Hotel Step in Lodge

Hotel Step in Lodge

Matig

1 review over Hotel Step in Lodge in het Nederlands

Goedkopere en betere alternatieven te vinden

patrick van looy, 19-1-2012

We hadden een 'dormstyle' kamer voor ons gevieren (2 volwassenen en 2 tieners). Het was heel erg warm in de kamer en de ventilator werkte slechts op halve krachten. Het was proper, de douches en het toilet (in de gang) waren oké. We hielden van de publieke ruimte waar ook het ontbijt werd geserveerd. 's Avonds was het er ook gezellig 'chhillen' met een boek. De locatie is zeer goed, dichtbij de nacht markt (lichte lawaaihinder) en niet te ver van Jesselton Pier, waar je de boot kan nemen voor één van de exotische eilanden van het nationaal park 'Tunku Abdul Rahman'.We vonden de prijs een beetje te hoog. Voor dezelfde prijs (zelfs iets minder) vonden we aan de overkant een hele grote en propere kamer met airco en privé badkamer.
Gereisd familie in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Step in Lodge in Kota Kinabalu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Step in Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Step in Lodge scoort een 5 uit 10 op basis van 1 reviews.