Hotel Perdana Resort

Perdana Resort

Onvoldoende

6 reviews over Hotel Perdana Resort in het Nederlands

Marcel en Tineke, 22-10-2007

Een schoolvoorbeeld van vergane glorie. Dit hotel ziet er uit als of het in het Oostblok van de jaren 70 is gebouwd, waarna er nooit meer iets aan gedaan is.
Gereisd met partner in oktober 2007

Petra, 14-1-2006

Wij hebben hier 3 nachten doorgebracht. Geen succes...de eerste kamer zat vol vochtplekken de vloer was verrot. oude badkamer. Na veel onderhandelen kregen we een beter kamer rond het zwembad..Ook niet al te best..Vol met zandvlooien, gaten, douche werkte niet, de hele nacht wakker van de werklui. Die vanalles aan het repareren waren. Er was ook een congres aan de gang, dus we werden het restaurant uitgekeken..Vies strand, overal bergen rotzooi. Kortom geen topper, en een van de slechste acco's in Maleisie..vergane glorie.
Gereisd anders in januari 2006

matthijs en rian, 22-11-2005

Geen aanrader, zoals heel dit dorp gewoon niks is.
Gereisd anders in november 2005

Marcel en Monique, 14-11-2005

Dit hotel is simpel en vies, net als de plaats zelf. Het personeel was behoorlijk neerbuigend voor Maleisische begrippen. Ook de kamers zijn vies van het vocht en stinken! Er hangt een slechte sfeer. Service rondom slecht. Ook de plaats is erg vies en stinkend maar wel wat te zien en een leuke markt! Inderdaad GEEN AANRADER!
Gereisd anders in november 2005

Bertine, 25-6-2005

Erg slecht hotel. Ronduit vieze en kleine kamers. Kota Bahru is geen leuke plaats. Geen aanrader.
Gereisd anders in juni 2005

Margriet, 22-8-2004

We kwamen pas laat op de middag aan en bij het boeken kregen we eerst alle soorten kamers te zien die vrij waren en daarna nog korting, terwijl de prijs al niet hoog is.

personeel was vriendelijk, het is niet een luxe hotel, maar wij waren overdag toch weg. Het eten vonden we juist wel goed. Verwacht geen luxe en geen superkamer. Dan is het er prima uit te houden voor een paar dagen. De badkamer was goed schoon.

Gereisd anders in augustus 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Perdana Resort in Kota Bharu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Perdana Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Perdana Resort scoort een 4 uit 10 op basis van 6 reviews.