Hotel The Danna *****

The Danna

2 reviews over Hotel The Danna in het Nederlands

Viel tegen.

marian.kerklaan, 3-10-2012

Wij vonden het nogal tegen vallen gezien de prijs. Het hotel ligt afgelegen. Wel aan een strandje, maar je kunt niet in de zee vanwege kwallen. Zwembad is mooi, maar het water was niet heel schoon. Weinig ligbedden bij zwembad. Vriendelijk en behulpzaam zwembadpersoneel. Ontbijt is prima, maar rest.personeel begrijpt vaak niet wat je vraagt en dan doen ze ook net of je niet gehoord bent en gebeurt er niets met je verzoek. Diner is goed, maar het restaurant is vaak (bijna) leeg, dus sfeerloos. Door de bouw van het hotel (vierkant met in het midden open voor de tuin) kunnen mensen in sommige kamers kijken als ze over de galerijen lopen. Vraag daarom naar een kamer in het midden van de gang, anders heb je weinig privacy. Slechte Wifi. Er zijn maar een paar kamers waar een router aanwezig is, dus let daarop als je dat belangrijk vindt. Wij wilden graag een late checkout ivm onze vlucht. De deskservice liet dit nogal stroef verlopen. Uiteindelijk gelukt en was het gratis. Daarvoor een +.
Gereisd met partner in juli 2012

Fantastisch!!!!

Angela, 2-9-2012

Dit is het beste hotel hotel waar ik tot nu toe ben geweest. Fantastische kamer, fantastisch ontbijt, zowel a la carte als buffet (tegelijk!!). Diner is ook heerrrrrrrlijk! Neem de Alaska Bombe als toetje!! Groot zwembad, welness, gym... echt heerlijk. Tot rust komen doe je hier, heerlijk!!!
Gereisd met vrienden in juni 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Danna in Langkawi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Danna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Danna scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.