Hotel Hyatt Regency ****

8,1

20 reviews over Hotel Hyatt Regency in het Nederlands

Schitterend hotel

Tim, 25-7-2012

Hotel ligt net buiten de stad, direct aan het strand. Onze kamer met beachview lag op de eerste verdieping, waardoor we een schitterend uitzicht hadden. Kamers zijn schoon, meubilair is een beetje gedateerd, maar je brengt er maar weinig tijd door. Twee mooie zwembaden met voldoende ligbedjes en gratis badhanddoeken. Ontbijt is zeer uitgebreid, met amerikaans/europees ontbijt en aziatisch. Ook het restaurant is van goede kwaliteit, m.n. het aziatisch buffet is zeer uitgebreid, vers en lekker (je kunt de koks zien als ze bezig zijn, dus alles is echt vers).

Leuke bijkomstigheid zijn de apen op het terrein, af en toe zelfs in de trappenhallen van het hotel.

Minpuntje is dat je geen gratis wifi hebt, zelfs niet in de lobby. Voor nederlanders is er nog altijd de naastgelegen McDonalds, waar het gratis is.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Mooie plek, lekker rustig

Wouter, 3-8-2011

Mooi gelegen aan het strand met goede service en mooie kamers
Gereisd met vrienden in juli 2000

Service en kamers verbeterd, slecht ontbijt

Danny, 25-7-2011

We zijn 5 nachten geweest. De kamers zijn eindelijk opgeknapt en de service begint beter te worden. Het ontbijt is idioot duur (RM50 pp) en bar slecht. Maar dat wordt meer dan goedgemaakt door het zwembad met lekkere frites en heineken bier. En daar kwamen we uiteindelijk voor.

Gereisd met partner in juni 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hyatt Regency bij:

Vriendelijk, luxe, netjes, mooi zwembad en strand

Fam. Hoekerd, 15-7-2011

Zeer kindvriendelijk, onze jongste zoon begroette elke dag de bewaking met een hand en een praatje (hij nederlands, de man engels) en hadden een leuk gesprek.

Zeer betrokken

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

Prima hotel

bree_de_diana, 24-4-2011

Wij hadden in Nederland al voor twee nachten geboekt bij het Hyatt in Kuantan. We kregen een ruime kamer, maar helaas maar een keer van het ligbad kunnen genieten omdat er de tweede dag geen warm water was door een storing en de herstelwerkzaamheden. Ook de airco was luidruchtig. Het ontbijt is erg uitgebreid en ze hebben erg lekkere producten (heerlijke wafels!). Wij bevelen ook de patisserie aan; je moet zeker een gebakje gaan proeven....

De faciliteiten van het hotel zijn prima. Twee zwembaden (waarvan een geschikt voor kinderen, waardoor het andere zwembad erg rustig), fitnessruimte met goede apparatuur.

Als je wilt internetten kan je bij de ontbijtruimte een code opvragen, die voor 1 uur geldig is. Het is een beetje omslachtig om telkens een nieuwe code op te gaan vragen.

Wij wilden vanuit het hotel telefonisch reserveren bij het volgende hotel op onze route en vroegen de receptie of zij konden helpen; de telefoonkosten werden direct doorberekend; da's toch jammer

Gereisd met partner in april 2011

Mooi gelegen hotel met minpuntjes

edo, 12-1-2011

Mooie rustige ligging aan het witte strand van Kuantan. Je hebt absoluut niet het idee dat je zo dicht bij een stad zit. Prima zwemmen in zee en in de mooie zwembaden. De gerenoveerde delen van het hotel zoals lobby en restaurants zien er heel goed uit. De kamers moeten echt gerenoveerd worden: We hebben verschillende kamers gezien en er waren er bij die erg muf roken. Airco maakte erg veel lawaai. Slordig geschilderd. Verf bladderde af. Schimmel in badkamers. Personeel op het terrein was niet attent. Er werd overdag bijna niet opgeruimd terwijl er toch heel wat mensen 'rondhingen'.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Dit hotel is een absolute aanrader.

Kees en Inge, 2-8-2010

We zijn hier 4 dagen geweest. Kwaliteit en service van het personeel is uitstekend. De kamers zijn niet al te groot voor een gezin met 2 kinderen, maar het is wel te doen. Je bent immers toch vaak aan het strand of aan het zwembad. Wij hebben een kamer met zeezicht genomen. Dat uitzicht is fantastisch. De tuinkant is wat saai.

Kijk uit voor de apen bij het hotel. Deze kunnen af en toe wat agressief reageren. We zijn veel Nederlanders tegen gekomen. En veel honeymoonkoppels.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

aanbevelenswaardig

Harrie, 13-1-2010

Hotel Hyatt Regency in Kuantan is een mooi hotel met een goede ligging aan het strand. De kamer die we eerst kregen(in blok 2) was naast de kamer van de huis-band en doordat daar 4 personen verbleven nogal gehorig. We werden na een klacht meteen doorgeboekt naar een andere kamer (in blok 4) dit was een zeer ruime kamer, van alle gemakken voorzien en zeer stil. de bedden waren stevig maar ruim en goed. Het strand en de zwembaden waren schoon en goed benaderbaar. Het personeel aan de receptie was behulpzaam en vriendelijk. Het personeel van het grootste (ontbijt)restaurant was niet zo behulpzaam en sprak nagenoeg geen buitenlandse talen. De service in de andere restaurants was goed.

Van een Nederlandse stagiare kregen we een aantal tips voor restaurants buiten het resort. Een aanrader : Thermidos, een visrestaurant met een voortreffelijke Zeebaars in boter met prijzen waar je in het Hyatt van kan dromen.

Gereisd met partner in november 2009

Prima hotel waar ik regelmatig ben voor mijn werk

Herman Wijting, 3-8-2009

Voor Kuantan is dit met stip het beste hotel. Of je er zakelijk ben of met vakantie maakt niet uit. De kamers zijn schoon. Heerlijk zwembad en mooi gelegen aan het strand. Prima restaurant waar je zowel Oosters als westers kunt eten. Niet heel goedkoop maar je krijgt waar voor je geld.
Gereisd zakelijk in april 2009

Prachtig

Michel en Esther, 4-9-2008

Hotel is super, kamers wel een beetje gehorig, maar verder erg mooi en schoon. Ligging is super aan een prachtig strand. Ongeveer 10 minuten van het centrum van Kuantan wat trouwens niet zo heel veel voorstelt. Eten was geweldig, 's ochtends ontbijt was heerlijk met vers gebakken eieren, pannekoeken en wafels en 's avonds met het buffet werd ook alles vers bereid in de open keuken. A la carte tevens lekker en betaalbaar voor zo'n chique hotel. Een echte aanrader
Gereisd met partner in augustus 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hyatt Regency bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hyatt Regency in Kuantan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hyatt Regency zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hyatt Regency scoort een 8.1 uit 10 op basis van 20 reviews.