Hotel Gem Island Resort and Spa

9,5

4 reviews over Hotel Gem Island Resort and Spa in het Nederlands

Ultiem relaxen

Arthur, 9-8-2011

Piepklein eiland met mooi resort. Kamers liggen boven het water met uitzicht op tegenoverliggend eiland. Goede snorkelmogelijkheden maar erg veel zee-egels en ook kwallen. Naast snorkelen, duiken, kayaken en zwemmen is er niet veel te doen.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Een hele belevenis

mamavan2, 18-7-2011

Heel bijzonder om mee te maken ! Vrienden van ons, woonachtig in Singapore hebben het geregeld, dus zelf niets geboekt. Hele dag door gesnorkeld. Tussendoor lekker gegeten. 's Avonds is er weinig te beleven maar dat weet je en vonden wij geen minpunt. Het is vreemd zo 'ver' van de bewoonde wereld te zitten, ook bijzonder !De kamers vonden wij erg vies. Doucheknop was helemaal bruin ! Ook een megaspin in megaweb gezien, buiten de kamers op het 'gangpad', buiten, brrr... Was erg benauwd er in de kamer één te treffen, daardoor slecht geslapen, maar gelukkig niet gebeurd. Het bootje ernaar toe en de schilpadjes waren ook erg leuk. Als je twijfelt dit te boeken; niet twijfelen want het is zoals ik schreef echt een hele belevenis !!
    Gereisd met vrienden in juli 2001

Agnes, 4-7-2008

Hier al 2x geweest en het is een echte aanrader voor mensen die lekker willen eten (geen standaard kaart). De kamers zijn mooi en het uitzicht vanaf het balkon is prachtig. De bediening doet er alles aan om je het naar je zin te maken, maar zijn niet overduidelijk aanwezig. Goede massages, lekker eten, heeeeeele goede duikschool op Kapas, waar ze zelf zo enthousiast zijn, dat je bij iedere duik met een big smile boven water komt. 's Avonds geen entertainment, maar je komt hier ook voor je rust en het genieten.
    Gereisd met partner in juli 2008

Tiny en Maria, 5-6-2008

Zeer mooi eiland, met een hotel er op. Hotel is zeer goed en heel veel keuze op de menukaart. Er is een klein strandje bij.het is erg mooi om te snorkelen. De kamers zijn als een "longhouse" boven zee gebouwd. De service van dit hotel is zeer goed. Heel vriendelijk personeel.Leuke excursies bij het hotel te boeken. Wij zijn op het buureiland Kapas geweest, bij de Nederlandse mensen die daar een vakantie lodge (Turtle Vally) begonnen zijn. ( van tv programma ik vertrek)was ook heel erg leuk. Deze hele omgeving is zeer geschikt om na een rondreis even een paar dagen rust te nemen.Een echte aanrader, en de transfers naar dit hotel is erg goed te regelen in Maleisie zelf en niet via een touroperator. Als je naar een klein paradijsje wil gaan, moet je zeker naar Gem Island komen.
    Gereisd met vrienden in juni 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gem Island Resort and Spa in Kuala Terengganu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gem Island Resort and Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gem Island Resort and Spa scoort een 9.5 uit 10 op basis van 4 reviews.