Hotel Shangri La Kota Kinabalu *****

9,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Shangri La Kota Kinabalu bij:

3 reviews over Hotel Shangri La Kota Kinabalu in het Nederlands

D'Haeze, 7-2-2008

Vrij prijzig hotel , maar in deze regio betaal je liever iets meer dan iets minder.

Het hotel is mooi gelegen aan een onderwaterreservaat...en heeft een mooie wandelpromenade.

Het zwenbadencomplex is mooi verzorgt.

Het eten is van goede kwaliteit..

Een mooi hotel in een nog weinig toeristische buurt...

Gereisd alleenreizend in februari 2008

ria gross, 14-9-2007

Het hotel ligt erg centraal gelegen,vlakbij avondmarkt,centrum en overdekt winkelcentrum[mall].Het eten is er erg goed en de kamers zijn ruim en schoon en de bedden zeer geweldig.Het personeel is erg behulpzaam en vriendelijk.Er is een koelkast,waterkoker met theezakjes en oploskoffie aanwezig en er is een

tv in de kamer en er is een ruime badkamer met altijd warm water.Kortom een prima hotel.

Gereisd met vrienden in augustus 2007

harmen, 28-6-2007

Eigenlijk het beste wat ik gezien heb, ongeloofelijk vriendelijk personeel, zeer mooi resort met alles er op en eraan. Zeer goed vertoeven. Maar dat is het in heel maleisie. Ik ben hier 3 dagen met mijn zus en vriendin geweest daarna verder gereisd. Leuk marktje op palen in de haven zeker de moeite waard
Gereisd met partner in mei 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Shangri La Kota Kinabalu bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Shangri La Kota Kinabalu in Kota Kinabalu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Shangri La Kota Kinabalu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Shangri La Kota Kinabalu scoort een 9.33 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: