant zijn vergelijkbaar met Nederland. Het strand is mooi, maar niet bounty. Een waanzinnige vakantie op een waanzinnige plek. Prachtig!

Schitterend hotel,

Drums, 30-7-2010

Super hotel prachtige kamer. Uitstkende service, Vrijwel niets op aan te merken. Prima ontbijt, relaxte ongedwongen sfeer. Enige minpuntje was dat de zee erg vlak en troebelig was en er geen wind stond om te surfen, maar ja daar kan het hotel ook niets aan doen, het is nu eenmaal een rustige baai Verder waren de prijzen aan de hoge kant, zelfs voor Nederlandse begrippen, maar absolute aanrader, ook voor kinderen.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

Wat een luxe en wat een uitzicht!

Jet, 24-7-2010

Ongekend genoten in dit hotel; super ontvangst, een gratis upgrade voor onze honeymoon, seaview, prachtige schone en goed onderhouden zwembaden en tuin, ontzettend vriendelijk personeel, grote schone kamer met heerlijk bed en ruime badkamer, meer dan luxe ontbijt (zelfs prosecco!!) en een aangename sfeer maakten ons verblijf echt onvergetelijk. Het enige wat we kunnen bedenken is dat de consumptie prijzen ontzettend hoog liggen (ong. 5 euro voor een biertje). Aanrader om bij de Ferry haven (lopend vanaf het hotel ong. 10 minuten berg afwaarts) boodschappen te doen en/of te eten. Scheelt een hoop geld, onderweg kom je ook nog gezellige aapjes tegen. Meer dan genoten, mooiste hotel van onze rondreis door Maleisie.

Heerlijk echt uitrusten!

nine van barneveld, 6-1-2010

Schitterend ontworpen hotel waar je echt van de rust kunt genieten. Ontbijtbuffet is echt ongekend. Heerlijk aan het strand en ondanks dat er veel gasten zijn voelt het heel rustig aan. Echt een aanrader als je lekker wilt uitrusten. Op het eiland zijn voor de rest niet zo heel veel dingen te doen.
Gereisd met partner in december 2009

Ongedompeld in luxe!

Judith, 9-12-2009

Na wikken en wegen toch voor Westin gekozen, prijzig voor asia-area, doch zeer zeker de moeite waard. De infinity pool is fantastisch, evenals de ocean-view room.

Er heerst een gevoel van rust, ondanks dat er toch veel mensen zijn. Je kunt nog wandelen op het (hotel) stand wandelen in je eentje (dus zeker niet zo massaal als Penang beach. Wel wat verwijderd van andere eetgelegeheden, maar wel starbucks & Big Apple donout om de hoek. Alles straalt rust uit, iets wat we zochten en vonden!

Gereisd met partner in november 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Westin Langkawi Resort& Spa bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Westin Langkawi Resort& Spa in Langkawi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Westin Langkawi Resort& Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Westin Langkawi Resort& Spa scoort een 9.45 uit 10 op basis van 35 reviews.