Hotel The Frangipani Langkawi & Spa ****

Hotel The Frangipani Langkawi & Spa
The Frangipani Langkawi & Spa

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor The Frangipani Langkawi & Spa bij:

40 reviews over Hotel The Frangipani Langkawi & Spa in het Nederlands

Vieze bende

Sabina, 21-8-2016

Voor $ 300 per nacht verwacht je op zn minst een goed onderhouden, schone kamer. Daar denkt The Frangipani helaas anders over. Wat een vieze bende! De bedrok om de bedden, we willen niet weten waar die vlekken vandaan kwamen. Het is een eco-lodge maar mijn hemel, wat een schimmel overal en mieren. Losse wc-brillen, dichtgekitte wastafelranden tegen het roesten, rotte plinten, gore gordijnen, vloer, deuren, smerige bakplaten in het restaurant, vieze echt hele vieze tafellakens etc etc. De harde stukken in de kipburger

bleken gemalen botjes te zijn. Dit was heel normaal, werd ons verteld.

Na het mailen van een aantal foto's hebben we van touroperator het hele bedrag voor 4 nachten $ 1200 teruggekregen. We zijn direct vertrokken uit die dump!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Fijn resort,belabberd restaurant

Wieneke, 9-8-2015

Personeel receptie en housekeeping erg vriendelijk. Resort is zeer groen. Ligt mooi aan zee. Hotelkamer schoon en genoeg ruimte. Inloopkast was erg prettig. Wij zaten bij zoutwaterzwembad wat zeer rustig was. Minpunt dat er geen WiFi op de kamer was. Niet meer van deze tijd. Wat wij als storend hebben ervaren, was het restaurant. Zowel de bediening als het eten was zeer slecht. Buiten het ontbijt zaten er ook weinig mensen en de muziek in de avond was vreselijk. Er liep genoeg personeel rond, maar straalden vermoeidheid uit. Alles duurde heel lang.
Gereisd met partner in juli 2015

Heerlijk hotel

Hilbrand, 29-8-2014

Langkawi is echt een prachtig eiland. Het hotel ligt tegen het strand aan maar heeft ook nog 2 zwembaden. De kamers (zijn meer een soort van huisjes) zijn schoon en netjes. Feit is wel dat (met name) de hotels op Langkawi echt veel duurder zijn dan elders in Maleisië.

Op loopafstand van het hotel zijn erg veel restaurants en winkeltjes.

Gereisd met partner in augustus 2014

Een geweldig relaxt hotel

Ina, 11-1-2014

Een schoon en nette accommodatie, de kamer waren niet erg groot maar met dit mooie weer ben je toch meer buiten dan binnen.

Het hotel heeft een recycle award gewonnen vanwege de recycling van alles wat op het park aan kokosnoten, boomstronken etc gevonden wordt.

Gereisd met partner in januari 2009

Prachtige plek met een hoog "Bountygevoel"

boefie, 11-4-2012

Frangipani Resort ligt in een prachtig aangelegd park aan zee. In zee kon je overigens heerlijk zwemmen en geen kwal gezien. De zwembaden, één zoutwaterbad, één gewoon, kinderbad en 2 jacuzzi's zijn ook prima onderhouden en met handdoekenservice. Ligbedden in overvloed.

Wij hadden een familiekamer voor 2 volwassenen en 2 kinderen en die was zeer ruim, schoon en compleet met koelkast, TV, kluisje en een goed werkende airco. Totaal geen geluidsoverlast van andere kamers. Wij voelden ons hier zeer op ons gemak en welkom. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2012

Een prima plek om bij te komen

p.m.landstra, 29-10-2011

Een keurig onderhouden resort pal aan zee. Hoewel die zee vol kwallen zit is er een mooi zwembad met een goed onderhouden gazon en ruim voldoende ligstoelen dus de zee is er slechts voor het mooie uitzicht.

De kamers zijn goed en de service is prima. Ergens bij de beoordelingen gelezen dat je niet naar het restaurant van dit resort moet gaan omdat het zogenaamd te duur is. Volstrekte flauwekul. De keuken is fantastisch en je krijgt kwaliteit voor en een alleszins redelijke prijs. Het personeel is heel vriendelijk en met name de serveersters zijn stijlvol gekleed.

Gereisd met partner in oktober 2011

Heel erg mooi gelegen

anja_annadekker, 31-5-2011

Wij waren hier 6 dagen van onze 18 daagse huwelijksreis. Het resort ligt aan het strand en er is een mooi zwembad bij. De buiten douche is het heerlijk! De huisjes zijn schoon en zien er mooi uit! s 'Avonds komen de geko's en de lizzards tevoorschijn. In het begin is dat even wennen maar je raakt er zo aan gewend. Ze zitten voornamelijk buiten en wij hebben er zelfs geen een gezien in ons huisje!

Om naar de hoofdstraat van het plaatsje te gaan, is het een minder dan 10 minuten lopen dus daar ben je ook zo!

Tips:

De CalbeCar is echt heel leuk om te doen, schiet een taxi aan en die brengt je er zo heen.

Ook eiland hopping is erg leuk en als je van onderwater dieren houdt dan is Underwaterworld ook een leuke om naar toe te gaan!

Qua eten als je uit het resort vandaan loopt en dan rechts ga zie je een steakhouse! Ga daar zeker een keer eten!

Groetjes uit Sint Pancras

Gereisd met partner in mei 2011

Heerlijk resort

Daniel, 25-10-2009

De huisjes liggen verspreid door de tuin waardoor je veel privacy hebt. Lekker ruim opgezet en sommige huisjes hebben een buitendouche. Zwembad is prima, de zee en het strand is wat minder. In oktober niet de beste reistijd ivm veel regen maar desondanks een heerlijk verblijf gehad. Vlak bij het hotel begint de hoofdstraat met veel restaurantjes en winkeltjes. Als je echt lekker wilt eten, het hotel uit en 200 meter naar links en dan aan je rechterhand zit een hele goede Italiaan!
Gereisd met partner in oktober 2009

lekker relaxed allemaal....

fam.Schiebergen, 2-8-2009

wij vonden het een leuk resort. Niet overdreven luxe, maar lekker relaxed allemaal. Mensen zijn erg vriendelijk. Ontbijten op het terras aan zee is geweldig! Wij hadden de pech dat we een aantal dagen slecht weer hadden, dan is er niet zoveel te doen. Daar kan het hotel echter niets aan doen. Wat ook fijn was: de laatste dag was alles volgeboekt, maar je kon de hele dag bij zwembad of strand blijven, aan het eind vd dag kon je gebruik maken van een standaard kamer waar we lekker konden douchen etc....en het kostte niets extra's. Goed geregeld....
Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

Leuk voor een korte periode

René Pals, 23-6-2009

Wij zijn 5 dagen in het frangipani geweest en hebben dit als goed ervaren. Het eiland is mooi voor een aantal dagen maar zou er geen 1,5 week of langer willen blijven. We hadden een garden villa en dit is een aanrader met de buitendouche. Het eten in het restaurant was lekker ( veel vis op ). Geen bijzonder luxe resort /hotel maar lekker om even bij te komen. Hebben een rondreis maleisie gedaan ( zelf gepland ) en hebben nog lekker kunnen bijkomen op langkawi. Een tour door de mangroven is leuk en mooi om te zien. Srand is niet bijzonder als je net van de perhentiens afkomt. Voor vragen mag je altijd mailen. Gr René
Gereisd met partner in oktober 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Frangipani Langkawi & Spa in Langkawi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Frangipani Langkawi & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Frangipani Langkawi & Spa scoort een 6.98 uit 10 op basis van 40 reviews.