8,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Cinnamon Island Alidhoo**** bij :

3 reviews over Hotel Cinnamon Island Alidhoo in het Nederlands

Patricia, 10-3-2017

Alles was perfect, mensen moeten echt hier op vakantie gaan als ze waar willen voor hun geld. Echt top!
    Gereisd met partner in augustus 2016

Werkelijk fantastisch paradijs

Adriën Kant, 2-2-2017

Mijn vrouw werd 50 in december 2016, ooit had ze me te kennen gegeven dat ze graag een keer naar de Malediven wilde. Geen goedkope trip, maar iedere cent dubbel en dwars waard. Wij zijn via touroperator gereisd, scheelde enorm veel geld dat we via Düsseldorf zijn gevlogen met tussenstop in Abu Dabi. Daarna met het watervliegtuig naar het eilandje gevlogen. Voor diegenen die van onze leeftijd zijn, in de jaren 70 had je een serie die volgens mij Holiday Island heette. Als er een watervliegtuig aan de horizon verscheen was er een lilliputter die 'plane, plane" riep.

Zo een dergelijk eiland is dit ook. Vanuit onze Beach bungalow moesten we een meter of 15 lopen naar het turquoise water, waar vrijwel gelijk een rif is, dit is rond het hele eiland gelegen. Voor snorkel- en duikliefhebbers een ideale bestemming. Personeel is zeer behulpzaam, uiterst vriendelijk, ik gaf regelmatig een dollar tip. Je hebt een vaste tafel en bijbehorende ober in het restaurant. Eten vonden wij lekker, wij zijn makkelijke eters, friet en hamburgers word 1 maal per week aangeboden, ontbijt prima, en er is een uitstekende patissier die de meest waanzinnige toetjes maakt.

Het is een klein eiland, denk dat er ongeveer 200 toeristen op passen.

Je hebt nergens het idee dat het druk is, geen lange wachtrijen, alles gaat heel relaxed. Geen last gehad van rumoerige toeristen.

Als je van rust, wit strand, snorkelen, heerlijk zwemwater houd, dan is deze bestemming het aanbevelen meer dan waard.

Wil je echter iedere dag shoppen, 's avonds "friet van Piet" en elke dag een animatie programma hebben, dan moet je hier niet zijn.

Enig minpunt dat wij hebben is dat de excursies erg prijzig zijn.

Wij hebben de manta toer gedaan met een boot, was zeker de moeite waard, maar wel 95 USD per persoon. Je vertrekt dan om 8 uur in de morgen en bent rond 15 uur weer terug. Er is ook een onbewoond eilandje waar je een hele dag naar toe kan met je partner, je word dan 's morgens gebracht en einde middag weer opgehaald. Kosten 375 USD per koppel. Is vrijwel constant volgeboekt, je waant je een dag Robinson Crusoe ( je krijgt wel een picknick mand mee).

Voor ons was dit het paradijs op aarde, we zijn 2 weken geweest, maar dat had best langer gemogen.

Gereisd met partner in januari 2017

ONTZETTEND GEWELDIG

koenrades, 27-3-2009

Echt een geweldige ervaring Cinnamon island is echt het mooiste plekje wat er is volgens ons.Het was onze honeymoon en het was gewoon een dikke vette 10 echt voor iedereen die helemaal wil relaxen en van een prachtige natuur wil genieten dit is gewoon een super hotel,wij hebben eigenlijk niks aan te merken alleen dat als je een water villa boekt zoals wij dan is dat niet geschikt voor kleine kinderen,maar het eten is erg lekker veel keus vooral bij het ontbijt het uitzicht vanuit de water villa is adembenemend en het personeel is heel erg vriendelijk en gastvrij.Verder kunnen wij niet anders zeggen dan het een en al genieten is zeker een dikke vette aanrader voor honeymooners en het personeel verdient gewoon een goeie fooi want ze doen meer dan hun best.
    Gereisd met partner in maart 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cinnamon Island Alidhoo in Alidhoo Island, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cinnamon Island Alidhoo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Cinnamon Island Alidhoo scoort een 8.42 uit 10 op basis van 8 reviews.