Hotel Reethi Beach Resort ****

9,2

14 reviews over Hotel Reethi Beach Resort in het Nederlands

Paradise!

Andrea, 7-9-2016

The Maldives have always been on top of my bucketlist. Just google it and you will understand why: endless stunning white beaches, crystalline blue waters and the most amazing sunsets. We were staying at Reethi Beach Resort (Reethi means beautiful in the local language but "beautiful" was an under statement! My first impression was: this is spec.tac.ular!! The breeze between the palm trees was the only reminder that we were not trapped in a postcard. It was so incredibly beautiful, almost surreal! The service was great and the facilities and food was good. I would definitely book again!
Gereisd met partner in april 2016

Droomvakantie

Ed van Beelen, 10-9-2015

Na een rondreis in Sri Lanka vijf dagen nagenieten in Reethi Beachresort. wat een paradijs! Fantastisch gastvrij personeel en een goed onderhouden resort. We hadden een huisje direct aan het parelwitte strand met azuurblauwe zee met een schommel en ligstoelen. Duiken, luieren, heerlijk eten en je verwonderen! Een aanrader!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Absolute aanrader voor huwelijksreis!

Jaco, 24-9-2014

Paradijselijke locatie met waanzinnig vriendelijk personeel met persoonlijke touch maakte onze huwelijksreis compleet. Mooi huisrif om te snorkelen en tal van excursies om je vakantie helemaal naar smaak in te vullen. Service vanaf aankomst op hoofdvliegveld waar ze alles voor je regelen totdat je in je beachvilla staat waar je bagage heengebracht wordt (incl. transfer met klein vliegtuigje en speedboot).
Gereisd met partner in september 2014

Honneymoon!

jtmdiepenmaat, 19-9-2014

Geboekt bij touroperator! Een vd redenen om voor deze bestemming te kiezen is dat je er met een watervliegtuig naartoe moet vliegen. Lekker afgelegen, heerlijk klein eiland. Al weet je dat er naast een resort niets te doen is, voor cultuur snuiven hoef je hier niet te zijn, wel zijn er wat uitstapjes en snorkeltochten te boeken, waarbij de robinson picknick, gedropt worden op onbewoont eiland op vaarafstand van het resort (incl emergency kit en locale mobiele telefoon) een aanrader is. Het resort was volgeboekt maar toch konden we soms alleen over t eiland lopen, veel mensen duiken en zijn dus niet op t strand te vinden. Wij hadden een vrijstaande villa (nee bewust geen watervilla, want die zijn niet vrijstaand en hebben geen heerlijke tuin, wel een waterterras natuurlijk), wat heerlijk toeven hier, eten was vers en goed gevarieerd, als ik dan iets moet noemen wat beter kan, de wijn (incl.) betaald een betere wijn bestellen is de moeite waard.
Gereisd met partner in januari 2012

Perfecte huwelijksreis!

astrid_nauta, 3-8-2013

Onze eerste keer naar de Malediven is zeer goed bevallen. Het huisrif is prachtig en het personeel erg vriendelijk.

Wij hadden een watervilla en konden de vissen vanaf ons terras zien zwemmen!

De kamer was schoon en werd 2 keer per dag 'opgeruimd'. Het eten (buffet) was erg gevarieerd.

Gereisd met partner in juli 2013

Een Honeymoon om nooit te vergeten!!

Fam. Salori, 8-7-2013

Het eiland is schitterend! Mooi strand, prachtige zee een ongerepte natuur.Schoenen en slippers worden je verzocht om in de kast te stoppen en niet meer te gebruiken. Alles is te doen op blote voet. Looppaden (zand) worden 2 maal daags geheel aangeveegd en schoongemaakt. Absoluut geen last gehad van muggen of ongedierte.

Restaurants en bars zijn top! Eten in het hoofdrestaurant is heel evarieerd en voor ieder wat wils. Ook elke avond andere thema's en gerechten.

Al is het eten niet altijd even warm omdat het in warmhoudbakken ligt. Dessert tafel is geweldig! Het eten in de andere restaurants is wat luxer. Daar moest dan wel voor betaald worden. Souvenirshop is erg goed. Ze hebben er echt alles!

Reethi Villa is simpel maar sfeervol ingericht en van alle gemakken voorzien. Deze worden 3x daags schoon gemaakt. Personeel is super vriendelijk! En ze werken ook echt hard voor de mensen. Entertainment vonden wij aan de matige kant.

Verder een is Reethi Beach een AANRADER!!

Gereisd met partner in juni 2013

Geweldig!!

Linda, 30-5-2012

Wauw!! Andere woorden heb ik er niet voor. Dat er zo'n paradijs bestaat. Heerlijk relaxt! Aankomen met je watervliegtuig en je schoenen uit doen. De service is perfect. Geen zorgen om je koffer. Dat wordt geregeld. Heerlijk eten en elke avond gezelligeheid in de Main Bar.

Ik zou er niet voor kiezen om met kinderen heen te gaan. Voor kinderen niets meer dan zand.....

Geen regen gehad terwijl dat zou kunnen eind april, begin mei. Alle dagen heet. Ook als de zon er niet is. Lange broeken kan je thuislaten.

Ook geen enkele mug gezien. Er wordt preventief gespoten 2 maal in de week.

Gereisd met partner in april 2012

Echt paradijs.

Antoinette, 31-10-2010

Al meerdere malen naar de Malediven geweest en op verschillende eilanden gezeten. Dit eiland was zeker het beste. Het eten is perfect, veel keus en van goede kwalitiet. Personeel is vriendelijk en je merkt dat ze plezier in hun werk hebben, goede teamspirit onderling. Kamers zijn ruim en schoon. Wij zaten in een standaard bungalow wat prima was, uitzicht op het westen, op de zee en een onbewoond eiland. Er staan ligstoelen met kussens voor je huisje en bij het zwembad. Er is ook een tennisbaan, spa, duikschool, watersportschool en zwembad op het eiland. Is niet echt nodig maar wel een aardige aanvulling. Snorkelen was wel iets minder vergeleken met bv SummerIsland wat overigens geen rif in de directe omgeving heeft en waarvan Reethi met 75 % omringd is. Je kan logies/ontbijt, HB, FB of All-incl.boeken. Een cola is bv $ 4. Een liter water $ 3,50. Je kan voor een toeslag ook bij 2 andere restaurants eten, overigens ook van super kwaliteit.

Echt een aanrader dus!

Gereisd met partner in oktober 2010

TOPPER!!!!!!!!!

Lilian, 19-9-2009

Echt fantastisch,wat een geweldig eiland!!Waterbungalow een topper,zeer goed eten,vriendelijke bediening.Iedereen loopt er op blote voeten,je hebt echt geen schoenen nodig.

Een absolute aanrader!!!!

Gereisd met partner in september 2009

It's just Paradise!!!

Cindy Schmidt-Flens, 4-2-2009

We waren er in Nov. 2007 voor de eerste keer, alles klopte, heerlijk eten, vrijstaande bungalows, een riff met 20-30 m afstand, het is zo goed bevallen dat we aanstaande maandag voor de tweede keer heengaan.
Gereisd met partner in november 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Reethi Beach Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Reethi Beach Resort in Baa Atol, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Reethi Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Reethi Beach Resort scoort een 9.19 uit 10 op basis van 15 reviews.