7,6

21 reviews over Hotel The 5 elements in het Nederlands

Welkom in kakkerlak Paradijs!

willem, 19-11-2011

Vandaag weer in Kuala Lumpur aan gekomen prachtige stad met veel leuke bezienswaardigheden.

De lokatie van dit hotel leek me erg leuk en ja dat is ook zo.

Aangekomen in mn gereserveerde kamer bleken de lakens vies dus gevraagd of die verschoond konden worden en ja dat zouden ze doen

nu ben ik lekker gaan eten en kom s'avonds terug in mn kamer was een en ander niet gebeurd en kon nu ook niet meer te weinig staff ;( dus maar in mn kleding op het bed gaan liggen want er zaten vlekken in die meer thuis horen op een plek waar ze spannende feesten houden (bloed, geel en andere kleurtjes en daar waar je voeten liggen mmm kon je een soepje van trekken) ik ben maar met mn kleren aan gaan liggen op bed en heb mn eigen handdoeken er onder gelegd

na een uurtje weer wakker van iets dat kriebelde en jep ik was niet alleen er was gezellig een paartje kakkerlakken komen logeren dus spullen gepakt en weg wezen hier voor mij geen 5 elements meer en ik geloof niet veel van de andere beoordelingen!

Gereisd alleenreizend in oktober 2011

Prima Hotel

Ralph, 2-9-2011

Prima hotel midden in chinatown.

Kamers werden goed en dagelijks schoongemaakt.

Gereisd met partner in augustus 2011

Nooit meer

Mariovandenmaagdenberg, 10-8-2011

Integenstelling tot de studentengroep die wellicht zijn betaald voor hun reactie is dit echt een groezelig hotel met oude verwaarloosde kamers, onveilig door het ontbreken van een nooduitgang, slecht ontbijt, badkamers die aan alle kanten lekken, oude vieze vloerbedekking. Echt: alle berichten van die nhtv groep zijn onjuist. Dit hotel heeft 1 pluspunt: de ligging tegen chinatown is ideaal maar meer positiefs is niet te melden.
Gereisd met vrienden in juli 2011

Fantastisch hotel

Melissa21, 17-6-2011

Voor ons één van de beste hotels tot nu toe en daarom dan ook onvergetelijke beleving Wij kwamen aan en de entree beloofden al veel moois voor de 2 dagen dat we er verbleven. Heel luxe en modern ingericht. We waren met ongeveer 65 mensen en werden goed en vooral snel opgevangen. De kamers waren heel luxe ingericht en ruim. We hadden een prachtig uitzicht over Kuala Lumpur en konden de Petronas Towers en de KL tower heel goed zien. De bedden waren ruim en zeer luxe. De badkamer was erg mooi en voorzien van een regendouche. Daarnaast was er een minibar, airco en televisie aanwezig. De lobby en zelfs de kamers waren voorzien van wifi. Het ontbijtbuffet was niet heel erg uitgebreid, maar smaakte wel goed. Het personeel was vriendelijk en stond ons altijd te woord, waar nodig was. De ligging was ook erg goed, want wanneer je het hotel uitliep stond je eigenlijk gelijk in China Town. Kortom een heel fijn en geweldig verblijf. Zeker de moeite waard om nog eens terug te keren.
Gereisd met vrienden in mei 2011

Mooi hotel op toplocatie!

NHTVteam28, 17-6-2011

Half mei hebben wij twee nachten gelogeerd in dit levendige hotel. We hadden een kamer op de 12e verdieping en een geweldig uitzicht op de KL-tower en de Petronas Twintowers.

Er zijn verschillende typen kamers. Bij het inchecken kun je kiezen uit rook- en niet-rookkamers, kamers op een hogere of lagere verdieping, aparte bedden of één bed. De kamers waren erg netjes ingericht en sfeervol. Er waren koffie- en theezetfaciliteiten en flesjes water, die elke dag bijgevuld werden.

De ligging van het hotel is ideaal. Op slechts een paar minuten lopen begint Chinatown, een paradijs voor de marktliefhebber. Hier vekopen ze allerlei goedkope spulletjes. Rondom het hotel bevinden zich ook tal van restaurantjes, winkels en internetcafés. Het internet in het hotel is namelijk vrij prijzig.

Al met al is dit hotel een aanrader voor diegenen die Kuala Lumpur vanaf een centraal punt willen ontdekken!

Luxe in chinatown!

fauveje, 17-6-2011

Prima accommodatie met een perfecte ligging(midden chinatown)! Dichtbij het grote bus station en het metro station. Het personeel is supervriendelijk en helpt je graag bij het uitzoeken van de activiteiten in de wereldstad Kuala Lumpur. Het ontbijt is niet veel bijzonders maar op straat kun je voor een prikkie ook lekker eten. De kamers zijn netjes en de bedden zijn heerlijk, dikke matrassen! Een prima plaats om te verblijven als je niet in een hostel wilt slapen in Kuala Lumpur.

Geweldig hotel

Nicsteph25, 16-6-2011

Ons verblijf in dit hotel was erg plezierig. De kamers was groot, met heerlijke bedden en een super fijne douche. Vanuit de kamer (9e verdieping) hadden we een mooi uitzicht over Kuala Lumpur. Het is een erg modern hotel wat zeker terug te zien was in de luxe kamers.

Het hotel is direct gelegen aan Chinatown met leuke restaurantjes. Het ontbijt van dit hotel viel een beetje tegen, er was weinig keus.

Het hotel beschikte over Wifi in de kamers, daarnaast had het ook 2 computers ter beschikking, maar helaas was daar van 1 kapot. Ander minpunt was dat hiervoor muntjes gewisseld moesten worden, maar ze deze niet hadden bij het hotel. Hier moesten we alle naastliggende winkels voor af.

Top hotel in China Town

Michelletje1, 16-6-2011

Hotel the 5 Elements is perfect gelegen, je loopt het hotel uit en binnen 1 minuut wandel je al langs de vele kraampjes in China Town. Het personeel is enorm vriendelijk en erg behulpzaam. De kamers en de badkamer zijn erg ruim en zien er schoon uit. Er is een grote televisie en airconditioning in de kamer aanwezig. Er is geen zwembad aanwezig in het hotel maar er is rondom het hotel genoeg te doen en een waterpark bevindt zich op 10 minuten afstand per taxi. Gekeken naar de luxe van het hotel viel het ontbijt erg tegen maar verder valt er weinig te klagen. In het mini-restaurant dat naast het hotel zit kun je tevens voor weinig geld lekker ontbijten! Het hotel is zeker een aanrader voor een verblijf in Kuala Lumpur!!

Voor herhaling vatbaar!

Talitha en Erik, 16-6-2011

The 5 Elements hotel ziet er erg mooi uit en straalt luxe uit. De kamers zijn mooi en ruim. Het ontbijt was bij de prijs inbegrepen maar deze was erg gering en niet echt de moeite waard. De mensen waren erg aardig en hielpen graag met eventuele vragen. Er is wifi beschikbaar in de kamers.

Het indrukwekkende The 5 elements hotel

03team09, 16-6-2011

Na het hotel in Shah Alam tot een ramp verklaard kon worden (de mensen waren er goed, aardig en leuk, maar de kamers waren echt vies), was the 5 elements hotel een zeer aangename vervrissing. De kamers waren perfect (we zaten wel 9 hoog en langs een drukke weg), het uitzicht over de stad was mooi en we zaten centraal gelegen bij de uitgaansgelegenheden, china town en ander belangrijke bezienswaardigheden. Het personeel was zeer hulpzaam en vriendelijk. Ze hebben ons erg uit de brand geholpen toen we opzoek waren naar een goede stadstour. Echter als je voor je rust naar Kuala Lumpur bent gekomen moet je hier niet zitten, maar dat was voor ons niet het geval.

Kortom: Alleen maar goede woorden over dit hotel en de gastvrije medewerkers van het hotel. Maleisie en daarmee ook Kuala Lumpur was in zijn geheel GEWELDIG.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel The 5 elements bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The 5 elements in Kuala Lumpur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The 5 elements zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The 5 elements scoort een 7.57 uit 10 op basis van 21 reviews.