7,5

242 reviews over Hotel Drim in het Nederlands

Nooit meer

R.Bouwmeester, 20-8-2017

Wat was goed: Ontbijt was goed met voldoende keuze,Kamers waren ruim genoeg met goedwerkende airco,Kamers werden iedere dag schoongemaakt en kregen schone handdoeken indien nodig was

Dames schoonmaak waren erg behulpzaam en vriendelijk

Wat was niet goed: Service receptie Waardeloos je wordt niet al te vriendelijk te woord gestaan, stug en zeker niet service verlenend Kamers waren erg gehorig dus Veeel geluidsoverlast zowel vanuit hotel als buiten. Zwembad Erg klein en erg vies niet aan te raden om met kleine kinderen in te zwemmen. Hotel Strand is zeker niet alleen voor hotelgasten en je zal moeten betalen als je op basis van ontbijt/logies hebt geboekt (veel locale aanwezig die niet hoeven te betalen) Strandbedden niet allemaal voorzien van kussens (veel ze te weinig aanwezig dus wie eerst komt eerst maalt) Dan het meest vreselijke wat je kan overkomen zijn de vele bruiloft partijen die er worden gehouden met alle consequenties van dien (geluidoverlast tot in de nacht ect). Dit is niet alleen in de weekenden en klachten worden weggewuifd met sorry je reisorganisatie is hiervan op de hoogte. Touroperator doet hier Totaal niets mee onze reisleider erkende het probleem en bevestigde ook de dit al jaren bekend is. Het bruiloft seizoen duur van Juni tot eind augustus en het schijnt dat de grote hotels rond Ohrid toplocaties voor Macedoniërs te zijn. Dan worden de hotel gasten ondergeschikt tov van de bruiloftsgasten.

Let op

Barry Staal, 19-8-2017

De advertentie van de diverse vakantie aanbiedingen zijn niet eerlijk , het hotel is 40 jaar aud en dat is te zien . Niemand spreekt of verstaat echt Engels of Nederlands.

Maar de Marcedoniers blijven vriendelijke mensen. Geboekt via touroperator ( hahaha) die zie je er Niet .in hotel Drim worden veel Bruiloften gevierd tot 2 uur snachts dus let op waar ze je plaatsen. Er is een zwembad bij maar let wel op met kleine kinderen. Hier en daar redelijk rommelig aud of kapotte onderdelen ( trappen , randen ,toiletten)

Maar Macedonië en Struga en het meer van Ochrit maken Veel goed.

Teveel minpunten

Joery, 12-8-2017

Het hotel heeft enkele positieve punten, zoals de ligging, ontbijt is redelijj goed, de uitstraling van het gebouw en hygiëne is oké, kamers zijn redelijk van grootte en de airco werkt prima. Toch voldoet het niet aan onze standaarden door een paar belangrijke minpunten:

- de bedden zijn keihard en douche werkt matig

- privestrand is absoluut geen privestrand, bij logies moet je betalen en ze laten iedereen er gebruik van maken daardoor veel (vaak niet betalende) locals en drukte.

- wifi werkt slecht

- service is slecht. Zo vlogen wij savonds terug, was er bijv. geen gelegenheid kamer langer te behouden en geen faciliteiten om te douchen of om te kleden

Gereisd met partner in augustus 2017

nooit meer

seamus, 10-8-2017

hotel goed ,ontbijt goed ,obers lui en elke dag 2 bruiloften ,je ging lopen van de herrie en dat tot s`nachts 2 uur , geen plaats op de terrasjes bij het hotel ,de bruiloftsgasten gingen er zitten zodat wij geen plaats hadden en ook kregen pas drinken als de bruiloftsgasten waren voorzien, 8 dagen een hel geweest van de herrie, mensen vroegen zelfs een andere kamer konden niet slapen en werd weggewuifd och dat beetje overlast als je er iets van zei aan de infobalie, ze deden er niks meer, zeer jammer mooi stadje en mooie excursies ,maar dit was echt een domper ,nooit meer in dit hotel en hoop dat dit bericht er wat langer op blijft staan ,want eerlijk ,is eerlijk , ook de slechte dingen mogen gemeld worden , wel heerlijk gegeten langs de Drim, wij houden ook van feesten maar niet zoals het daar ging
Gereisd met partner in augustus 2017

niet voor herhaling vatbaar..

karin, 8-8-2017

Zwembad is vies. Te weinig bedjes bij het strand en als je op de grond gaat zitten komt de security je weg sturen. Je moet verplicht op een bedje zitten waar je met bed & breakfast 250 denar ca 5 euro voor betaalt per dag.. als de bedjes op zijn kan je dus niet aan het strand liggen. Het ontbijt is redelijk. Kamers zojn groot. Veel herrie tot 1 uur van dagelijkse bruloften aan de strandzichtkant. Aan de lelijke kant, uitzicht op de weg is het meestal rustiger en kan je wel normaal slapen. Alhoewel we wel bij aankomst enorme herrie hadden van een bar aan de overkant, tot 2 uur. Het geluid is vergelijkbaar als op de kermis. Struga is een heel druk en levendige plaats. Het hotel ligt mooi aan het strand en rivier. Perfect voor feestbeesten die tot laat het dorp in willen. Minder voor gezinnen en rustzoekers. Een kant van het hotel, de beste met uitzicht en rust is niet voor de toerist ofzo. Geen idee wie daar slaapt. Geen fitnessruimte. Deze was kapot.
Gereisd familie in augustus 2017

Locatie hotel prima maar onderhoud slecht

Anoniem stel, 7-8-2017

Locatie hotel prima kleine supermarkten aan de overkant ideal.

Als je een stukje loopt ben je zo bij allerlei restaurants en winkels in de buurt.

Enigste wat jammer is dat het hotel slecht word onderhouden, het zwembad laat ook de wensen over.

Het is jammer dat ze zo n hotel op een top locatie slecht onderhouden.

Ontbijt is prima en gevarieerd je kan zelfs een vers eitje laten bakken.

Ze hebben ook allerlei verschillende soorten thee die wij in Nederland niet hebben.

Gereisd met partner in september 2015

Geweldig

Herman, 23-7-2017

Ons verblijf is weer geweldig geweest. Ontvangst door personeel van Drim perfect. Allemaal even vriendelijk en behulpzaam niets is te veel . Heel mooi de nieuwe rieten dakjes/parasols op het strand, de bediening op het terras heel vriendelijk.

Niets dan lof ! ! Over dit Hotel.

Min puntje Medewerkers van Fibula, ze moeten er zijn voeren geen klap uit ! Ontvangst van Fibula was slecht je wordt aan je lot over gelaten.

Mvg. Herman

Nooit meer

Kuik, 22-7-2017

10 dagen geweest van de 10 dagen 6 avond was er een bruiloft die duurde altijd tot 1 uur in de nacht. Werd niet verteld in de omschrijving.

Ook werd het zwembad schoon gemaakt helemaal leeg na 2 dagen gevuld dus het water was ijskoud. Op het strand worden boom stammen gezet denk voor rieten parasols woonomgeving niet in het gesloten seizoen we moesten iedere keer verkassen. Dinner heel slecht was louw geen variatie ene dag bonen andere dag wortelen en dat iedere keer.WiFi niet op de kamer en in de centrale hal was de ontvangst slecht zeker als er mensen gebruik maakte van het internet. We gaan volgend jaar weer naar Struga maar dan naar Hotel Makpetrol een klein en gezellig hotel maar het eten is daar fantastisch.

Gereisd met partner in juli 2017

Prima hotel, prijs kwaliteit verhouding.

M, 15-7-2017

Net terug van een fijne vakantie in Struga met twee volwassenen. Het verblijf ( LO) in hotel Drim was prima. Doordat we 1 week voor vertrek geboekt hadden was de prijs zeer aangenaam.

Het hotelpersoneel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

De kamer was ruim, zuiver en netjes. ( lees geen vieze kit randen, schone bedden en meubilair). Je hebt de gelegenheid zelf eten en drinken mee te nemen naar de hotelkamer, er is een koelkastje aanwezig.

Het ontbijt was voldoende.

Alles was proper en aangekleed.

De vloerbedekking op de verdiepingsvloeren mocht wel echt een keer worden gereinigd dan wel vervangen en was eigenlijk het enige minpuntje binnen.

Bij het zwembad waren niet altijd voldoende bedjes en of kussens en enkele dingen verdiende reparatie. Het water van het zwembad was zo zo maar voor de liefhebbers was er ook het meer en dat was top.

Voor mensen met kinderen zijn er wel wat speeltoestellen al kan de "speeltuin" zeker een opknapbeurt gebruiken.

Er staat dat je wifi hebt op de kamer maar dat is niet zo, de wifi ruimte bevind zit in de lobby.

Zoals gezegd een prima vakantie en de omgeving bied, in het hoogseizoen, voldoende vertier.

Persoonlijk was ik blij met enkel LO want je kunt aan de rivier bij alle eettentjes goed en goedkoop eten en drinken. Zo houdt je wat variatie en blijft het gezellig en leuk. ( restaurant Angela, restaurant Aquarius en bar Tubra waren top).

Laat je niet ompraten voor een taxi want voor 40 denar pp ben je in 15 min in Ohrid, de laatste bus gaat om 21.20 uur terug naar Struga.

Super

Diana Mol, 8-7-2017

Hotel Drim: Wij hadden vanuit onze kamer mooi uitzicht over het ohrid meer en zwembad. ligging heel centraal vlak bij de bushalte en taxi standplaats diversen winkels en restaurants in de directe omgeving. Zwembad groot genoeg en werd iedere dag schoon gemaakt. Kamers wat he nodig heb zit erin en wordt ook iedere dag schoon gemaakt schone handdoeken en beddengoed. Ontbijt goed en er zit altijd wel iets bij wat je lust (sommige mensen klagen altijd waardoor ik denk wat eet je thuis dan). Personeel vriendelijk. Helaas hadden wij een paar dagen minder zon maar waardoor we wel het land hebben gezien. Ook zijn wij gewoon met de lokale taxi gegaan en een excursie met Alex en ik kan zeggen in 1 woord fantastische. Laat je niet bang maken door de touroperator dat het gevaarlijk is en he niet verzekerd ben want dat ben je wel en schult je een hoop geld. Wij komen hier zeker nog een terug. Mooi heel goedkoop in 1 woord geweldig.
Gereisd met partner in mei 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Drim**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Drim in Struga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Drim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Drim scoort een 7.52 uit 10 op basis van 245 reviews.