Hotel Vilamendhoo ****

8,1

49 reviews over Hotel Vilamendhoo in het Nederlands

Mooie locatie, fantastische service

Judith, 29-12-2013

Na een verblijf van 8 nachten op Meeru (noord male atol) 8 nachten op Vilamendhoo verbleven. Mooi eiland, kortgeleden helemaal gerestyled. Wij verbleven in een beach villa, 2 stappen van de zee. Erg mooi, van alle gemakken voorzien.

Het resort kent een uitgebreid all inclusive pakket met goede service overal op het eiland.

Wij kwamen voornamelijk om te relaxen en te duiken. De duikschool vonden wij niet zo goed. Ze lijken vooral interesse te hebben in het geven wat ow cursussen en minder energie te steken in het verzorgen van duiktrips voor meer ervaren duiken. Wij hebben 10 duiken gemaakt waarvan 9 bootduiken.

Driemaal een duikplek aangedaan waar op dat moment minder dan 10 meter zicht was of echt zeer weinig te zien. Naar onze mening was dat niet nodig geweest en met ons waren er meerdere duikers licht geïrriteerd over de keuze van duikplekken. Bij boottrips gaat er slechts 1 gids/ instructeur mee op wel 16 duikers.

De walvishaaien excursie van het hotel was fantastisch!

Gereisd met partner in september 2013

Geweldig

rjmtaz, 15-5-2012

Echt geweldig om hier ooit naar toe te zijn geweest

Het is alweer een paar jaar geleden maar toch....

Een wereld tijd hier gehad.

Eerst met het watervliegtuig er naartoe wat al een beleving op zich is.

Het verblijf daar is ook zeer goed.

leuke mensen.

Af en toe een zware regenbui gehad maar ook dat heeft wel wat.

Ik begreep dat het inmiddels verbouwd is dus het kan er alleen nog maar beter/mooier op worden

Gereisd met jonge kinderen in juni 2007

Prachtig stukje paradijs

Mario, 26-6-2011

Geweldige vakantie op paradijselijk eiland en onder water werkelijk schitterend op het huisrif. Je loopt zo vanuit je huisje de zee in. Kamer is eenvoudig maar netjes. Het water is kristalhelder blauw en perfect om te snorkelen, iedereen kan het.

's-avonds bij zonsondergang is het heerlijk vertoeven aan een van de barretjes aan het strand. Wij hadden all-inclusive alles is inbegrepen en je hoeft nergens op te letten.

Een paar keer mee wezen vissen 's-morgens om 05:00 vertrek met een lokale Dhoni (boot) vanaf het eiland. Excursies gemaakt naar onbewoond eiland om te zonnen en snorkelen. En voor 1 dag een Dhoni gehuurd met personeel naar het Onderwater restaurant "Ithaa" op het Hilton resort, erg duur maar onvergetelijk.

Dit was onze mooiste en meest romantische vakantie.

Gereisd met partner in februari 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vilamendhoo bij:

Vilamendhoo is na de verbouwing helemaal TOP

Traveljunk Leo, 2-6-2011

Wij verbleven eind april / begin mei 15 dagen op het geheel verbouwde resort. Het is werkelijk prachtig geworden, mooie bungalows, 2 zwembaden,hagelwitte zandstranden, sportaccomodaties, fantastisch eten. Ook de duikschool van Eurodivers is top. Wij hebben gedoken en gesnorkeld met Walvishaaien en Manta's.
Gereisd met partner in april 2011

Fantastische plek

Aneta & Dawid, 3-7-2010

Fantastische plek, 3-sterren maar schoon, goed eten rijk programma van rondleidingen, prachtige flora en fauna, zowel op het eiland en onder water

EEN OAZE VAN RUST!!!!

Gereisd met partner in augustus 2009

De eenvoud maakt het zo geweldig

inge, 10-1-2010

Fantastische plek... Hoewel je kunt zeggen dat de kamers aan een upgrade toe zijn, is juist de eenvoud van het resort op dit eiland zo geweldig. Geen opsmuk en dikdoenerij, maar gewoon een heel mooi eiland met veel groen. Duikschool is super, het duiken zelf ook, de bediening en mensen die werken op het eiland geweldig. Super vakantie en wilde eigenlijk nog niet weg...
        Gereisd alleenreizend in januari 2010

super

ton en gerda, 6-12-2009

Kent u de Bounty reclame, dit is hem in het echt.

Super vakantie, vriendelijk en geweldig behulpzaam personeel,mooie excursies.

Wij hebben gesnorkeld met manta's, schildpadden en walvishaaien. Verder ook nog veel dolfijnen gezien en veel gevist.

Een tip neem het watervliegtuig naar het eiland, dit is een prachtige ervaring

Een oase van rust!!!

Gereisd met partner in december 2009

Prachtige lokatie om actief te duiken

John en Kitty Vullers, 26-10-2009

Huisrif aan zuidzijde is fantastisch over de gelhele lengte. Aan Noordzijde zijn de exits 8 en 9 mooi.

Vanuit atol worden mooie bootduiken georganiseerd. Duikschool van Euro Divers is prima. Bungalows worde 3 maal per dag verzorgt, incl het prive strandje. Toch zijn deze bungalows aan een upgrade toe.

Eten in restaurant is goed verzorgd echter wel eentonig door de weinige variatie over de dagen heen.

Voor kinderen die niet snorkelen of duiken is er op dit atol zeer winig te beleven. Ik zelf zou er niet met kinderen heen gaan.

Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met partner in oktober 2009

Perfect

Fred Broere, 8-7-2009

Ik ben van 20/6 t/m 4/7 op Vilamendhoo geweest en heb het geweldig naar mijn zin gehad. Vanuit ons huisje moesten we 3 meter lopen naar ons privéstrandje met eigen ligbedden en daar liep je zo het water in van 28 graden, na een meter of 15 had je een drop off naar 20 meter diepte en daar zwommen de mooiste vissen. De duikschool op het eiland is ook fantastisch, je kan er vanaf de kant duiken of je kan met de boot mee (omdat het niet druk was geen last van "volle" boten gehad).

Verder is de Sunset Bar geweldig, iedere avond onder het genot van een paar biertjes naar de zonsondergang kijken. Ik kom hier zeker nog een keer terug.

Gereisd anders in juli 2009

Paradijsje

Agnes Zwerver, 3-7-2009

Onze honeymoon hebben we gevierd op Vilamendhoo. Een fantastisch eiland, met een geweldige duikschool, goed eten en een mooi huisrif. Wij waren er van 15 juni t/m 29 juni. Het was er op dat moment erg rustig (zo'n 40 gasten op het hele eiland), maar voor ons super: het leek erop dat we op een privé-eilandje beland waren. Na het duiken cocktails drinken en naar de ondergaande zon kijken bij de Sunset Bar, echt een paradijsje: Vilamendhoo!
        Gereisd met partner in juni 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vilamendhoo bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vilamendhoo in Ari Atol, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vilamendhoo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Vilamendhoo scoort een 8.08 uit 10 op basis van 52 reviews.