8,5

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Grand Borneo Kota Kinabalu**** bij :

2 reviews over Hotel Grand Borneo Kota Kinabalu in het Nederlands

Modern hotel in een groot winkelcentrum

Stanley en Renate, 26-9-2010

Het is een mooi modern hotel gelegen in een groot winkelcentrum, dus als je meteen na aankomst toiletartikelen wilt kopen, heb je hier genoeg mogelijkheden.

Het hotel ligt ca 10 km van het centrum af, dus het is aan te raden dit hotel alleen te boeken als je een huurauto hebt.

Gereisd met partner in september 2010

Geweldig hotel

Ronald Flint, 28-3-2010

Een geweldig hotel dat ligt in het winkelcentrum 1Borneo.

Het enige nadeel wat ik kan bedenken is tevens een voordeel

Het ligt niet in het centrum van Kota Kinabalu.

Aangezien de meeste mensen toch niet komen voor deze stad, omdat ze of van of naar het vliegveld willen, of onderweg zijn na andere delen van Borneo is dit dus geen nadeel.

Het internet is beschikbaar tegen betaling (wel duur)

De kamers zijn erg modern, en schoon.

Je kunt het hotel uit en je zit direct in winkelcentrum 1 Bormeo, waar je echt alle kunt vinden wat je nodig hebt.

Netjes elke ochtend een krantje, en een ontbijt waar je u tegen zegt.

Nog nergens anders het ik ooit zo'n lux en lekker ontbijt gehad.

Alles vers, en diverse kok's die alles voor je maken. Ik heb zelfs een thousand year egg gehad. Voor mijn huurauto hadden ze een prive gratis parkeerplaats.

Echt een aanrader

Gereisd met partner in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Borneo Kota Kinabalu in Kota Kinabalu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Borneo Kota Kinabalu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grand Borneo Kota Kinabalu scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.