Hotel Equatorial Cameron Highlands

Hotel Equatorial Cameron Highlands
Equatorial Cameron Highlands
6,9

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Equatorial Cameron Highlands bij:

7 reviews over Hotel Equatorial Cameron Highlands in het Nederlands

Gedateerd spookhotel

Kees en Inge, 11-8-2010

Dit hotel ligt afgelegen in de Cameron Highlands. De kamers zijn wel goed ingericht, maar alles is muf. We hadden we 2 aan elkaar gekoppelde kamers. De kamers zijn wel heel gehorig. We hebben er 1 nacht geslapen. Achteraf hadden we een ander hotel moeten kiezen. Erachter was men bezig om weer een groot hotel te bouwen, dus we hadden veel last van lawaai. Het overdekte zwembad van het hotel was gewoonweg ranzig. Vergeet dit hotel!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Groot , onpersoonlijk hotel

nabas, 4-8-2010

Heel groot hotel, ook appartementen(, ook erg ruim,)maar alles een beetje kaal en onpersoonlijk, Eten en service prima, qua ligging, t ligt niet in een mooi gedeelte vd highlands
Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Niet echt gezellig

Wil Portegies, 9-12-2009

Gebied is prachtig hotel ligt buiten de plaats in de avond weinig te doen regel zelf een taxi en laat je door dit gebied rijden dat kan voor heel weinig geld en is fantastisch
Gereisd met partner in november 2009

Prima gelegen t.o.v. theeplantages.

Alex, 14-8-2009

Groot, onpersoonlijk hotel, dat ideaal ligt als je de theeplantages in Cameron highlands wil bezoeken. Prima voor één nacht. Eten was matig.
Gereisd met partner in juli 2009

redelijk hotel

Hans Koekkoek, 13-8-2009

Dit hotel is allesbehalve pittoresk: wij zaten op de 13e verdieping van dit immens grote hotel. Service is prima, kamers redelijk (aangezien op een van de bedden lakens met vieze vlekken zaten). Eten zou ik hier niet doen: is zoals in alle andere hotesl ter wereld: een eenheidsworst (die ze overigens niet serveren). Ligging t.o.v. butterfly / strawberry farm en BOH theeplantage is overigens prima.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

kan beter

Harald, 21-9-2008

1 nacht hier verbleven, en ik vond het ook wel genoeg. Bij binnenkomst op de kamer stonden alle ramen wagenwijd open, het was er steenkoud! De kamers zijn verder wel schoon en netjes ingericht. Het (binnen)zwembad is klein en bovendien is het water steenkoud, ook hier stonden alle ramen en deuren open. De lobby is megagroot met heel hoog plafond, dit oogt erg ongezellig. De bar is wel gezellig. 's Ochtends werd het grote restaurant bevolkt door een horde onbeleefde chinezen, waardoor wij in een kleiner zaaltje plaats moesten nemen. Het buffet was hier een lachertje want de helft van wat er in de andere zaal stond. Koffie en thee niet van elkaar te onderscheiden. 1 nacht hier was genoeg.
Gereisd met vrienden in september 2008

miranda, 14-7-2008

wij zijn net terug wat een geweldig hotel was dit.

mooie ruime kamers goede service en heel vriendelijk personeel.

wat voelde wij ons thuis hier.

we zijn er maar 3 dagen geweest omdat we aan het rondtrekken waren maar hadden graag wat langer gebleven.

alleen de weg er naar toe was een ramp.

we hadden een eigen huurauto en moesten dus zelf naar boven rijden onderweg kwam er een windhoos over de bergen en de bomen braken over de weg heen een electriciteitskabel schoot los echt allemaal zo eng maar toen we in het hotel aankwamen en het allemaal zo goed was was ik onze tocht er naartoe al snel vergeten

Gereisd anders in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Equatorial Cameron Highlands in Cameron Highlands, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Equatorial Cameron Highlands zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Equatorial Cameron Highlands scoort een 6.86 uit 10 op basis van 7 reviews.