Hotel Bolifushi Island Resort ***

Bolifushi Island Resort
8,3

4 reviews over Hotel Bolifushi Island Resort in het Nederlands

M, 9-7-2007

Prachtig klein eilandje in 2006 in bezit van een Italiaan. Je loopt het binnen 5 minuten geheel rond. 2x per dag service. 1x smorgens schoonmaak en smiddags aanvulling mini bar/koffie-thee. Water koker aanwezig. Drankjes mini bar even duur dan in restaurant. Heerlijk eten, veel gericht op Italianen en Indiaas. Smaakte prima. Tijdens gebedstijd restaurant en winkel gesloten. Hebben een beach villa gehad. Ruime kamer, groot bed met zithoek en zeer ruime badkamer. Prive terras met 2 ligbedden. Tip gebruik de kussens van de slaapbank met handdoek en je ligt heerlijk zacht. Dit eilandje is minder geschikt om te duiken ligt te ver van mooie lokaties. Is echter prachtig om te snorkelen.

Zaten recht tegenover stroom generator, maar door constante geluid absoluut geen problemen gehad met slapen. Op eiland zelf en in de kamer om de dag insecten verdelging. Let op neem zonfacotr 30 of hoger mee.

Gereisd met partner in september 2006

rita altepost, 26-2-2007

wij zijn van 16-02-2007 tot 24-02-2007 op bolifushi resort geweest. ik heb veel gezien maar dit was geweldig zo mooi de mensen zo gastvrij en het geschreeuw viel echt wel mee wij zaten in een beachhuisje aan de rustige kant heerlijk was dat.je eigen plekje hebben op het eiland.heel romantisch.het eten was er ook goed.en de service geweldig een dikke 10. en de transfer met de speedboot was zo goed geregeld vliegtuig uit en meteen de speedboot in en ze dragen je koffers.je mag helemaal niks dragen.dit was nou echt een vakantie.ik raad het iedereen aan.en je zult zien dat je echt op een paradijs bent.en dat je de wereld om je heen vergeet.wij hebben het heerlijk gehad.
Gereisd anders in februari 2007

Mares, 5-7-2006

Het was een paradijs op aarde maar wel erg gericht op Italianen. Van s'ochtends tot s'avonds stonden ze voor de kamers te schreeuwen. Alleen de reisleiding van hen sprak Engels maar verder niets dan Italiaans en heel veel geschreeuw van ontbijt tot diner. Het kleine eilenadje is een paradijs en zeker de moeite om te gaan duiken. Vooral manta-reef is adembenemend. Leuk voor tien dagen duiken maar voor een langere periode is het eiland echt te klein.
Gereisd anders in juli 2006

Susan, 30-3-2006

Een leuk, klein resort met diverse watersportmogelijkheden (duiken, kanoen, waterfiesten etc). De service is goed alleen alles is gericht op Italianen. De animatie spreekt alleen Italiaans.

Het eten is goed en het is verstandig volpension te boeken. De bolikamers zijn eenvoudig en best klein. De beach- en waterbungalows zijn veel mooier. Wij hadden een waterbungalow en dat is echt perfect. Je loopt zo van de veranda in de zee.

Het resort ligt op een 30 min varen van Male.

Gereisd anders in maart 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bolifushi Island Resort in Zuid-Malé Atol, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bolifushi Island Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bolifushi Island Resort scoort een 8.25 uit 10 op basis van 4 reviews.