Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Kandholhu Cruise & Spa**** bij :

1 review over Hotel Kandholhu Cruise & Spa in het Nederlands

Cor en Nancy, 22-9-2013

Een onvergetelijke reis naar dit prachtige eiland ondernomen! Alles tot in de perfectie geregeld, prive cruise aangeboden gekregen zonder bijkomende kosten, eten op zeer hoog nivo en natuurlijk prachtige stranden en een nog mooier huisrif. ( beschermd gebied) Wij bezochten dit eiland als 1 van de laatste voordat het gesloten wordt voor een grote verbouwing. Zoals bij bijna alle eilandjes wordt hier ook het aantal huisjes uitgebreid. Tijdens ons bezoek waren dit er 16, na de verbouwing zullen dit er 30 zijn. Heel jammer omdat wij hier het echte Robinson gevoel! hebben ondervonden.
Gereisd met partner in maart 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kandholhu Cruise & Spa in Ari Atol, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kandholhu Cruise & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kandholhu Cruise & Spa scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.