Hotel Holiday Villa Beach Resort & Spa Cherating ****

Hotel Holiday Villa Beach Resort & Spa Cherating
Holiday Villa Beach Resort & Spa Cherating

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Holiday Villa Beach Resort & Spa Cherating bij:

1 review over Hotel Holiday Villa Beach Resort & Spa Cherating in het Nederlands

Zeer mooi opgezet resort

Sandra, 7-11-2009

Een mooi opgezet resort met 2 zwembaden, prachtige tuinen en gelegen aan het strand. Er zijn 3 typen kamers: standaard (in gebouwen van 2-hoog), losse huisjes rondom het zwembad en luxe kamers met eigen whirlpool. Wij zaten in losse huisjes rondom het zwembad. Prachtige kamers. Eten was lekker en we hebben ook een keer gegeten in een restaurant buiten het resort. Daar sprak niemand Engels dus het was een verrassing wat we te eten kregen! Gelukkig hielp een Maleise dame ons aan een lekker menu door te vertalen voor ons.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Villa Beach Resort & Spa Cherating in Cherating, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Villa Beach Resort & Spa Cherating zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Holiday Villa Beach Resort & Spa Cherating scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.