Hotel Beringgis Beach resort ***

Hotel Beringgis Beach resort
Beringgis Beach resort

11 reviews over Hotel Beringgis Beach resort in het Nederlands

Rustig gelegen op een half uur rijden van KK.

Fam. van Rijn, 18-8-2010

Gemiddeld toeristenhotel met aardig ontbijt. In de directe omgeving is niets te beleven. KK ligt op ongeveer een half uur autorijden.
Gereisd met partner in mei 2010

Mooi resort en lieve mensen!

Willigenburg, 11-6-2009

Heel mooi en rustig afgelegen resort, er is weinig te doen in de buurt maar als je echt wil bijkomen en lekker bij het zwembad wil liggen is het ideaal.

Ze hebben daar een balie waar je toertjes kan boeken.

Het strand was niet zo mooi en niet echt helder water. S'avonds in de bar gezeten, alleen wij en geen andere toeristen en met het personeel zitten kletsen, hasrtikke aardige mensen en spreken perfect engels!

We hadden een hotel nodig voor de dagen erna in Kote Kinabalu zelf en via internet lukte dat niet, en het personeel heeft meerdere keren voor ons gebeld en ons geholpen, en vroegen er zelfs geen geld voor!

Het eten was heerlijk daar! Uitgebreid ontbijt (elke dag wel hetzelfde alleen).

Gereisd met partner in mei 2009

Cecile, 24-2-2008

Febr 2007 waren wij in dit resort. Goede kamer&veranda. goede service, personeel vriendelijk. Ontbijt beter (lokale gerechten) dan lunch/avondeten. In zwembad is het prima vertoeven. Het resort ligt afgelegen, ca. 30 km van Kota Kinabalu. Enige levendigheid met restaurantjes en winkeltjes ontbrak. Daarvoor moet je naar KK. Hotel beschikt over shuttlebusje dat maar 2x per dag vv rijdt. 's Avonds moet je met taxi of bus terug. Laatste bus ca. 18.00 u. Wandelen op strand en uitzicht op zee is fantastisch. Zwemmen kun je beter doen op een van de koraaleilandjes voor de kust. De chauffeur van shuttlebusje is bereid je te brengen tot aan de haven in KK. Het is een zeer aan te raden dagvullend programma. Voor een rustzoeker is Berringis goed. Wil je afwisseling in je onmiddellijke nabijheid dan raad ik je iets anders aan of in ieder geval een korter verblijf dan wij hadden, nl. 11 nachten.
Gereisd met partner in februari 2008

marco, 28-11-2007

Hotel wordt veel gebruikt voor congressen en bijeenkomsten. Verblijf dus voor 1 of 2 nachten. Daarnaast gericht op de Koreaanse markt. Die komen een lang weekend all inclusive. Zij hebben ook een apart buffetrestaurant. De Europeanen eten in het andere restaurant tegen betaling (kwaliteit eetcafe) Ontbijtbuffet ruimschoots voldoende alleen aziatisch. Dus bami en nasi en gefrituurde kip ipv van broodjes. Die waren er wel

Hotel heeft een nieuw deel. Daar zullen de kamers de 3*+ wel halen, maar in het oude deel komt de kamer niet meer aan 3***. Het hotel ligt ver van het centrum. Er is geen winkeltje in de omgeving. Prijzen van drinken en eten in hotel gemiddeld 3x duurder dan in de stad/supermarkt. Ongeschikt voor minder validen 2 flinke trappen geen lift gezien.

Gereisd met partner in november 2007

Bas Becks, 7-11-2007

Wij zijn in 2001 geweest en het was om heel kort te gaan helemaal geweldig. Een echte aanrader als je Azië wil proberen maar ook van rust houdt.

Jeffrey is een geweldige vent en een hele goede gids. Het hotel was in onze tijd helemaal super alleen het ontbijt laat te wensen over. Gewoon maar de suiker op een boterham en verder niets.

Het enige waar je rekning mee moet houden is het uitvallen van de stroom als het regent maar als je de transformator kasten ziet snap je waarom.

Een uitstapje om te raften op de paddas rivier, naar de neusapen en de avond cultureel eten in KK zijn echte aanraders alsmede de cannopee walk.

Nee echt super als je je toch nog een beetje ontdekker wil voelen.

Gereisd met partner in november 2003

ria, 30-4-2006

Geschakelde kamers met veranda in een erg mooie tuin gelegen.Mooi rustig zwembad met ligstoelen.Het westerse onbijt was karig.Heerlijk rustig strand om lange wandelingen te maken.Er is erg weinig vertier,meer voor rustzoekers.Het personeel is zéér behulpzaam en vriendelijk.De afstand naar KK is ongeveer een half uurtje met de shuttlebus of taxi ,kost 10 ringit p.p.(2 euro)Even verderop ligt een visrestaurant wat zeer aan te bevelen is.Als je bij de receptie zegt dat je daar wil gaan eten,komen ze je gratis ophalen en brengen je weer terug.De excursies zijn ook erg goed geregeld,vaak ga je samen met Jeffrey ,in een busje naar de bestemming toe en mag je zelf aangeven waar je wat langer wil blijven,of waar je wil stoppen.Heel wat anders dan met vele toeristen in een volle bus gepropt worden!!Alles bij elkaar zeer aan te bevelen voor mensen die wat anders zoeken dan massatoerisme.
Gereisd anders in april 2006

Astrid, 29-1-2006

Wij waren in dit hotel begin januari 2006 en hebben het er prima naar onze zin gehad ,de afstand naar KK is goed te doen met de hotelshuttle voor 10 rg pp, en in de middag komen ze je weer halen.Wij zaten liever hier dan in het drukke en warme KK, echt een heerlijke rustige omgeving. Het avond-eten is inderdaad niet geweldig,maar aan de overkant zit een klein restaurantje met lekker eten, dit om een keer af te wisselen.Het ontbijt is prima, net als de mensen,die zijn super aardig.
Gereisd anders in januari 2006

Ivonne, 9-1-2006

In 2001 bezocht. Hotel ligt zeer rustig. Grote tuin maar niet dicht beplant. Diner was erg minimaal kleine porties,niet erg smakelijk. In de buurt weinig alternatieven. Via bushalte overzijde kun je toch naar centrum KK. Strand had geen ligstoelen/parasols). Zee soms vol kleine kwalletjes. Maak tegen zonsondergang eens een wandeling langs het strand (rechtsaf) en zie de kuddes ossen te water gaan. Prachtig gezicht.
Gereisd anders in januari 2006

ria, 24-1-2005

heel mooi gelegen aan strand met leuk zwembad, in een schitterende tuin.

De service is heel erg goed en de mensen super aardig en behulpzaam.Ligt wel redelijk ver van KK af,zodat je wel een half uurtje moet rijden als je daar naar toe wil.Is wel erg geschikt als je van hieruit tripjes wil maken.De trips die het hotel organiseerd zijn erg goed!Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad!

Gereisd anders in januari 2005

A. van Bruggen, 14-12-2004

Wij zijn hier in oktober 2001 geweest. Een prima hotel op een geweldige locatie vrijgelegen in de Jungle aan een pracht ongerept strand. Langs het stand kan je prachtig wandelen. Het is een prima hotel als uitvalbasis voor het ondernemen van uitstapjes. Alles valt zelf te regelen en te ondernemen. De service van het hotel is van absolute klasse. De GM van het hotel heeft voor ons vliegtickets en uitstapjes geregeld tegen bijzonder lage kosten. Een aanrader vliegen naar Sandakan en vanuit daar naar de Kinabantang rivier bij Sukau, naar Sepilok urang utang center , turle islands en de camantong caves te gaan. De GM van het hotel had dat perfect voor ons geregeld. Een prima hotel maar niet geschikt voor alleen een strand vakantie, buiten om het hotel is niets te vinden.

Gereisd anders in december 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Beringgis Beach resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Beringgis Beach resort in Kota Kinabalu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Beringgis Beach resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Beringgis Beach resort scoort een 8 uit 10 op basis van 11 reviews.