Hotel Kuramathi Island Resort (Blue Lagoon, Cottage Club, Village) ****

Hotel Kuramathi Island Resort (Blue Lagoon, Cottage Club, Village)
Kuramathi Island Resort (Blue Lagoon, Cottage Club, Village)
9,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Kuramathi Island Resort (Blue Lagoon, Cottage Club, Village) bij:

55 reviews over Hotel Kuramathi Island Resort (Blue Lagoon, Cottage Club, Village) in het Nederlands

A dream come true........

Marielle, 3-10-2017

Wat een geweldig resort! Alles klopt gewoon. Heerlijk eten en drinken, super vriendelijk personeel, geweldig mooi ingerichte villa, heerlijke bedden en geweldige service! Het is een feestje om daar te mogen te zijn. Er heerst een serene rust over het eiland, 's ochtends wakker worden en uitkijken over de Indische oceaan, heerlijk! De villa wordt twee keer per dag schoongemaakt, de minibar wordt ook 's avonds nog eens aangevuld. Het eten is geweldig, keuzes te over, ook in het buffetrestaurant. En het personeel is allemaal even behulpzaam en vriendelijk én in voor een persoonlijk babbeltje!
Gereisd met partner in september 2017

Paradijs

Daphne, 25-3-2017

Wat een heerlijk en relaxt resort. Vooral in de a la carte restaurants gaan eten. Buffet is niet bijzonder.

Villa's zijn prachtig. De rijhaaien zwemmen onder je huis door.

Vergeet niets, want bv zonnebrandcreme is belachelijk duur.

Gereisd met partner in februari 2017

Een droomreis....alles klopte!

katrien, 23-1-2017

Het is inderdaad zoals op plaatjes....elke dag 'wauw' beleving..hebben onze trouwbelofte vernieuwd na 30 jarig huwelijk! Een sprookje....Gastvrij, voortreffelijke keukens op sterren niveau....( zeker al incl select bijboeken, dan kan je elke dag op sterren niveau eten....super!!!) Hadden beachvilla met jacuzzi, aan het strand,, V5 huisjes, ideaaal, zo uit huisje het strand op en de blauwe zee in....echte eiland beleving.......Geen minpunt op Kuramathi......Super!!!!

Zeker watervliegtuig en duikboot excursies boeken, zooo bijzonder! Bedden wat aan de harde kant, maar is op te lossen door de matrasjes vd ligbedden of bank erop te leggen als topdekmatras!

Gereisd met partner in januari 2017

Super bestemming!!

MarkenWendy, 9-4-2014

Mijn vrouw en ik moesten en zouden naar de Maledieven voor onze honeymoon. Na een bezoekje aan Zoover en touroperator waren we eruit. Het moest Kuramathi worden...

Alles klopt gewoon, mooie villa's met alle voorzieningen en goed onderhouden!. Het eten in de restaurants is perfect! Wees geen krent en boek gewoon het All inclusief, je kan zo de hele dag a la carte eten en alcohol drinken!!..

Het personeel is over de top gastvrij en professioneel. Ze laten je echt het tropische eiland gevoel mee maken...

Als vlieger bij een europese airline kom ik in diverse goede hotels, het verbaast mij dan ook dat Kuramathi maar 4 sterren heeft. Kuramathi verdient 5 sterren deluxe!!! Luister niet naar de haters...het is echt perfect!!

Gereisd met partner in mei 2013

Heerlijk, maar geen gastvrij afscheid

Ferrie en Joyce, 11-10-2013

Een heerlijke vakantie gehad! Bij aankomst ontvangen met een ijskoud doekje en cocktail. Wij hadden een deluxe beachvilla met jacuzzi, een echte aanrader want je zit direct aan het strand. De kamer werd 2x per dag schoongemaakt en van nieuwe handdoeken voorzien. Wij hadden de select all inclusive, zodat we ook in de a la carte restaurants konden eten. 2x bij Island Barbecue gegeten en de Steak Diane besteld; die is voortreffelijk! Het water is ontzettend helder en zoals de plaatjes eruit zien, zo ziet het er ook in het echt uit. Voor het snorkelen is het wel aan te raden een reddingsvest en flippers te gebruiken, want er staat best een sterke stroming. Een groot minpunt wat ons niet bekend was: op de dag van vertrek check je om 12.00u uit (= normaal), maar dan vervalt ook gelijk het all inclusive. Onze transfer naar Male was pas om 16.30u, dus van 12.00u tot die tijd moest je gewoon gaan betalen! Je wordt heel gastvrij ontvangen, maar bij je vertrek is het DOEI! Beetje jammer..
Gereisd met partner in september 2013

droomeiland

Margo Klijnjan, 9-9-2013

Wij hebben onze droomvakantie gehad, 2 weken lang. Alles was perfect! het eten was ook super! Ja kan kiezen uit wel 7 verschillende restaurant en van super kwalitiet. Er zijn altijd 2 restaurants waar je de hele dag door eten kan bestellen. Wij hadden select all-inclusive en dat was echt geweldig! Wel gaan snorkelen en gaan duiken! Het eiland is zo groot dat je overdag het gevoel heb dat je bijna alleen op het eiland bent. Wij hadden de watervilla met Jacczzi, heerlijk op het zeewater dus ook geen muggen daar. Gewoon goed insmeren met een DEET die geschikt is voor tropische bestemmingen. Ik kan wel huilen dat ik weer thuis ben......
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Fantastische honeymoon

Janwillem Bevelander, 29-8-2013

Na lang zoeken hadden we dit resort geboekt. Aankomend met een watervliegtuig( is een hele leuke ervaring) vielen we van de ene verbazing in de andere. Wat is het prachtig. Niks is gefotoshopt van alle afbeeldingen die op internet staan. De aankomst was super. Wij hadden een beach villa wat naar al onze verwachtingen voldeed. We zaten aan de laguna beach kant. Dat is wel een aanrader want de andere zijde van het eiland kan je alleen snorkelen en niet vrij zwemmen ivm koraal. Ook het eten is super te noemen. Overal open keukens en je mocht overal een kijkje nemen. Allemaal zo schoon en netjes. Wij hadden Selekt all-inn. Zeker een aanrader. Wat het buffet restaurant is goed maar de 7 ala cart restaurants zijn vele malen beter! Het snorkel reef was ook super mooi. Zelfs met een haai gezwommen!! En tal van andere gekleurde visjes. Kortom wij hebben een top vakantie gehad!! Op male heb je een lounge van het resort. Daar kan je op je watervliegtuig wachten en heb je koffie en thee enz.
Gereisd met partner in augustus 2013

meer van verwacht

Patricia, 25-6-2013

Pluspunten: mooie natuur, mooie onderwaterwereld, kamer wordt 2 x per dag schoongemaakt, mooi huisje, je komt er tot rust.

De minpunten: boek all inclusive sellect, anders heb je basic all inclusive en moet je op vaste tijden eten. Je kunt alleen tussendoor iets eten van 15.00 t/m 17.00 uur. Het avond eten was niet lekker, veel te sterk gekruid en na 1 week krijg je weer precies hetzelfde. De lunch is wel uitgebreid. In het restaurant krijg je een vaste tafel en een vaste ober, wat na een paar dagen gaat vervelen. Er zitten ontzettend veel muggen, ook overdag, dus lange kleding dragen. De mensen zijn super beleefd. Wanneer je iets gedronken hebt dan moet je een bonnetje aftekenen wat na een paar keer ook gaat vervelen. Al met al een te dure vakantie, het was het geld niet waard. Wij hebben betere tropische bestemmingen bezocht.

Gereisd met partner in mei 2013

Droom honeymoon echt niet te overtreffen

keet, 25-5-2013

wij verbleven in een deluxe beach villa met jacuzzi.

het eiland was echt schitterend de stranden mooi schoon heerlijke bedjes,mooie zwembaden de infinity pool( zonder chloor) was mijn favo.

De mensen daar zijn werkelijk super lief en vriendelijk en schoon( ze ruiken bijna allemaal fris) en je word echt als een koning(in) behandeld, kunnen ze in nl nog wat van leren.

het eten is echt onwijs goed vooral de a la carte,alles ziet er top uit en het meeste is biologies en de obers zijn super netjes,het buffet smaakt ook super.De beste alacarte is island bbq, daarna the palm en the reef was ook heerlijk.

cocktails zijn ook heel lekker en allemaal met echte merken drank.

snorkelen ook leuk maar soms vrij ondiep om te zwemmen.

er zijn bijna geen insecten te bekennen,behalve muggen die zijn er wel veel en prikken je lek. deet werkt niet tegen deze muggen. meiden neem maxi dresses mee scheeld een hoop beten op je benen.

dit resort is echt geweldig het kan niet beter! niets fouts te melden

Fantastisch!!

Kim van der Meijden, 10-3-2013

Adembenemend mooi eiland met perfecte ligging, mooie afwerking, geweldige duikschool, fantastische restaurants en gezellige bars en zeer vriendelijk personeel. Aanrader!!
Gereisd met partner in februari 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kuramathi Island Resort (Blue Lagoon, Cottage Club, Village) in Rasdu / Rasdhoo Atol, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kuramathi Island Resort (Blue Lagoon, Cottage Club, Village) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kuramathi Island Resort (Blue Lagoon, Cottage Club, Village) scoort een 9.37 uit 10 op basis van 57 reviews.