Hotel Impiana Casuarina ****

Impiana Casuarina
6,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Impiana Casuarina bij:

3 reviews over Hotel Impiana Casuarina in het Nederlands

aardig, maar niet snel weer

Harrie, 13-1-2010

Hotel Impiana Casuarina hotel in Ipoh is een hotel dat zijn glorietijd reeds lang gehad heeft. De kamers waren redelijk in ruimte maar de bedden en het beddengoed waren niet helemaal schoon. De service van het personeel liet te wensen over, we werden niet meteen of helemaal niet geholpen. Bij het inschrijven wilden ze de creditcard niet accepteren (Mastercard) wat later weer moeilijkheden opleverde bij het afrekenen.Het zwembad was groen van de aanslag en niet helemaal gevuld, het terras was op vele plaatsen kapot. Het eten leek op dat van een stationsrestauratie. Eetgelegenheden in de buurt waren er niet. Het hotel lag aan een drukke toegangsweg naar Ipoh, zo'n 5 km van het centrum.
Gereisd met partner in november 2009

Prima hotel om omgeving Ipoh te bezoeken

't San, 23-8-2009

Wij hebben in augustus 2009 2 nachten in dit hotel geslapen, geboekt via internet. De kamers waren netjes en er is ook een zwembad bij. Het personeel is vriendelijk. Alleen het ontbijt vond ik niet mijn smaak. Er is weliswaar veel keuze maar, gezien de weinige westerse bezoekers, vooral veel rijstgerechten. De tweede ochtend hebben we zelf voor broodjes gezorgd.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Groot hotel, onpersoonlijk.

Alex, 14-8-2009

Hotel is prima voor één nacht, functioneel maar zonder warmte. Eten matig.
Gereisd met partner in juli 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Impiana Casuarina bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Impiana Casuarina in Ipoh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Impiana Casuarina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Impiana Casuarina scoort een 6.33 uit 10 op basis van 3 reviews.