Hotel Bandos Island Resort ****

8,6

35 reviews over Hotel Bandos Island Resort in het Nederlands

Topvakantie!!

Gido de Bok, 8-5-2017

Bandos is een heel erg goed resort in de malediven! Het ligt op 20 minuten varen vanaf Male.

Wij zaten in een garden villa en deze zagen er top uit. Een nette kamer zonder ongedierte. De Airco was alleen amper bij machte om de kamer 's nachts terug te koelen naar een graad of 25.

Het eiland ruikt heerlijk en het is een oase van rust. Direct aan het strand ligt een prachtig huisrif welke geschikt is voor snorkelen en duiken. In deze week zagen wij hier de zwartpuntrifhaaien (baby en volwassen) Adelaarsroggen,mobula, hengelaarsvis, bladvis, reuzenmurenes en grote scholen snappers en fuseliers. Het koraal is echter dood. Op de laatste dag zagen we zelfs dolfijnen op het huisrif. (vanaf de kant)

De dolfijnen trip is zeker de moeite waard. Wij zagen 10 tallen grienden en dolfijnen.

Het all inclusive is prima verzorgd. het eten is heerlijk en het aanbod drinken is prima. All inclusive is aan te bevelen omdat de losse dranken zeer duur zijn (€10,- voor een wijntje en €7,- voor een biertje)

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Top eiland

Osinga, 9-8-2015

Dit was onze 2e trip naar de Malediven. Bandos is een groot eiland (omtrek ca. 1,5 km) met veel te doen. Relatief dichtbij vliegveld maar geen last ervan. Er zijn genoeg ligplaatsen en je kunt zo'n beetje langs de hele kust ook rustig zonnen. De DLX kamers zijn zeer groot en comfortabel. De kinderen hebben zich prima vermaakt op de tennisbaan, met snorkelen, kanoën en biljarten. Je hoeft bijna niet te gaan duiken want met snorkelen zie je al heel veel. Het strand was super schoon. Weet niet of we geluk hadden qua stroming maar normaliter heb je altijd overal wel wat zwerfvuil, nu helemaal niks. Het eten in de diverse restaurants wat prima, de bediening was vriendelijk en persoonlijk. We hebben uiteindelijke gekozen voor een relatief duur upgrade van HP naar all inclusive zodat je niet telkens bij elk drankje hoefde na te denken over de kosten. Malediven is en blijft immers duur.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

superplek voor huwelijksreis

Yvon69, 6-5-2012

Onze huwelijksreis hier in 1992 doorgebracht. Wat een superplek. Fantastisch eiland wat je in 10 minuten rondloopt. Vanuit ons huisje gelijk bij het strand en de zee, een beetje hangen in je hangmatje. Dit is paradijs op aarde. Landen op het vliegveld is een leuke ervaring, het hele vliegveld is een eilandje. Excursie ondernomen met een boottocht langs andere eilanden. Dit is DE plek voor geliefden.
Gereisd met partner in september 1992

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bandos Island Resort bij:

Hier ga ik zeker nog terug naartoe! Super!!

danielvanderhaeghen, 22-4-2012

Het is een prachtig hotel met dito duikschool. Het huisrif is formidabel, het enige dat ik kan zeggen is dat het erg duur is maar voor de rest was het een droomvakantie!
Gereisd alleenreizend in november 2008

Een paradijs op aarde!

Fam, 19-11-2011

Bandos bestaat uit allemaal verschillende huisjes op een fantastisch eiland. Bandos ligt dichtbij Malé, waar je ook landt met het vliegtuig. Naast een goede accomodatie (mooie ligging, schoon, ruim) worden er ook veel dagtips georganiseerd die heel goed betaalbaar zijn, zoals dolfijnencruise, bezoek hoofdstad, eiland hoppen, zeillessen, duikboottocht of een romantisch diner op een onbewoond eiland!

Het is geen aangelegd eiland dat tov andere eilanden die we gezien hebben. Er zijn drie restaurants, waarvan twee op een prachtige lokatie. Je kunt er goed eten en drinken.

Verder gratis ligstoelen... Het strand is schoon, water super helder en heerlijk warm. Gewoon een paradijs op aarde!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2009

Paradijs op aarde!

carmenverouden, 16-8-2011

Hotel Bandos resort en spa is echt een aanrader. We zijn een weekje naar een paradijsje geweest. De apartementen (standaard) waren erg leuk ingericht en de ligging was zelfs perfect te noemen. Je zat aan de rustige kant van het eiland met uitzicht op........ zee en nog meer eilandjes. Het waaide er wat meer dan aan de "duurdere"kant. Dat was een welkome wind. Je stapt zo uit je huisje naar je privé strandje. De zonsondergang was hier prachtig en verder geen negatieve opmerkingen te maken. Snorkelen was geweldig en nooit zoveel dolfijnen bij elkaar gezien tijdens de dolfijnentocht. Aardig personeel en goed eten. Zelfs tijdens de ramadan waren de mensen super behulpzaam en vriendelijk. Echt een aanrader!
Gereisd met partner in augustus 2011

fantastisch

frank, 30-12-2010

Met de speedboot slechts een half uurtje verwijderd van Male.

Alles was er perfect, lekker eten, zéér gezellige bar om 's avonds iets te drinken, mooie kamers en de mensen héél vriendelijk!

Enige minpunt, maar dat telt voor elke bestemming in de Malediven: DUUR

Zeker voor herhaling vatbaar, maar ik denk niet dat onze portemonée dit zal aankunnen.

UNIEK!!!

Gereisd met partner in september 2001

Een absolute afrader !!!!!!!

Arie, 25-11-2010

Ongelofelijk wat een slecht hotel, krakkemikkige kamers, klachten die niet beantwoord worden, slecht eten, eentonig en onhygienisch klaargemaakt, woekerprijzen als je in de winkel wat wilt kopen, veel ontspanningsfaciliteiten die gewoon gesloten zijn enz. enz. enz.
Gereisd met oudere kinderen in oktober 2010

fantastisch

Fam Stuivenberg, 25-11-2009

Huwelijksreis in mei 2006, super!

Wij waren met onze baby van 8 maanden voor 2 weken op Bandos.

Zeer kindvriendelijk (kinderopvang is ideaal voor als je bijvoorbeeld wilt gaan duiken!) en lekker eten.

Echt een paradijsje! Jammer dat het zo kostbaar is, anders zouden we hier elk jaar heen gaan!!!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2006

Mooie accommodatie maar slechte keuken!

fam. Heij, 13-10-2009

Wij zijn voor de 2e keer naar Bandos geweest! Zo goed als het een aantal jaren geleden was, zo bedroevend was het deze keer! Het strand en de mensen zijn weliswaar top, maar het eten in het buffet restaurant is echt heel slecht! Het eten is koud en erg eentonig. Boek dus geen halfpension of volpension, maar ga eten in de a la carte restaurants. Deze zijn wel duur (pizza 11 euro) maar wel oke! Jammer, jammer, jammer van zo'n dure reis. Wij hebben gevlogen vanaf Dusseldorf, ook dit is geen aanrader! Onze touroperator maakt als een van de weinigen nog gebruik van papieren tickets, hierdoor zijn alle goede plekken in het vliegtuig al van te voren gereserveerd door andere reisorganisaties! De plekken in het vliegtuig zijn erg klein, geen beenruimte en dat 11 uren lang! Gewoon via Schiphol gaan! Dat beviel ons de 1e keer veel beter.
Gereisd met jonge kinderen in februari 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bandos Island Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bandos Island Resort in Noord-Malé Atol, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bandos Island Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bandos Island Resort scoort een 8.63 uit 10 op basis van 37 reviews.