Hotel Hilton Kuching ****

8,3

39 reviews over Hotel Hilton Kuching in het Nederlands

Erg mooi hotel

Natascha, 11-8-2014

Wij hebben in dit hotel 2 dagen verbleven tijdens onze rondreis Borneo-Maleisië. Kamers waren erg netjes en bedden sliepen prima. Fijne badkamer en ook alles schoon en netjes. Prima zwembad aanwezig en het ligt mooi aan de rivier. Ontbijt in hotel erg uitgebreid en ook zeer goed. Het hotel ligt centraal gelegen ten opzichte van het centrum en er zijn genoeg restaurantjes te vinden in de buurt. Eten en in het hotel verder aan de prijzige kant voor Maleise begrippen. Aan de overkant van de straat een supermarkt, hier kun je goedkoop drinken halen.
Gereisd met partner in juli 2014

Goedkoper via touroperator in Hilton

Yolande, 10-8-2014

Het Hilton is een mooi hotel, gelegen aan de rivier en je loopt zo het centrum in. Lekker ontbijt! Mooi zwembad!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Goed hotel

Cynthia, 16-6-2014

2 nachten verbleven in het hilton kuching tijdens onze rondreis door borneo. Omdat het onze huwelijksreis was kregen wij een upgrade naar een kamer met river view. Mooie goed verzorgde kamers. zag er prima uit. Als kleine attentie voor ons huwelijkreis kregen wij ook nog een doosje bonbons en een fruitmandje op de kamer. Erg attent! Ontbijt was zeer uitgebreid. Het ontbrak aan niets en was van goede kwaliteit. Omdat wij de laatste dag voor de keuken open was moesten uitchecken ivm met een vroege vlucht werd ons het ontbijt gratis op de kamer aangeboden. Ook hier was met alles rekening gehouden. Zwembad verouderd, niet wat we van Hilton standaard hadden verwacht.
Gereisd met partner in juni 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hilton Kuching bij:

Goed hotel met fantastisch ontbijt!

Carien , 17-5-2014

Het is een mooi hotel met veel faciliteiten en een goede ligging. De kamers zijn netjes en van alle gemakken + een mooi uitzicht voorzien. Er zijn twee heerlijke zwembaden waar je aan het eind van de dag even kunt afkoelen. Het ontbijt is fantastisch! We hebben nergens in Maleisie zo'n uitgebreid buffet gezien als hier. De ligging is ook perfect. Om de hoek zit een foodcourt bovenop een parkeergarage. Als je van vis houdt kun je hier heerlijk eten. Al met al is dit hotel zeker een aanrader voor een verblijf in Kuching.
Gereisd met partner in maart 2014

Kuching is een aanrader

marije_bsf, 30-10-2013

Prima ligging op loopafstand van alles wat er in Kuching te zien is. Wij kregen een kamer met uitzicht over de rivier, dus dat was perfect. De kamers zijn erg ruim en van alle gemakken voorzien. Ontbijt is zeer uitgebreid met mogelijkheden uit diverse Aziatische keukens. Ook lekker om een moment te relaxen aan het buitenbad.

Net de straat uit is een parkeergarage met op het dak Top Spot Foodcourt met veel standjes waar ze verse vis voor je bereiden.

Erg leuk om de excursies naar het Bako National Park te maken voor een wandeling door het regenwoud en om neusapen en makaken te zien. Je gaat er met een bootje naartoe.

Voor de orang-oetang is het Semenggoh Nature Reserve de aanrader. Het is niet zo druk bezocht als Sepilok in het noorden van Borneo, dus je hebt de mogelijkheid om op je gemakje de dieren te zien. Wij hebben die middag, van heel dichtbij, twaalf orang-oetangs gezien.

Gereisd met partner in oktober 2013

Fijn hotel

christajoan, 19-7-2012

Hotel ligt aan de Sarawak river, we hadden mooi uitzicht met geweldige zonsondergang. We kregen als honeymooners een upgrade naar een hele mooie en grote kamer. Alles is goed verzorgd.

De ligging van het hotel aan de boulevard is perfect.

Ontbijt is heel uitgebreid buffet. 's avonds was het erg rustig in het hotel restaurant maar hebben we prima gegeten.

Gereisd met partner in juni 2012

Heel goed hotel

sylvia, 20-7-2011

Hier 2 nachten gebleven tijdens de rondreis. De kamers prima, ontbijt heel uitgebreid van koude en warme gerechten.

Mooi uitzicht op de rivier en goede ligging. Wil je meer weten mail dan!!

Gereisd met vrienden in januari 2011

prima Hotel

Gertie, 22-10-2010

We hebben 3 nachten doorgebracht in dit hotel.

We hadden vanuit het bed uitzicht op de rivier en op het prachtige goudkleurige dak van een regeringsgebouw.Prima kamers en de restaurants waren goed.

Gereisd met vrienden in oktober 2010

Prijs/kwaliteit niet OK!

Sylvie, 10-9-2010

20 jaar niet aangepast, moet dringend vernieuwd worden. Werken zijn gepland. Kamers verouderd (afgeleefd). Wel heel vriendelijk personeel. Ontbijt redelijk: heel drukke zaal.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

Goed hotel met een fantastisch restaurant

Jaap, 20-5-2010

Hilton Kuching is een goed hotel met aardig personeel op loopafstand van het stadscentrum. Het heeft een goed restaurant, voor de lunch is goed. Het is een goede uitvalsbasis om verder Sarawak te gaan bekijken.
Gereisd met vrienden in januari 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hilton Kuching bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hilton Kuching in Kuching, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hilton Kuching zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hilton Kuching scoort een 8.25 uit 10 op basis van 41 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: