Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Taj Coral Reef Resort**** bij :

2 reviews over Hotel Taj Coral Reef Resort in het Nederlands

Colin en Sulaika, 4-1-2007

wij hebben een ontzettende mooie afsluiting van onze huwelijksreis beleefd op de malediven nadat wij een supermooie maaar zeer inspannende rondreis in Sri-Lanka hebben gehad. Het is een superhotel erg vriendelijke bediening maar wel erg duur!!! fles water koste 4 dollar
Gereisd anders in januari 2007

Frank en Jolanda, 29-10-2006

We zijn hier 7 dagen geweest, na onze rondreis door Sri Lanka en het was fantastisch! Hou er wel rekening mee dat dit echt een piepklein eiland is (in 4 minuten loop je rond). Het grote voordeel van dit eiland is dat dat je vanaf hier heel goed kunt duiken. Zo vanaf het strand (naar het huiswrak) of met de boot naar verschillende plekken. Leuke duikschool! Ook erg mooi om te snorkelen rondom het eiland. Verder alles luxe, heel goede service. Tip: boek all-inclusive! (biertje 8 dollar 60, cocktail vanaf 12 dollar...)Veel Japanners en Italianen. Wel excursies mogelijk, maar erg duur (vanaf zo'n 90 dollar). 50 min. met luxe speedboot vanaf vliegveld.
Gereisd anders in oktober 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Taj Coral Reef Resort in Male Atoll, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Taj Coral Reef Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Taj Coral Reef Resort scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.