Hotel The Majestic

Ipoh
Hotel The Majestic
The Majestic

2 reviews over Hotel The Majestic in het Nederlands

Nostalgisch maar vergane glorie!

Marian, 29-11-2009

Op rondreis met de auto in Maleisie hadden we in onze reisgids over het "railwayhotel" gelezen. Leek ons leek om er te overnachten.

Het is een oud hotel, echt vergane glorie en slecht onderhouden.

Het personeel is indisch en verder niet bijzonder.

De kamers zijn groot maar alles doet oud en aftands aan.

Het ontbijt is erg karig; brood en jam.

De veranda is geweldig! In lloyd loom stoelen onder de "wapper" over de stad heen kijken laat je terug gaan in de tijd en maakt het de moeite waard.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2008

Michael, 2-7-2007

Het hotel bevindt zich in het oude station van Ipoh. Van de treinen heb je geen last. Het hotel heeft grote kamers met airco, tv, badkamer met douche, bad en toilet. Wat wel jammer is dat het hotel niet goed onderhouden is en het ontbijt beperkt is. Maar voor een prijs van 90 MYR (€20) hoor je mij niet klagen.
Gereisd met partner in juni 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Majestic in Ipoh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Majestic zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Majestic scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.