Hotel Kuredu Island Resort ****

Hotel Kuredu Island Resort
Kuredu Island Resort
9,2

70 reviews over Hotel Kuredu Island Resort in het Nederlands

Een paradijs op aarden, Wij zijn verliefd !

Glenn & Denise, 16-8-2017

Wij zij afgelopen maand 12 dagen naar dit eiland geweest en hebben hier erg van genoten.

Het was een ideale rust vakantie we zouden wel minstens 12 adviseren omdat je zeker 2 dagen kwijt bent met het reizen. Wij zaten de eerste week in een beach bungalow dit was een prima mooie sfeervolle kamer, met buitendouch, bed met klamboe, eigen strandbedjes op je terras, dik in orde. Wat ons opviel is dat de kamers 3x per dag gepoetst worden handoeken ververst, en mini bar aangevuld super verwennerij dus. Wij hebben nog in geen enkel resort zo goed gegeten als hier, super buffetten elke avond een ander thema en erg smaakvol wel vrij pittig en veel knoflook ( maar hier houden wij juist van). Halverwege de week kregen wij een gratis upgraden naar een beach villa omdat er 'waarschijnlijk' een houtworm in ons plafond zat, deze Beach villa's zijn duidelijk nieuwer mooier en nog luxer dan de beach bungalows egt een aanrader !!! De onderwater wereld is egt een paradijs we hebben rond het eiland let alleen te snorkelen veel gezien zoals; schildpadden, roggen, morenes, nemo, haaien en 100de andere vissen.

Onze min punten zijn de extra bijbetalingen voor bijvoorbeeld ; verse fruitsap bij ontbijt, warme chocomelk bij ontbijt, late breakfast, bolletje ijs 5 dollar !!!

Maar dit houd ons niet tegen nog eens terug te komen naar dit geweldige eiland met super vriendelijk personeel, maar dit dan wel een beach villa.

Gereisd met partner in juli 2017

mooie plek

marina & bart, 21-8-2016

wij hebben ontzettend genoten mooie ontvangst en een fijne plek waar je geen last van haast hebt , je kunt immers nergens naartoe ;-)
Gereisd met partner in maart 2014

wauw wat een paradijs!

Thessa Verheul, 21-3-2016

Wat een geweldige vakantie hebben wij hier gehad! Alles is zo perfect geregeld! Niets is ze teveel gevraagd alles is een mogelijkheid! En wat een goede service en vriendelijkheid! Wij verbleven in een sangu watervilla en dit is echt ontzettend bijzonder wakker worden! Iedere ochtend komen de rifhaaitjes en pijlstaart roggen voorbij zwemmen.. heel bijzonder en er is zo ontzettend veel te doen en te beleven! Ik heb bijv de manta trip gedaan dat stond op mijn lijstje.. nou ik heb een manta trip gekregen om nooit te vergeten wat was dat gaaf! En dolfijnen die je overal lang ziet zwemmen..(buiten het rif) tussen de schildpadden zwemmen en nog zoveel meer.. als ik alles hier zou moeten vertellen.. dan komt er geen einde aan! Voor ons was dit de aller mooiste en gaafste vakantie ooit! Wij komen zeker terug! Dit heeft onze harten gestolen!!
Gereisd met partner in februari 2016

Een paradijs

Marian, 18-1-2016

Bij aankomst is de kans 99% dat je de 1e nacht in een andere kamer moet verbljven en dat is een slechte organisatie. Alles was prachtig, er werd echter wel verschil gemaakt tussen de restaurants waar de gasten mogen verblijven. Het eten is in alle restaurants hetzelfde, uitstekend zelfs. Snorkelen rondom het eiland valt heel erg tegen. De rode zee in Egypte is mooier. Hiervoor moet je dus echt met een snorkeltrip mee, maar ........ Dan is de kans dus wel groot dat je kunt zwemmen tussen de Manta Roggen en dat is een belevenis apart. Tevens is het belangrijk dat je de juiste keuze maakt voor de ligging van je bungalow of villa, nl. De zuidkant van het eiland.
Gereisd met partner in maart 2015

Onvergetelijk

G. van den Ende, 16-1-2016

Eigenlijk hebben we niks te klagen. De eerste nacht was onze jaccuzi beach villa nog niet beschikbaar en mochten we een nacht verblijven in de Sultan villa. Wat fantastisch was. Het eten wat super. Zeer gevarieerd. Hierbij moet ik wel vermelden dat als je een goedkoper huisje neemt dan die wij hadden je ook minder privileges hebt. We zijn op handen gedragen en genieten na nu bijna een jaar nog steeds na. De interesse van het personeel is super. Vriendelijk, behulpzaam en niets was ze te veel. Het personeel komt dan ook uit vele verschillende landen wat interresante en leuke gesprekken oplevert. Verder zul je er weinig nederlanders vinden , er zijn vooral veel duitsers en engelse. Waar je zeker geen overlast van zult vinden. Voor kinderen is er weinig te doen. Hebben er zelfs maar twee op het eiland gevonden.. Het zwembad zag er mooi uit maar we hebben er geen gebruik van gemaakt. Waarom zou je dat doen als je een prachtige zee voor je neus hebt liggen.
Gereisd met partner in februari 2015

Super vakantie

tsjeard_jan, 30-6-2015

Wat een heerlijk paradijs voor de honeymoon, alles erg goed geregeld. Op het vliegveld staat er al iemand op je te wachten die je naar de juiste check in bali brengt voor het watervliegtuigje. Bij aankomst wordt je persoonlijk ingecheckt. Wij zaten op het Sangu deel, alleen 18 plus, wat erg fijn is als je zelf geen kinderen hebt. Huisje op palen is super met af en toe een schilpad die langs kwam zwemmen. Het resort denkt heel erg mee als er iemand met een allergie is. Elke maaltijd kwam de chef kok en vertelde ons wat er wel en niet gegeten kon worden. Ook werden er speciale toetjes gemaakt! Het gehele verblijf heb je je eigen serveerder die na een dag al precies weet wat je wil drinken. Ondanks dat we aan het begin van het regenseizoen zaten toch een super vakantie gehad! Een resort waar we zeker nog een keertje naar terug willen.
Gereisd met partner in mei 2015

Een droom

Marijke, 31-3-2015

Dit is echt een vakantie om nooit te vergeten,

Wat een rust, wat een mooi eiland, in het echt nog mooier als op foto's. De reis er na toe is al een hele belevenis, en dan het vliegen met het watervliegtuig. Wij waren er in april 2014, eerste 5 dagen erg mooi weer gehad, de laatste paar dagen wat minder. Wij zaten in een garden bungalow, je hoeft echt niet duurder te zitten, huisje is prima, je bent toch niet heel veel bij je huisje. Wij waren er voor honeymoon, er stond een fles champagne klaar en vers fruit, en ons bed was erg mooi opgemaakt.

Eten en drinken was ook echt top, elke avond een ander thema, heel veel lekker exotisch fruit.

De hele week op blote voeten gelopen dit was ook heel bijzonder

Gereisd met partner in april 2014

Benaderd het paradijs

Koos de Klerk, 17-10-2014

Wat een rust en ontspanning. Alles gaat in Kuredu tempo. Ik wilde wit zand, palmbomen en duik locatie. Dit alles en meer gevonden op dit eiland. Even in het begin wat misverstand over de kamer, maar dit werd snel opgelost. Sunset tour werd helemaal kompleet door de school dolfijnen die rond de boot opdoken. Personeel is vriendelijk en verrassing is bij aankomst een lid van het management op de jetty die je welkom heet. In de lagune (huisrif) van alles gezien. Roggen, schildpadden, haaien, morene en vele andere vissen gewoon tijdens het snorkelen. Tijdens de testduik met prodivers zie je natuurlijk nog veel meer. Kan eigenlijk niet wachten om opnieuw te boeken. Natuurlijk is het lang wachten op Male en Dubai, maar stel je daarop in dan valt het allemaal wel mee. Huisjes worden goed schoongehouden al heeft men af en toe moeite met aanvullen van de koelkast. Het gebruik moet eerst afgetekend worden voordat men aanvult en aangezien je veel weg bent kan dit mislopen.
Gereisd met partner in oktober 2014

Schitterend eiland

jenny_dg, 8-10-2014

Het eiland is echt prachtig, wordt ook goed schoon gehouden. Het zwembad is goed schoon en goede temperatuur. Het eten is goed, voor de verandering ook gewoon eens lekkere groenten. De kamer viel mij echter wel tegen, het bed was totaal doorgelegen. De badkamer is buiten wat op zich prima is, alleen ons toilet zal elke avond volledig onder de mieren. De waslijn die buiten hangt, hangt helaas niet onder het afdak, dus alles wat daar ophangt wordt zeiknat bij een regenbui. Het duurde 5 min. voordat er warm water uit de douche kwam.
Gereisd met partner in september 2014

geweldig resort

Bart, 9-4-2014

Het resort is een parel je wordt persoonlijk begroet als je uit het watervliegtuig komt na een kleine wandeling krijg je een persoonlijke uitleg over alles op het park en daarna wordt je per golfmobiel naar je bungalow gebracht en korte tijd later komen je koffers alles bijzonder fijn.
Gereisd met partner in maart 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Kuredu Island Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kuredu Island Resort in Lhaviyani Atol, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kuredu Island Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kuredu Island Resort scoort een 9.22 uit 10 op basis van 81 reviews.