Vakantiepark Mutiara Taman Negara Resort ***

Mutiara Taman Negara Resort
7,8

• Activiteiten8,3
  • Onderkomen7,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Mutiara Taman Negara Resort bij:

122 reviews over Vakantiepark Mutiara Taman Negara Resort in het Nederlands

Erg leuk park, huisjes wel wat verouderd.

Celine, 5-10-2016
  • Onderkomen7

Erg leuk park met leuke houten chalets, met name omdat dit het enige verblijf midden in de jungle is (overige accomodaties liggen net voor de rivier, personen die de jungle in willen moeten dus eerst de rivier over en langs Mutiara). De chalets zijn vrij ruim, prima bedden. Badkamer echter niet erg schoon. Echter waren er op een avond bij ons een muis en een hagedis door een gat in de muur gekropen. Personeel van Mutiara heeft dit toen dicht getimmerd, maar er bleken nog wel meer gaten in het plafond te zitten, waardoor er dus ongedierte onder het dak naar binnen kon kruipen. Bij receptie dit probleem aangekaart, kregen toen direct een 'suite' aangeboden. Daar geen problemen gehad met ongedierte.

Ten slotte erg leuke activiteiten met gids bij Mutiara kunnen boeken. Wij hebben zowel de night tour als de canopy tour in de jungle geboekt, waardoor je mbv een gids de meest bijzondere dieren/insecten/plekken tegenkomt.

Gereisd met partner in september 2016

Aanrader.

Mariska, 20-9-2016
  • Onderkomen8

Hebben hier 2 nachten geslapen. Hadden een huisje (nummer 13) vlak bij de ingang en receptie. Ideaal en het was allemaal netjes en schoon. Geen klachten hierover. Ontbijt was qua westers eten niet uitgebreid, maar standaard wat je overal krijgt. Goed te doen. Hebben geen aap gespot! Ook geen last van muggen gehad, gewoon in korte broek gelopen en veel Deet gebruikt. 1 keer diner genuttigd, heel goed gegeten. Andere keer aan de overkant bij de floating restaurants gegeten, ook zeker een aanrader. Erg goedkoop en nog belangrijker lekker! Bij aankomst hebben we direct excursies geboekt bij lokaal bureau. Avondsafari, volgende dag de Canopy Walk en in de middag naar Orang Asli geweest met als afsluiting de Rapid Shooting boottocht, erg leuk en verfrissend na dagje zweten. Kortom zeker een aanrader voor paar dagen Taman Negara!
Gereisd met partner in september 2016

geweldig resort op een top Locatie

Corien, 15-9-2016
  • Onderkomen8

aan de rand van het regenwoud ligt dit prachtige resort super mooi aan de rivier. prima huisjes met goede bedden en douche. de Apen wandelen langs en wij hebben ook een zwijn gespot en een leguaan.

canolope walk is heel dichtbij energ leuk om te doen met leuke gids die veel kon vertellen over de planten en dieren die er wonen. tijdens onze wandeling nog een Hornbill vogel gezien heel dichtbij super gaaf

ook de jungle walk gedaan in donker ( dit viel erg tegen mede door de tropische regenbui waar we in beland waren.)

ontbijt is goed en personeel heel vriendelijk.

we zijn in een bootje door de stroomvernelling gegaan wat echt super was ff lekker afkoelen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Mooie ligging maar verre van schoon

Stefan, 29-8-2016
  • Activiteiten10
  • Onderkomen3

De ligging is perfect; je zit echt midden in de jungle. Je hoort hele dag door jungle geluiden om je heen en regelmatig krijg je bezoek van apen. Maar wat was het huisje vies zeg! Er hing een zeer sterke urine lucht in ons huisje. Daarna bij de receptie gevraagd om een ander huisje maar daar hing precies dezelfde lucht. Leek erop alsof er in zowel huisje 1 als huisje 2 een matras onder gepist is en niet is schoongemaakt. Daarnaast kregen wij de indruk dat de lakens niet waren verschoond aangezien er zandresten bij het voeteneind lagen. Ook zat er opgedroogd bloed op zowel de lakens als de kussens en stoelen. Ook de schimmel zat tegen de douchewand omhoog. Ik snap dat de standaard in zo'n land wat lager ligt maar dit was gewoon onhygiënisch!! Verder wekte de airco amper (waarschijnlijk helemaal vol stof). Ontbijt was simpel maar oke. Kortom dus zeer mooie omgeving en park is netjes verzorgd. Hygiene van de huisjes daarentegen zwaar onder de maat!!
Gereisd met vrienden in augustus 2016

Erg leuk

Gabielle, 8-11-2015
  • Onderkomen8

Wij konden slechts 1 nacht boeken, zat verder al helemaal vol. Erg leuk huisje en goed schoon! Wij hebben s'avonds aan de overkant gegeten, maar het ontbijt in het hotel gebruikt. Wat prima was. De ene dag hebben we een tocht per boot over de rivier gedaan, waarna je kon zwemmen in een soort van watervalletje, de andere dag de wandeling gemaakt door de jungle met een gids. Beide erg leuk, maar beide in het dorpje zelf geboekt bij een klein reisbureau. Prima geregeld. Erg leuke gids ging met ons mee. Een aanrader!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Mooi verblijf. Wel veel nederlanders.

TG, 21-9-2015
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Prima hotel bij de ingang van het park. Voor 1 ringit kun je met de boot over. Het hotel is het enige bij de ingang van het park. Prima voor elkaar. Maar wel duur. Eten kun je beter aan de overzijde bij de floating restaurants doen. Super lekker en goedkoop. Personeel is wel behulpzaam maar je moet wel zelf moeite doen alles uit te vinden. Niet erg pro actief. Kamers zijn mooi! Op het park wordt bijgebouwd dus wel een zooitje hier en dAr. Excursies zijn goed geregeld. Veeeel Hollanders.
Gereisd met partner in juli 2015

Mooi maar slechte prijs/kwaliteit verhouding

Gertjan, 21-9-2014
  • Activiteiten6
  • Onderkomen6

Het resort wordt gepromoot als een lux resort maar de prijs/kwaliteit verhouding is erg slecht. Je betaalt veel te veel voor wat je krijgt.

De huisjes zijn typisch huisjes voor in een oerwoud maar niet schoon en niet geluiddicht. Ons eerste huisje was een twee onder één kap en naast ons zat een gezin met twee kinderen. Je kon elk woord horen dat gezegd werd doordat de scheiding van de huisjes een bamboe schot was.

Er is één restaurant op het resort wat westerse prijzen vraagt.

We bestelden twee gerechten en het ene gerecht kwam een half uur later aan dan de eerste. De reactie van de bediende was 'dan moet u twee dezelfde dingen bestellen '

Gereisd met partner in augustus 2014

Mooi resort op een fantastische locatie

Leoni, 5-6-2014
  • Onderkomen8

De ontvangst na een warme tocht is al heerlijk: ijsthee en een koud handdoekje voor je gezicht. De accommodatie is ook erg mooi: een houten bungalow wat doet denken aan de traditionele huizen. Wel van alle gemakken voorzien: airconditioning en flatscreen tv. De douche is wat minder: wij hadden geen warm water. Eigenlijk is dat ook niet erg: het is buiten warm genoeg. Je zit middenin de natuur: een tapir loopt over het terrein en makaken slingeren door de bomen. Het eten is van prima kwaliteit, maar duurder dan dat van de floating restaurants aan de overkant. Het eten daar is perfect! Bovendien kun je dan lekker de lokale bevolking bekijken die in de rivier komen zwemmen en op het eilandje komen volleyballen. Wij hebben een heerlijk verblijf gehad!

Wij hadden een nachtexcursie geboekt via het resort, die was erg druk bezocht (iets te druk, je zag overal lichtjes van de zaklantaarns in het bos). Wel een erg goede gids en veel insecten gespot!

Gereisd met partner in mei 2014

heerlijk verblijf in de natuur

marion eenink, 7-5-2014
  • Onderkomen7

Het park is netjes en schoon. zelfs een klein winkeltje aanwezig. Je moet lege zakken/flessen met een stickertje terugbrengen..statiegeld!

Wij zaten in Bugalow nr 1. Te bereiken via een zeer hoge trap. (drie slaapkamers, twee badkamers en eet- en woonkamer.) Beetje afgelegen van de andere huisjes maar wel lekker rustig. Het was schoon en netjes.

Het ontbijtbuffet was erg goed. Avondeten kan je het beste bij de restaurantjes aan de andere kant van de rivier. Leuk verblijf voor een paar nachtjes.

Gereisd anders in april 2014

Goede keuze om te verblijven in de jungle

w_keulen72, 6-5-2014
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Zodra je aankomt zie je al dat je keuze goed is geweest.

Net ontvangst. Prima restaurant. In ons pakket hadden we ontbijt-lunch en diner in buffet vorm. Het is voor een 3 daags pakket een prima buffet.

De kamer was schoon en netjes. Het ene huisje heeft zijn balkon aan de voorzijde aan de achterkant. Soms hadden we wel een koude douche maar bij die temperaturen was dat zo gek nog niet.

De excursies waren allemaal in de buurt en goed te doen. Vooral het varen naar een locatie is al prachtig. De bruggen waren allemaal in gebruik in deze periode en ook dierenspotten is goed gelukt. Tapir, eekhoorntjes, apen, herten, zwijnen en vele insecten gezien en daar kom je uiteindelijk toch voor in deze prachtige natuur.

Gereisd met jonge kinderen in april 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Mutiara Taman Negara Resort in Kuala Tahan (Taman Negara), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Mutiara Taman Negara Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Mutiara Taman Negara Resort scoort een 7.77 uit 10 op basis van 123 reviews.