Beoordelingen Bed and Breakfast Meva Guesthouse****

Meva Guesthouse****
10 beoordelingen
Beoordelingen Bed and Breakfast Meva Guesthouse****
Lot 70 E Imerinafovoany Talatamaty, 105, Antananarivo / Tana

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Meva Guesthouse**** in Antananarivo / Tana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Meva Guesthouse**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Bed and Breakfast Meva Guesthouse scoort een 8,8 uit 10, op basis van 10 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Meva Guesthouse**** in Antananarivo / Tana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Meva Guesthouse****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Bed and Breakfast Meva Guesthouse**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 9 vakantiefoto's van Bed and Breakfast Meva Guesthouse**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Madagaskar. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Madagaskar. Vergelijk Bed and Breakfast Meva Guesthouse**** met andere accommodaties in Antananarivo / Tana.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

10 beoordelingen over Meva Guesthouse****

10 beoordelingen
7,7
8,1
8,7
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met partner, Apr. 2013
"Fantastisch begin en einde van een rondreis"vertalen
Barbara Stoové
8,0

17-02-2014 De kamers zijn ruim en prettig ingericht. Super badkamer. Alles schoon en fris. Iedereen is bijzonder aardig en behulpzaam. Het was heel prettig om te starten bij Wendy, onze Nederlandse gastvrouw en haar man Jonah. Zij waren heel behulpzaam en hadden de nodige tips. Het huis ademt rust. Het uitzicht is geweldig. Aan het einde van de rondreis zijn we nogmaals in Meva guesthouse geweest en het voelde bijna als thuiskomen.

met partner, Sept. 2012
"Ook prima reisorganisator!!"vertalen
vera en carlo
10,0

20-10-2012 Meva Guesthouse is een prachtige woning, met bungalows, gelegen niet ver van de luchthaven.
Werden op de luchthaven opgehaald door medewerkers van Wendy en Jonah, en logeerden de eerste nacht op de bovenste verdieping van het hoofdgebouw, met bij het ontwaken een prachtig zicht over de omgeving en rijstvelden : een mooie eerste indruk van Madagascar!

Onze laatste namiddag en avond, voor vertrek naar België, kregen we een zeer ruime, mooie bungalow ter beschikking om uit te rusten, en ons op te frissen.

Ontbijt was prima, voor avondmaal kan je beroep doen op een afhaaldienst, of uit gaan eten.

met partner, Okt. 2011
"Goede accommodatie"vertalen
Wim van Gammeren
8,0

08-12-2011 Meva Guesthouse in niet centraal gelegen en er is vrij veel omgevingslawaai. Voor de rest prima.

met partner, Okt. 2011
"Lekker bijkomen"vertalen
Mascha P
9,0

08-12-2011 Meva Guest House heeft een ideale ligging van het vliegveld. Voor ons was het heerlijk bijkomen van de vlucht met een goed bed en een lekker vers ontbijt. Na onze rondreis door Madagascar hier weer even lekker opfrissen op de kamer en genieten van de zalige koffie.

"Topper!"vertalen
Johan en Gerda
9,0

08-01-2012 Slechts 10 autominuten van het vliegveld dus na een lange reis is een prima kamer, douche en bed heel dichtbij! Kamers en bungalows zijn ruim, schoon en van elk denkbaar gemak voorzien. Wendy, Jonah en het personeel zijn allemaal even vriendelijk en doen alles om het je naar de zin te maken.
De aankleding van de locatie is mooi en zeer verzorgd, het kan 's nachts wat rumoerig zijn dus oordopjes kunnen van pas komen.
Het ontbijt is uitgebreid en lekker. 's Avonds hebben we alleen eenmaal gebruik gemaakt van de pizza-koerier, we waren niet in de gelegenheid om buiten Meva Guesthouse een hapje te gaan eten.

"Prima uitvalbasis Tana"vertalen
Eric
9,0

18-10-2011 Meva Guesthouse is een prima bed and breakfast hotel vlakbij het vliegveld en weg van de drukke hoofdstad. Goed rustig gelegen hotel om bij te komen na de lange vlucht uit Europa, je voor te bereiden op de vlucht terug of om tot rust te komen als je onderweg bent van het ene na het andere park of trip. Jonah en Wendy van Ramartour zijn zeer gastvrij en behulpzaam. De bungalows en kamers zijn zeer ruim, goede bedden en hebben prima sanitaire voorzieningen. Goede uitvalsbasis. Leuke restaurants in de omgeving.

met vrienden, Sept. 2011
"Heerlijk guesthouse en fantastische service"vertalen
Debby Hogeweg
10,0

09-12-2011 Het was heerlijk om na een lange reis naar Madagascar bij te komen in Meva Guesthouse. Fantastische mensen, heerlijke kamer, lekker bedje, mooie omgeving. Kon niet beter!

"Super Guesthouse"vertalen
Filip en Katherine
9,0

09-12-2011 We hadden een zeer aangenaam verblijf, mooie kamers, zeer goede ontvangst en zeer lieve mensen. uitgebreid ontbijt. Nog heel veel succes met jullie Guesthouse! Filip en Katherine, Belgie

met partner, Aug. 2011
"Aanrader!"vertalen
Anke & Michel
7,0

09-12-2011 Mooi en goed verzorgd, wij zijn hier de eerste en laatste nacht van onze vakantie geweest en voelde ons erg welkom! Wendy en Yonah zijn erg vriendelijk en hebben ons ook heel goed geholpen bij het plannen van onze reis, ook al hebben we een deel zelf daar geregeld. Achteraf gezien was het makkelijker en voordeliger geweest om een chauffeur + auto via hun te regelen, maar wij waren eigenwijs :-)

met vrienden, 2010
"Meer dan een aanrader ..."vertalen
Ann Jacobs
9,0

09-12-2011 De BB ligt niet ver van de luchthaven en is het perfecte start- en eindpunt voor een rondreis. De kamers zijn ruim, zeer netjes en prima ingericht. Er is aan alles gedacht, ook zeep en shampoo.
Er is ook gratis draadloos internet.
En wat de gastheer en gastvrouw betreft, alsook het personeel: niets dan lof. Wij hebben er echt enkele leuke avonden en nachten gehad.

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?