Hotel Hakura Club

Hakura Club
8,8

4 reviews over Hotel Hakura Club in het Nederlands

Niek, 10-6-2008

Eind mei begin juni 16 dagen op Hakuraa Huraa Chayaa Lagoon geweest en in 1 woord geweldig! Een absolute aanrader. Super mooie waterbungelows, heerlijk eten (ook voor de moeilijkere eters aangezien ik zelf geen vis lust), super vriendelijk personeel. Een erg goed prijs kwaliteit verhouding, gewoon een absolute aanrader voor mensen die lekker willen snorkelen, duiken, van de zon willen genieten en lekker willen uitrusten!

Gereisd anders in juni 2008

I. Zevenbergen, 23-12-2007

Deze vakantie was in een woord TOP! De reis ernaar toe met een watervliegtuigje was geweldig!

Je denkt echt het paradijs in te vliegen.

Prachtige bungalows waar je via een trapje zo de zee in loopt, de glazen bodem, waar allerlei vissen onderdoor zwemmen: enig! De bungalows worden erg goed schoon gehouden, 2 x per dag.

Het eten in het restaurant was fantastisch. WIj zijn echt verwend, maar we hebben het nog nooit zo goed gehad. Elke dag iets anders. Het was een feest. Wij hebben ook enorm genoten van de behandelingen in de SPA. Dat was pas echt genieten. Enkele excursies gemaakt o.a. naar een eiland waar de mensen van de Malediven zelf wonen met scholen, een ziekenhuis. Erg leuk. En natuurlijk op zoek naar de dolfijnen. Hier moet je wel wat geluk bij hebben, maar alleen de boottcht was prachtig. Onze mannen hebben nog diepzeevissen gedaan. Een haak aan een touwtje. Maar ze hebben enorme vissen gevangen, die 's avonds in het restaurant werden klaargemaakt. Nogmaals: het was TOP!

Gereisd met partner in februari 2007

S, 17-7-2007

Vakantie was helemaal top. Het was onze huwelijksreis iets om nooit te vergeten. Prachtig eiland met heel vriendelijk personeel. Super om te snorkelen en te duiken en nog genoeg andere leuke dingen te doen. Echt ontspannen en genieten. De huisjes zijn erg mooi en vooral de glazenbodem waar je zowel overdag als 's avonds kan genieten van de vissen die onder je huisje zwemmen. Zeker voor herhaling vatbaar. Eten was ook erg goed. Je komt er niks te kort.
Gereisd met partner in juli 2006

Traveljunk Leo, 15-3-2007

Een echte droombestemming! De vlucht met het watervliegtuig is onvergetelijk. Mooie bungalows, glazen plaat in de vloer, eigen terrasje, roggen en haaitjes onder de bungalow, fantastisch rustig hagelwit strand, heerlijk eten (all-inclusive buffet), aardig personeel en gratis snorkeltrips (2x per dag).
    Gereisd met partner in februari 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hakura Club bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hakura Club in Hakura Hura , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hakura Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hakura Club scoort een 8.75 uit 10 op basis van 4 reviews.