Hotel Batik Boutique

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Batik Boutique bij:

1 review over Hotel Batik Boutique in het Nederlands

Geweldig Boutique Hotel

AngieV, 3-2-2014

Batik is een prachtig, warm en zeer vriendelijk hotel. Het ontwerp van het hotel is prachtig en het voelt echt als een tweede thuis. We verbleven in een suite aan de achterzijde en dat was een zeer ruime, schone en comfortabele kamer. We kwamen laat in de avond aan (23:00 uur), maar de ontvangst was heel vriendelijk met rijstwijn en Sarawak taart! Het personeel is zeer vriendelijk en deden alles om ons verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Geen vraag was te veel en ze kunnen alles voor je regelen. Ze hebben het vervoer geregeld voor ons naar het Urang Oetan Wildlife Centre Semonggoh. Ze gaven ook erg leuke tips om in de buurt te eten. De binnenplaats Batik is een perfecte plek om te ontspannen en een s' avonds wat te drinken (de cocktails zijn geweldig). Batik was onze start van een maand vakantie in Borneo, we verbleven er vier nachten, maar we konden niet hebben een betere start!
Gereisd met partner in juni 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Batik Boutique in Kuching, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Batik Boutique zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Batik Boutique scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.