Hotel Coco Palm Dhuni Kolhu Resort & Spa ****

Hotel Coco Palm Dhuni Kolhu Resort & Spa
Coco Palm Dhuni Kolhu Resort & Spa
4,4

Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Coco Palm Dhuni Kolhu Resort & Spa bij:

4 reviews over Hotel Coco Palm Dhuni Kolhu Resort & Spa in het Nederlands

Het mooiste strand ter wereld

Familie Smits, 23-7-2010

Hier op huwelijksreis geweest. Een kleine week, maar dat is ook genoeg. Verbleven in een lagoonvilla. Werkelijk, het is het paradijs op aarde, maar het paradijs gaat na een aantal dagen eigenlijk wel een beetje vervelen. Alle wensen die je mogelijk nog hebt worden vervuld voordat je ze kunt uitspreken. De service is 200%. De onderwaterwereld is schitterend en het is een plaatje als je dolfijnen -geheel uit vrije wil- hun kunstjes ziet vertonen in open zee!
Gereisd met partner in oktober 2003

Paradijs!

TBP, 10-2-2010

Service is top, evenals het eten. In het buffet-restaurant is echt iedere dag wat anders. Heerlijke verse vis!

Wij verbleven in een sunset lagoon villa, volgens ons de huisjes met de beste locatie en meeste privacy. Het eiland 'verplaatst' zich en door de erosie zijn er huisjes die bijna geen strand meer voor zich hebben. Ook liggen er aan de erosie-kant van het eiland zandzakken, maar dit vonden wij niet storend. Het beste zit je in huisjes aan de kant van de lagune of dus in de lagoonvilla's.

Vanaf ons terras zagen we dolfijnen zwemmen, een schilpad en een grote manta-ray! Snorkelen was super, minstens zo mooi als Great barrier reaf.

Gereisd met partner in januari 2010

Geweldig voor huwelijksreis

Roos, 7-4-2009

Echt een fantastisch resort. Er is alleen helemaal niks te beleven. Wij zijn er in sept 2005 twee weken geweest en dan ga je je wel een beetje vervelen. Neem dikke boeken mee, je duikbril en elkaar en dan is het een droomvakantie om nooit te vergeten. En vergeet niet in de waterbungalows een paar dagen door te brengen. Wel duur, maar het is het absoluut waard. Wij hebben ook een snorkeltocht gedaan onder begeleiding en dat was echt grandioos.

Samengevat: Heel erg mooi paradijs, maar een weekje is genoeg... (bijvoorbeeld als afsluiter na een rondreis Sri Lanka)

Gereisd met partner in september 2005

Koen en Margriet, 8-8-2007

Wij zijn hier in nov2006 geweest. Twee weken op een prachtig eiland. Je kunt het hele eiland in 15min rondlopen. Alle bungalows liggen direkt aan het strand. Het eten in buffetvorm is geweldig, elke avond andere gerechten, direkt bereidt door koks die vanuit de hele wereld komen. Je kunt ook a la carte eten, maar dan krijg je alles heel snel achter elkaar. Doordat dit hotel ver van het hoofdeiland ligt, heb je geen last van (water)vliegtuigen die steeds overvliegen. Echt een droom om hier geweest te mogen zijn!
Gereisd anders in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Coco Palm Dhuni Kolhu Resort & Spa in Baa Atol, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Coco Palm Dhuni Kolhu Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Coco Palm Dhuni Kolhu Resort & Spa scoort een 4.4 uit 10 op basis van 5 reviews.