Hotel Laguna Maldives ****

8,7

11 reviews over Hotel Laguna Maldives in het Nederlands

erg romantisch

Desiree, 13-11-2009

Leuk eiland, gemoedelijk. Er zijn diverse restaurants op het eiland.

Het zwembad ligt bij het strand.

De waterbungalows hebben een hemelbed. De kamers zijn met een hoogteverschil de Badkamers hebben bad en douche. De kamers hebben alleen een terras.

De deluxerooms zijn prima hotel kamers, de badkamer is vrij eenvoudig en heeft een hoogteverschil.

Absoluut een aanrader dit eiland. erg romantisch!

Gereisd met vrienden in april 2005

Anisa, 20-4-2008

Wij zijn zojuist terug van vakantie op Laguna Beach. Laguna zou pas per 1 mei gaan renoveren maar toen wij aankwamen waren ze toch al begonnen met de werkzaamheden(met behulp van graafmachines) wat toch wel wat overlast gaf.

Laguna is erg klein binnen 20 minuten loop je het eiland rond, ligt heel dicht bij Male...uitzicht op de industrie met rookpluimen deed zeker af aan ons bountygevoel. We hebben verder wel genoten maar wij zijn vorig jaar naar Meeru geweest en dat eiland/resort vonden we in ieder opzicht beter en dan vooral de prijs/kwaliteitverhouding. We zaten op Laguna in een waterbungalow die verder mooi was maar behoorlijk verouderd en vergeleken met die van Meeru echt een stuk minder luxe. Er werd ook niet echt goed schoongemaakt in de kamers (lakens bijv niet elke dag verschonen...de lakens stonken ook bij aankomst) verder was de badkamer ook niet echt schoon! Voor zoveel dollar per nacht verwacht ik gewoon meer!

Het eten was overigens wel goed!

Gereisd met partner in april 2008

Joop van Heiningen, 29-1-2008

Laguna ontdekt tijdens een cruise, mijn vrouw wilde niet meer weg en hebben daarom jaar daarop een waterbungalow genomen en 10 dagen daar door gebracht.

De bungalow behoort tot de grootste die op de Maldiven te vinden zijn en bieden veel privacy.

Het onderwaterwereldje is gewoon goed te noemen met veel klein grut en de daarop jagende vissen .

Veel murene's gezien en een enkele haai veel triggerfish en surgeon fish is aanwezig.

Leuk was ook het iedere dag terugkeren van een viertal roggen die heel aanraakbaar waren.

Eten was gewoon goed ontbijt op het strand was allen voor de watervilla's en daar was toen ook een eigen strandje voor gereserveerd met een eigen beachboy.

Service was goed en kamers schoon gedurende de kerst wordt wel iets gedaan met versiereingen ( echte ingevlogen bomen)en ongelooflijke kitsch verlichting.

Na de renovatie gaan wij zkere nog een keer terug.

Gereisd met partner in januari 2008

Mandy Stoutjesdijk- Pijnenburg, 14-10-2007

Wat een heerlijk hotel! Goed ontvangst, schone en mooie kamers met een goed bed (deluxe bungalow)en buitendouche! Goed eten, inderdaad steeds wat anders. Klantvriendelijk personeel, vinden het erg leuk om een praatje te maken. Duiken prima, maar niet altijd geweldige duikplekken. Echt een bounty eiland voor een ontspannen (honeymoon) vakantie!
    Gereisd met partner in oktober 2007

dennis hagen, 25-4-2007

Wij zijn van 2 april tm 17 april 2007 in dit fantastische resort geweest. Als je land op de malediven ga je per speedboat naar het resort ongeveer 40min. varen daar aangekomen krijg je een heerlijke cocktail en kan de ontspanning beginnen!! laguna loop je in ongeveer 25 min rond dus een heerlijk klein eiland!! duikcursus gevolgd echt fantastisch zeker een aanrader!! tip koop in ned. een duikbril en waterschoenen. Fantastisch eten in 2 weken geen 2 keer hetzelfde! drinken moet apart betaald worden via bonnen die aan het eind betaald moeten worden voor 2 pers. ongv. us 500 dollar?! Laguna echt een aanrader!!

gr dennis

Gereisd anders in april 2007

Dennis Hagen, 23-4-2007

Gewoonweg fantastisch!! Wij zijn van 2 april tot en met 16 april 2007 op dit resort geweest, Bij aankomst op de malediven wordt je netjes opgehaald door een speedboat van het resort en je wordt in ongeveer 40 minuten naar laguna gevaren. Bij aankomst een lekkere cocktail! wij zaten in de deluxe beach bugalow, beter als de watervilla omdat die helemaal geen schaduw heeft dus altijd volop in de zon!!, beach bungalow heeft heerlijke palmbladeren schaduw!! Verder gedoken absoluut een aanrader!!! snorkelen ook heel gaaf koop een goede duikbril in nederland + waterschoenen. Het eten was geweldig 2 weken lang bij het buffet niet een keer hetzelfde gehad!! bij het buffet kan je om de dag uit een keuzemenu kiezen. Volpension aan te raden, drank hele vakantie apart betalen is wel redelijk prijzig, je moet minimaal 3 liter water per dag drinken in deze tempartuur. Kosten drank 2 pers. ongeveer 500 us dollar voor 2 weken! Geweldige vakantie moet je een keer gedaan hebben!!
    Gereisd met partner in april 2007

Jan en Anne-Marie, 18-2-2007

Onze vakantie zit er net op. Wij hebben een heerlijke week gehad in een waterbungalow in het Laguna Resort. In een woord: fantastisch. Extra service: ontbijt werd s'morgens gebracht! Zo vanaf het terras het water in!

Minpuntje (van het reisbureau!): er zijn 4 restaurants, maar je kunt niet kiezen en bent gebonden aan het hoofdrestaurant. Uiteraard wel tegen betaling!

Tip: neem waterschoentjes mee!

Gereisd met partner in februari 2007

Marjon, 29-1-2007

Wat een geweldige ervaring, zo mooi De Malediven. Zijn ook in De Caribean geweest, maar vinden strand en zee veel mooier. Hotel is perfect voor 4 sterren.

Wij zaten in bungalow, vlak aan het strand. Vonden dit leuker als watervilla. Volpension is aan te raden, eten heerlijk. Prijzen drankjes vergelijkbaar met A'dam. Makkelijk hele dag in zon door wind, vissen zwemmen voor je voeten, geweldig allemaal!

Gereisd anders in januari 2007

berry en anne-marie, 28-1-2007

Eind januari 2007 geweest. Als je van rust houdt, is dit geweldig. Je bent in het paradijs. Kamers redelijk simpel, maar je bent toch altijd buiten! Eten super, neem wel volpension, want alles is duur. Strand is geweldig, echt bounty-eiland. Ga er ook duiken, veel schildpadden en koraalriffen in de buurt. vergeet je snorkel ook niet!
    Gereisd anders in januari 2007

Nic & Gerard, 13-8-2006

We zaten in een waterbungalow die super was. Het eten wat in de restaurants geserveerd was vonden we best goed maar als je als er als er (verwende?) fijnproever naar kijkt is niet echt super. Ook jammer dat niet alle wijnen die op de kaart staan beschikbaar zijn. Verder een top locatie om een paar dagen door te brengen. Wij houden niet van buffets vandaar dat we juist adviseren om a la carte te eten.
    Gereisd met partner in augustus 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Laguna Maldives bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Laguna Maldives in Zuid-Malé Atol, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Laguna Maldives zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Laguna Maldives scoort een 8.73 uit 10 op basis van 11 reviews.