Beoordelingen Hotel Robinson Club Malediven*****

6,0
Het weer

31  °C

19 september 2014

Er is nog geen foto beschikbaar Voeg foto's toe
5 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Robinson Club Malediven*****
Funamaudua Island, Gaafu Alif Atol

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Robinson Club Malediven***** in Gaafu Alif Atol, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Robinson Club Malediven***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Robinson Club Malediven scoort een 10,0 uit 10, op basis van 5 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Robinson Club Malediven***** in Gaafu Alif Atol, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Robinson Club Malediven*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Robinson Club Malediven***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Je kunt 1 video van Hotel Robinson Club Malediven***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Malediven. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Malediven. Vergelijk Hotel Robinson Club Malediven***** met andere accommodaties in Gaafu Alif Atol.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

4 beoordelingen over Robinson Club Malediven*****

5 beoordelingen
9,9
7,0
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met partner, Feb. 2013
"Gewoonweg geweldig"vertalen
Ben Schneiders
10,0

26-05-2013 We zijn hier van 19 tm 24 februari verbleven. Hier is echt alles geweldig.
's avonds eet je de vis die men overdag heeft gevangen.
Snorkelen is super.
Het personeel maakt hier het verschil.
Top top top.

met partner, Dec. 2012
"Droomeiland"vertalen
Royblack13
10,0

20-02-2013 Het is een droom hier mogen te vertoefen !!
De onderwater wereld 1 groot feest met al zijn prachtige kleuren van duizenden vissen.
Het strandbungalow vonden wij prettiger omdat je dan je eigen gereserveerde ligstoelen voor het huisje hebt ! Een waterbungalow is ook erg leuk maar altijd even zoeken voor ligstoelen op het strand als je daar naar toe wil.
Eten is gewoon echt geweldig en kan menig sterrenkok hier wat leren! Service Perfekt en dan bedoel ik ook perfekt !We hebben zo genoten en het is en was een droom er te mogen zijn !

met partner, Apr. 2011
"Dit is een ware droomvacantie"vertalen
wieske kuijlen
6,0

26-06-2011 Deze vacantie maakte onze dromen waar.
Op het eiland omringd door helder water en mooie natuur geniet je met volle teugen.
Sávonds met de zon ondergang waande we ons alleen op de wereld.
Geen massa toerisme
Geweldige verzorging eten was super.
De snorkeltour iedere dag was adembenemend,
De huisjes op het water waren een ultiem plaatje met de glasplaat in de vloer.
De service heb ik als een weldaad ervaren.
De aangename temperatuur de schoonheid van het eiland de pure natuur van de vissen en de koraal.En de vriendelijkheid van alle mensen hebben ons laten genieten van een super droomvacantie.
Dit is een aanrader dit moet je beleefd hebben.
Wij gaan zeker terug.
Gr wieske kuijlen

met oudere kinderen, Juli 2009
"Uitmuntend resort, net de hemel"vertalen
Wouter
9,0
9,0

13-12-2011 In juli 2009 geweest. Wat een plek was dit, een droomvakantie.
De service is gewelidg en de amdere hotelgangers zijn bijzonder aardig.
Je kunt bij Robinson Club Maldives bijna wel alle watersporten beoefenen. Zeer aan te raden is het duiken.

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Welke van deze steden denk jij dat het meest veilig is?

Bent u de eigenaar?