Hotel Eriyadu Island ***

8,6

20 reviews over Hotel Eriyadu Island in het Nederlands

Prachtig

Evelien, 14-6-2016

Prachtig resort op een prachtig eiland. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Vooral de mensen in het restaurant. De jongens van de bar zijn een beetje uit de hoogte. De huisjes zijn gerenoveerd. Ze liggen aan het strand maar er is wel voor een aantal huisjes beplanting aanwezig waardoor je niet rechtstreeks op de zee uitkijkt. Bij genoeg aanmeldingen kun je mee gaan vissen. Dit is zeker aan te raden. De duikschool van het eiland is ook goed.
Gereisd met partner in februari 2015

Wat een overweldigende natuur, rust en schoonheid!

Marika van den Hurk, 30-7-2014

Wij zijn geweest van 19 juli tot en met 26 juli, heerlijke dagen!

Heel vriendelijk personeel, erg mooi en vooral zeer rustig eiland, wat een genot. Geen animatie, wat een verademing is!! Het personeel laat je volledig met rust, wat wij erg prettig vinden. Het eten is goed, wij hadden geen all inclusive, aten onze lunch in de bar aan de steiger, erg goede menu kaart.

De buffetten zijn goed, alleen wij vinden dit snel vervelen, vandaar ook half pension. De zee en het koraal meteen aan de rand waren voor mij al zo geweldig dat ik er niet met een boot op uit hoeft. Haaitjes, roggen en schilpadden, alles is te zien gewoon in het huisrif. Duiken hebben wij niet gedaan maar van andere gasten begrepen dat dit echt zo geweldig is daar!

Echt een fantastisch resort, zeker aan te raden voor de rust zoeker! Ik mis het nu al!!!!!!!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Paradijs op aarde

Sigrid, 4-3-2014

De ligging van het klein eilandje is gewoonweg prachtig! Het resort en de kamers zijn netjes. In 2010 was onze kamer een beetje verouderd, maar nog steeds netjes. Dit is intussen met de renovatie misschien al opgelost. Het eten is er super, veel keuze, elke dag wat anders. Het duikcentrum is ook super: heel vriendelijk en behulpzaam. Wij gaan zeker nog een keertje terug!
Gereisd met partner in oktober 2010

Paradijs !!

Janneke, 18-8-2012

Heerlijke vakantie gehad.

Heel vriendelijk personeel (ondanks de Ramadan). Erg lekker gegeten. Prachtig huisrif. Leuke zitjes aan het water waar 's avonds de kleine haaien langs komen zwemmen.

Min puntjes:

Receptie beloofd van alles maar doet verder niets,

kost veel tijd om iets geregeld te krijgen.

(de vraag om koffie/thee voorziening op de kamer duurt drie dagen en drie loopjes naar de receptie, dan krijg je alleen een waterkoker)

Sommige huisjes kijken niet uit op het water maar zitten achter een mangrove bos.

Gereisd met partner in augustus 2012

SUPER!

sanjo-san, 19-1-2011

Ben in de maand december 3 weken geweest en het was echt super!

Veel mensen zeiden dat je op zo'n klein eiland (300m x 180m) zou gaan vervelen maar dat heb ik zeker niet gedaan! Het eiland ziet er goed uit. Huisjes zijn wat aan de oude kant maar wel goed! heb met 1 vd eigenaren gesproken en die vertelde mij dat ze vanaf februari de huisjes gaan renoveren. Worden 2x per dag schoon gemaakt en je krijgt genoeg handdoeken. Het eten was goed! altijd warm en behoorlijk varierend. Wij hadden all incl. en dat is zeker een aanrader. Het eiland beschikt ook over een Spa (is niet zo groot) en over watersporten (Jetski, surfen, etc). Er zijn genoeg excursies alleen toen wij er waren was er niet zoveel animo voor (nachtvissen, eilandhoppen). Nu het beste van alles: Het huisrif! echt super! hebben zo'n 150 verschillende vissen gezien int huisrif! zoals (baby) haaien, clownfish, dolfijnen, stonefish en er kwam zelfs een manta rog bij het eiland! gewoon heen gesnorkeld! (karakters op) was supe

Gereisd met vrienden in december 2010

Droomvakantie

Ingrid en Edwin, 1-4-2010

Na Thulhaagiri en Makunudu nu naar Eriyadu. Ik was wel sceptisch na het lezen van de deels negatieve beoordelingen, maar het was allemaal heerlijk. Je moet het echt zelf ervaren. Kamers zijn niet luxe maar wel ruim, lekkere matrassen, koel en een zij ingang naar (deels open) badkamer. Prachtig huisrif en vanaf ieder huisje zo te bereiken. Staat bekend als een van de beste riffen van de Malediven. Eten is oke, niet heel bijzonder. Wat de vakantie echt af maakte is het terras boven het water, waar je heerlijk kan genieten van de zonsondergang. Eilandje zelf is goed onderhouden en mooi groen.De lagune is adembenemend: helder en weinig koraal.Sommige bungalows hebben weinig strand en anderen weer meer. Maar dat hangt ook van de jaargetijden met de windrichting af. Ook zeer tevreden met de servive, die was heel correct en persoonlijk. Volgend jaar zeker terug.
Gereisd met partner in april 2010

Prachtig eiland met een schitterend huisrif

Ingrid en Edwin, 29-3-2010

Begin februari 12 dagen naar Eriyadu geweest. Al eerder naar Makunudu en Thulhaagiri geweest. Maar Eriyadu overtreft het met een aantal dingen. Ten eerste het huisrif, zo mooi, je zwemt er zo naar toe. De kamers zijn functioneel en heerlijk gelegen. verwacht geen luxe kamer, maar het heeft tenminste wel een zij ingang naar de badkamer met 2 douches. Wij hadden bungalow 105, met een klein strandje voor de deur, maar wel heerlijk uit de wind. Soms was het water zo rustig dat het wel een meer leek. Ik hoefde ook niet perse op het grote strand te liggen met de harde wind.Het eten was matig en niet zoveel variatie, maar wel lekkere nagerechten. Wat de vakantie echt af maakte, was genieten van de zonsondergang op het zitje bij de bar. deze is gebouwd op palen over het water en onder het genot van een drankje konden we uren genieten van alles wat er om je heen gebeurd. Iedere keer als er een haaitje voorbij kwam spoedde iedereen zich met de camera naar het water. Volgend jaar weer zeker terug
Gereisd met partner in februari 2010

Prachtig huisrif

Joyce & Hans, 22-11-2009

Na 3x Makunudu besloten we dit keer eens Eriyadu te proberen.Huisrif was echt de moeite waard.Zelfs een onver-wachtse encounter langs de rifrand met een manta.Het eiland is een goede deal. Kamer (sup. room)wat verouderd, maar werd 2x p. dag schoongemaakt, had een TV en alles werkte.Wel nogal gehorig en hadden we denk ik geluk naast een vrijgezelle dame te zitten. Eten was prima en ook de bar was erg goed. Personeel was vriendelijk. Eén zijde van het eiland heeft weinig strand (huisjes 101 t/m 108) Alle huisjes hebben 2 ligbedden en een overdekt terrasje met stoelen. Eiland werd door veel Duitsers bezocht met hier en daar een verdwaalde andere nationaliteit.

Op Eriyadu is het allemaal wat minder persoonlijk als Makunudu en zou men soms met weinig moeite, wat dingen kunnen veranderen of anders doen om het nog beter te maken. Al met al was het toch een heerlijke vakantie.

Gereisd met partner in november 2009

Prachtig huisrif

Joyce & Hans, 22-11-2009

Gereisd met partner in november 2009

Prachtige onderwaterwereld/aanrader!

Gert en Anita, 23-8-2009

Mooi huisrif, prachtig snorkelen en duiken. Vriendelijk personeel. Jammer dat de excursies niet doorgaan bij te weinig animo,Wij zijn 14 dagen geweest in juli 2009, twee excursies gingen niet door en die ene die wel doorging stelde niets voor snorkelsafari, bij eiland is het mooier. Heerlijk uitgerust een echt tropisch paradijs!
Gereisd anders in augustus 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Eriyadu Island bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eriyadu Island in Noord-Malé Atol, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eriyadu Island zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Eriyadu Island scoort een 8.64 uit 10 op basis van 20 reviews.