Hotel Hilton Maladives Resort & Spa ****

Hotel Hilton Maladives Resort & Spa
Hilton Maladives Resort & Spa
9,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Hilton Maladives Resort & Spa bij:

3 reviews over Hotel Hilton Maladives Resort & Spa in het Nederlands

Paradijs

Lina, 2-7-2009

Wat een heerlijke plek op aarde! Mooie kamer met eigen pool, zo het strand en de zee in lopen.

Gesnorkeld met de walvishaai....hier willen we ieder jaar wel een weekje naar toe!! TOP

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

Kim & Zeca, 10-6-2006

Hilton Maladives Resort & Spa is zonder twijfel een super resort op een ontzettende mooie locatie. Vanaf het moment van aankomst tot aan de dag dat we vertrokken, was het tot in de puntjes allemaal goed geregeld. Het personeel is heel vriendelijk, het eten ontzettend goed. Bij de bar is elke avond wel iets te beleven. Ongedierte wordt elke dag bestrijd, je komt er dus geen enkele insect tegen. De villa is zo ontzettend mooi dat, ondanks het feit dat wij al heel wat moois gezien hebben, we er stil van werden. Het is een mooie omgeving, een aantal onbewoonde eilanden waar je met een speedboot (tegen betaling) naartoe kunt als je dat wilt. Ook ontzettend leuk om te doen. Een mooie onderwaterwereld. Kortom, wij zijn nog niet eens een week terug en we willen nu eigenlijk al weer terug. Voor ons staat het eigenlijk al vast, wij gaan hier zeker weer naartoe. En ik kan iedereen die van luxe, romantiek, zon, witte stranden en een hemelsblauwe zee houdt zeker aanraden om hier naartoe te gaan!
Gereisd met partner in juni 2006

Janet, 29-5-2004

Superdeluxe resort. Alles is tot in de puntjes verzorgd. Prachtig is de vlucht ernaar toe met het watervliegtuig. Vriendelijke ontvangst. Fantastisch eten, ook erg gevarieerd. GENIETEN met hoofdletters.
Gereisd anders in mei 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hilton Maladives Resort & Spa in Shaviyani Atoll, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hilton Maladives Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hilton Maladives Resort & Spa scoort een 9.33 uit 10 op basis van 3 reviews.