Appartement One-Stop Residence

One-Stop Residence

1 review over Appartement One-Stop Residence in het Nederlands

Fantastische uitvalbasis voor KL

Joejoesan, 21-1-2015

Voor ons bezoek aan Maleisie hebben we in dit appartementencomplex aan de rand van Kuala Lumpur gezeten. Het is ongeveer 12 verdiepingen hoog, heeft een zwembad op de 4e en het zit naast een metrostation, Chow Sow Lin. Daarmee zit je binnen 8 minuten in het centrum. Als je aan de juiste kant van het complex zit, heb je een prachtig uitzicht op de skyline van KL (met de Petronas Towers). De wifi verschilt van appartement, maar die van ons was redelijk. In ons appartement hadden we twee slaapkamers, een werkkamer en woonkamer/keuken.

Het appartementencomplex zit boven een leeg winkelcentrum (dat wel steeds bewaakt wordt). Verder zijn er enkele restaurantjes in de buurt, waaronder drie supermarkten. Op tv kun je o.a. Fox kijken, een kanaal met 24 uur per dag (Amerikaanse) speelfilms. Jammer alleen dat bij het zwembad geen bedjes zijn. Het zwembad is wel tot 's avonds geopend.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement One-Stop Residence in Kuala Lumpur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement One-Stop Residence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement One-Stop Residence scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.