Bed and Breakfast Meva Guesthouse ****

Bed and Breakfast Meva Guesthouse
Meva Guesthouse
8,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bed and Breakfast Meva Guesthouse bij:

10 reviews over Bed and Breakfast Meva Guesthouse in het Nederlands

Fantastisch begin en einde van een rondreis

Barbara Stoové, 17-2-2014

De kamers zijn ruim en prettig ingericht. Super badkamer. Alles schoon en fris. Iedereen is bijzonder aardig en behulpzaam. Het was heel prettig om te starten bij Wendy, onze Nederlandse gastvrouw en haar man Jonah. Zij waren heel behulpzaam en hadden de nodige tips. Het huis ademt rust. Het uitzicht is geweldig. Aan het einde van de rondreis zijn we nogmaals in Meva guesthouse geweest en het voelde bijna als thuiskomen.
Gereisd met partner in april 2013

Ook prima reisorganisator!!

vera en carlo, 20-10-2012

Meva Guesthouse is een prachtige woning, met bungalows, gelegen niet ver van de luchthaven.

Werden op de luchthaven opgehaald door medewerkers van Wendy en Jonah, en logeerden de eerste nacht op de bovenste verdieping van het hoofdgebouw, met bij het ontwaken een prachtig zicht over de omgeving en rijstvelden : een mooie eerste indruk van Madagascar!

Onze laatste namiddag en avond, voor vertrek naar België, kregen we een zeer ruime, mooie bungalow ter beschikking om uit te rusten, en ons op te frissen.

Ontbijt was prima, voor avondmaal kan je beroep doen op een afhaaldienst, of uit gaan eten.

Gereisd met partner in september 2012

Topper!

Johan en Gerda, 8-1-2012

Slechts 10 autominuten van het vliegveld dus na een lange reis is een prima kamer, douche en bed heel dichtbij! Kamers en bungalows zijn ruim, schoon en van elk denkbaar gemak voorzien. Wendy, Jonah en het personeel zijn allemaal even vriendelijk en doen alles om het je naar de zin te maken.

De aankleding van de locatie is mooi en zeer verzorgd, het kan 's nachts wat rumoerig zijn dus oordopjes kunnen van pas komen.

Het ontbijt is uitgebreid en lekker. 's Avonds hebben we alleen eenmaal gebruik gemaakt van de pizza-koerier, we waren niet in de gelegenheid om buiten Meva Guesthouse een hapje te gaan eten.

Aanrader!

Anke & Michel, 9-12-2011

Mooi en goed verzorgd, wij zijn hier de eerste en laatste nacht van onze vakantie geweest en voelde ons erg welkom! Wendy en Yonah zijn erg vriendelijk en hebben ons ook heel goed geholpen bij het plannen van onze reis, ook al hebben we een deel zelf daar geregeld. Achteraf gezien was het makkelijker en voordeliger geweest om een chauffeur + auto via hun te regelen, maar wij waren eigenwijs :-)
    Gereisd met partner in augustus 2011

Meer dan een aanrader ...

Ann Jacobs, 9-12-2011

De BB ligt niet ver van de luchthaven en is het perfecte start- en eindpunt voor een rondreis. De kamers zijn ruim, zeer netjes en prima ingericht. Er is aan alles gedacht, ook zeep en shampoo.

Er is ook gratis draadloos internet.

En wat de gastheer en gastvrouw betreft, alsook het personeel: niets dan lof. Wij hebben er echt enkele leuke avonden en nachten gehad.

Gereisd met vrienden in januari 2010

Heerlijk guesthouse en fantastische service

Debby Hogeweg, 9-12-2011

Het was heerlijk om na een lange reis naar Madagascar bij te komen in Meva Guesthouse. Fantastische mensen, heerlijke kamer, lekker bedje, mooie omgeving. Kon niet beter!
    Gereisd met vrienden in september 2011

super Guesthouse

Filip en Katherine, 9-12-2011

We hadden een zeer aangenaam verblijf, mooie kamers, zeer goede ontvangst en zeer lieve mensen. uitgebreid ontbijt. Nog heel veel succes met jullie Guesthouse! Filip en Katherine, Belgie

Goede accommodatie

Wim van Gammeren, 8-12-2011

Meva Guesthouse in niet centraal gelegen en er is vrij veel omgevingslawaai. Voor de rest prima.
    Gereisd met partner in oktober 2011

Lekker bijkomen

Mascha P, 8-12-2011

Meva Guest House heeft een ideale ligging van het vliegveld. Voor ons was het heerlijk bijkomen van de vlucht met een goed bed en een lekker vers ontbijt. Na onze rondreis door Madagascar hier weer even lekker opfrissen op de kamer en genieten van de zalige koffie.
    Gereisd met partner in oktober 2011

Prima uitvalbasis Tana

Eric, 18-10-2011

Meva Guesthouse is een prima bed and breakfast hotel vlakbij het vliegveld en weg van de drukke hoofdstad. Goed rustig gelegen hotel om bij te komen na de lange vlucht uit Europa, je voor te bereiden op de vlucht terug of om tot rust te komen als je onderweg bent van het ene na het andere park of trip. Jonah en Wendy van Ramartour zijn zeer gastvrij en behulpzaam. De bungalows en kamers zijn zeer ruim, goede bedden en hebben prima sanitaire voorzieningen. Goede uitvalsbasis. Leuke restaurants in de omgeving.
    Gereisd met partner in september 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Meva Guesthouse in Antananarivo / Tana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Meva Guesthouse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Meva Guesthouse scoort een 8.83 uit 10 op basis van 10 reviews.