Uitstekend

58 reviews over Hotel Crowne Plaza Mutiara in het Nederlands

Bijzonder sfeerloos hotel

marian.kerklaan, 11-8-2012

Goede locatie, Monorail dichtbij, goed ontbijt, ruime kamer, vriendelijk personeel.

Maar het gehele hotel is bijzonder sfeerloos, de gangen en de kamer waren verre van schoon, veel vlekken op zitmeubilair in de kamer, de vloerbedekking in onze kamer was op sommige plaatsen losgesneden en zo gelaten, zwembad valt erg tegen en constant hangt er een zware, misselijkmakende baklucht bij receptie, hotelbar en lobby.

Gereisd met partner in juli 2012

fijn hotel met geweldige service

willem44, 7-1-2012

Wij hebben Crown Plaza tijdens een 3 daagse stopover geboekt en er geen spijt van gehad. Prima ligging midden in centrum vlak bij station Monorail en op loopafstand van KLCC en Petronas.

Vriendelijk en zeer behulpzaam personeel; geweldig mooie, ruime kamer, vorozien van alle comfort.

Restaurant Planerts Inne prime, zowel a la carte als buffet. Ontbijtbuffet heel uitgebreid, je had er uren voor nodig!

Hotel om terug te komen!

Gereisd met partner in oktober 2011

mooi hotel op goede lokatie

eveline_ahmadali, 28-8-2011

Wij zijn hier maar een paar dagen geweest. Hotel ligt erg centraal, monorail stopt voor de deur. De petronas twin towers zijn lopend 'binnendoor' in 10 minuutjes te bereiken.

De kamers zijn mooi schoon en ruim, het personeel erg vriendelijk en het eten is erg lekker.

Gereisd familie in augustus 2011

Geweldig hotel

Joyce, 18-12-2010

Alleen maar lof over dit hotel. Net als wat de rest al schreef.

Perfecte ligging en super goed ontbijt.

Kamer was super (de luxe kamer) wel aan de voorkant dus wel het verkeer gehoord op de 18e verdieping.

Het enige minpunt vond ik dat we na een vlucht van 12 uur nogeens ruim 3 uur moesten wachten tot we in de kamer konden. Maar verder alles super.

Gereisd met partner in november 2010

Tophotel

roos.damen, 7-10-2010

Tophotel. Kamers zijn zeer ruim en alles is aanwezig. Vanuit je bad de Petronas towers bekijken is geweldig. Het hotel heeft een van de beste ontbijtbuffetten die ik ken. Lekker zwembad. Alles op loopafstand en vlakbij de monorail. aan de overkant(zijkant) zit een all you can eat Japans restaurant (1e etage), waar wij super hebben gegeten. Hoteltaxi's zijn duurder en ietsje netter dan die je op straat neemt.
Gereisd met partner in september 2009

Goed chic 5* zaken hotel op een goede lokatie

Henk, 26-8-2010

Goed chic 5* zaken hotel! Echt een verademing na lang backpacken voor ons.

Wel echt een zaken hotel. Wij sliepen hier voor ca. 280 MYR (ca. 60 euro) excl. ontbijt, goede deal!

Alleen geen gebruik gebruik gemaakt van ontbijt of overig services, belachelijk duur nl! ontbijt was 80 MYR met z'n 2-en, biertje bij het zwembad 25 MYR, internet 40 MYR per uur (vlakbij Bukit Bintan goedekope internetcafés).

Maar hotel is erg goed gelegen, dus maakt niet zoveel uit. Tegenover een monorailstation, diverse Malls dichtbij en Petronas towers op loopafstand.Relaxed zwembad met uitzicht over Petronas towers (nog wel in iedergeval, worden veel nieuwe gebouwen gebouwd).

Tips:

1- ga 's avonds naar de straat Changkat Bukit Bintang (loopafstand), leuke ierse pubs etc. (of een hapje eten)

2- ga naar de foodcourt op de onderste verdieping van het Pavilion winkelcentrum (vlakbij hotel), een goede tussenweg tussen een oosterse hawker en een westers restaurant

Gereisd met partner in augustus 2010

Centraal gelegen en mooie ruime kamers

Ivo, 24-8-2010

Mooi centraal gelegen, enorm groot hotel. Deluxe kamer is goed en ruim (was maar iets duurder in ons geval, dus dan zeker doen!) Voor het hotel stopt de monorail die je voor een paar ringit een eind wegbrengt. Ontbijt goed en uitgebreid. Wel drukke en rumoerige ontbijtzaal. Je loopt via achteruitgang hotel in ong. 10min naar de Petronas Towers. Zeer vriendelijk personeel. Maar is overal in KL wel, als je op straat op de kaart staat te kijken komt er regelmatig iemand naar je toe om te vragen of ze je kunnen helpen, super! Zaten op 28ste etage, geweldig uitzicht op Petronas Towers, zeker 's avonds een prachtig gezicht! Enige nadeel is dat elk vd 6 liften steeds stopt als je naar boven/beneden wilt. Dus voor je beneden bent kan het zijn dat lift wel 8x op verschillende etages is gestopt. Terwijl lift vaak vol is en er niemand meer bij past... Ligt eraan op welke etage je zit uiteraard. Verder weinig op dit hotel aan te merken. Prima 4 nachten gehad. KL is een superstad. Veel te doen.
Gereisd met partner in augustus 2010

Fantastisch hotel in geweldige metropool

Renate, 20-8-2010

Het hotel is alles wat je van Aziatische service en uitstekende hotels mag verwachten. De kamers een plaatje om te zien, met een geweldige, openschuifbare wand zodat je vauit bad tv kan kijken. Alleen dit al was de reden dat wij perse naar dit hotel wilden gaan. En het heeft onze verwachtingen meer dan overtroffen!
Gereisd met partner in november 2009

Bijzonder ruime kamers

Edwin, 27-5-2010

Ik had een bijzonder ruime kamer met een grote badkamer. Helemaal top. Vanuit de "achterkant" van het hotel heb je veelal een prima uitzicht op de Petronas Towers, die op minder dan 10 minuten lopen liggen.
Gereisd zakelijk in februari 2010

Zeer mooi en luxe hotel!!!

Quinta, 22-5-2010

Een heel mooi hotel. Kamers zijn zeer ruim en netjes. Badkamer is helemaal geweldig. het ontbijt heeft zoveel keus dat je binnen een week nog niet alles geprobeerd kan hebben. Ligging is geweldig; vanuit het zwembad kijk je zo op de Petronas Towers. Alles op loopafstand en vlakbij de monorail.
Gereisd met partner in maart 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Crowne Plaza Mutiara in Kuala Lumpur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Crowne Plaza Mutiara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Crowne Plaza Mutiara scoort een 8.97 uit 10 op basis van 59 reviews.