Hotel Sabah ***

7,9

24 reviews over Hotel Sabah in het Nederlands

Aanrader!

kim_mc1, 27-8-2015

Net buiten het centrum van Sandakan. Mooi en net hotel. Werden erg vriendelijk ontvangen en al het personeel was verder super vriendelijk.

Het eten is goed, met name het a la carte diner is een absolute aanrader!!! Je hoeft echt de stad niet in om lekker te eten, gewoon in het hotel blijven. Mijn man had een beef burger en ik een heerlijke pasta! En de bananensplit erachteraan... super veel en echt heel goed! =D

Kamer is wat gedateerd, maar schoon, ruim en netjes!

Aanrader dus als je in Sandakan wilt verblijven

Gereisd met partner in augustus 2015

Heerlijk vakantiehotel

~*~Tanja~*~, 9-7-2015

Fijn hotel even buiten Sandakan gelegen, maar het centrum is te voet te bereiken, waar je winkeltjes en restaurantjes vindt. Wij namen op de terugweg meestal een taxi (+/- € 5,00).

De kamers zijn ruim en wellicht wat gedateerd ingericht, maar alles wat je nodig had was aanwezig, de kamer was comfortabel met uitzicht op de tuin met het zwembad.

Bij de receptie kun je excursies of een taxi regelen. Wij hebben een excursie naar de Kinabatangan rivier hier geregeld en hebben een taxi genomen naar het orang oetan centrum in Sepilok.

Het ontbijt is heerlijk, zowel brood met een gebakken eitje (staat een kok te bakken) als bijvoorbeeld nasi. Je kunt hier ook lekker lunchen à la carte (bijvoorbeeld hamburger of saté). Wij waren hier tijdens de ramaddan, ze hadden toen een uitgebreid buffet, alles was heerlijk.

Er is een mooie groene tuin met een lekker zwembad en genoeg ligbedjes. Er is niet echt een bar waar je 's avonds kunt zitten, maar in de lobby kun je wel drankjes bestellen.

Gereisd met partner in juli 2014

Tegenvaller tijdens rondreis

Mary, 22-9-2012

Wij zijn hier 2 nachten geweest (voor de renovatie) in de Borneo Wing met onze 3 kleine kinderen voor bezoek aan Sepilok. We zouden een kamer hebben met tussendeur in het hoofdgebouw, maar dit zat vol (ondanks reservering). Kregen kamer in de Borneo Wing, zonder tussendeur. Viezigheid achter en onder de bedden. Badkamer vol haar en alles was gewoon vies, stoffig. Het regende al die dagen flink en daardoor werd het zwembad gesloten ... (geen onweer, dan hadden we nog wel begrip voor de beslissing). Kortom zeer teleurstellend qua verblijf. We zijn al 5x in Maleisië geweest en ook in mindere hotels maar dit viel echt tegen. Het eten was overigens wel prima.
Gereisd familie in december 2006

Prima hotel

Eddie Bogaert, 7-10-2011

Een prima hotel; ruime, schone kamers, veel privacy, lekker zwembad, ontzettend vriendelijk persoon en een goede keuken. Tijdens een (drukke) rondreis was dit hotel een heerlijk rustpunt tijdens onze reis.
Gereisd met partner in september 2011

meest europese hotel in Sandakan

simone en henri, 6-7-2011

Geweldig hotel om even te vertoeven voor of nadat je uit de jungle komt.

De kamers zij netjes en schoon, het eten in het hotel is goed. Het zwembad is heerlijk en wordt ook goed schoongehouden. Ook zit er een reisbureau in het hotel, hier kun je goed vervoer regelen voor bijvoorbeeld sukau, of andere dingen in de buurt.

Gereisd met partner in juni 2011

Prima hotel met zwembad

Fam. van Rijn, 18-8-2010

Goed hotel voorzien van groot zwembad buiten de stad. Ontbijtbuffet is prima. Wij hadden een kamer in de Borneo Wing (begane grond). Deze was prima. De kamers in de hoogbouw hebben wij niet gezien.
Gereisd met partner in mei 2010

Prima hotel heel fijn zwembad

laurastraver, 25-10-2009

Heerlijk om even een dagje te relaxen bij het zwembad van dit hotel! Ik had een kamer in de Borneo Wing. Deze zou wat ouder zijn en daarom goedkoper (34 euro incl. ontbijt), maar er was eigenlijk helemaal niets mis met mijn kamer. Had niet luxer gehoeven.
Gereisd alleenreizend in september 2009

Leuk hotel met zwembad

Fam. v/d Berga, 10-10-2009

Leuk hotel voor een paar nachten met zwembad. Helaas waren ze op moment begin oktober 2009 aan het renoveren dus kon je de hele dag naar drilboren luisteren, dat was een beetje jammer. Ook de buitenkant kan wel een likje verf gebruiken. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet en schone kamers met airco en douche. Receptiepersoneel niet echt vriendelijk, wel leuke bediening. Wel een engelse krant 's ochtends voor de deur.
Gereisd met partner in oktober 2009

Heerlijk om te relaxen

Astrid, 3-9-2009

Zijn hier een dag of 4 geweest.

De kamers waren erg mooi en schoon.

Wij hebben niks te klagen over de service. Er was iets in de douche kapot en nadat wij terugkwamen van het zwembad was het al gerepareerd.

Wat betreft de excursies, wij wilden het simpel houden en in het hotel boeken. Helaas konden ze daar de excursie niet meer aanbieden, maar hebben gezocht en gebeld voor ons om na te gaan waar de excursie nog wel werd aangeboden.

Gereisd met partner in september 2009

Prettig hotel

15-6-2009

Sabah hotel in Sandakan is een goed hotel met een leuk zwembad en een jaccuzi. Vriendelijke personeel en het Ming-restaurant heeft heerlijk Chinees eten. Het hotel ligt buiten het centrum tegen een heuvel en niet ver van het Agnes Keith-huis, waar je ook prima kunt eten in een heerlijke Engelse tuin.
Gereisd met partner in mei 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Sabah*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sabah in Sandakan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sabah zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sabah scoort een 7.87 uit 10 op basis van 24 reviews.