Hotel Drim ****

7,5

249 reviews over Hotel Drim in het Nederlands

Redelijk hotel

HD, 5-10-2017

Het hotel heeft achterstallig onderhoud. De kamer was ruim genoeg, maar op onze badkamer spoelde de wc erg slecht door. Dat hebben we 2 keer doorgegeven, maar er veranderde niets.

Het ontbijt was wel goed; genoeg keus.

Het avondeten zou wat meer keus mogen hebben.

Wat wij erg vervelend vonden was dat alle reizigers van dezelfde touroperator allemaal samen aan lange tafels moesten zitten tijdens het avondeten.

Daar houden wij helemaal niet van. Er was geen enkele mogelijkheid om aan een tafel voor 2 te eten.

Ook werkten de liften niet vlekkeloos. We hebben 2 keer vastgezeten in de lift.

Verder zijn Struga en Ohrid wel gezellige plaatsjes.

Gereisd met partner in september 2017

Niet meer

D.kamp & partner, 1-10-2017

Geen reisleider aanwezig alleen een paar jonge lui die je excursies verkopen en met de tel spelen.mijn vrouw kwam in het ziekenhuis terecht door val twee bovenarmen gebroken en werd aan mijn lot overgelaten .volgens de aanwezige persoon in dienst van fibula en werkt voor touroperator moest ik zelf alles regelen .heb dan ook contact gehad met verz die alles voor ons probeerde te regelen wat goed ging maar doordat we weer naar het ziekenhuis moesten ivm controle en toestemming om te vliegen konden we 12sept door zelf de vlucht te boeken en betalen terug naar huis .voor ons geen touroperator meer (de terugvlucht was goed en goed begeleid door stewardess Marjolijn ) geen financiële schade maar psychische schade en dan word je afgescheept met een bloemenbon van 15 € .wie denk je dat je bent.
Gereisd met partner in september 2017

Redelijk 4 sterren hotel

Jana, 10-9-2017

Het hotel ligt aan het kiezelstrand, waar gasten met lo 250 denar betalen voor de ligbedden. De kamers zijn goed, onze airco werkte niet en we kregen een andere kamer toen ik daarom vroeg. Een lekker ontbijt, alleen als er de avond ervoor een bruiloft was geweest, aten wij van de vieze tafelkleden, dit kan echt niet! Wij waren er 10 dagen en er zijn zeker 5 bruiloften geweest in die periode, die toch wel wat muzikale overlast bezorgden. Verder wifi die het niet altijd goed doet, alleen in de lobby. Geen entertainment, zowel overdag als in de avond niet. Het plafond van de hal was naar beneden gekomen en daar hebben ze de hele tijd dat wij er waren, aan gewerkt, wat nogal rommelig overkwam. Voor ons was dit geen 4 sterrenhotel, er moet nogal wat opgeknapt worden. Het weer daarentegen was heel lekker, rond de 30 graden en goed uit te houden. Wil je naar Ohrid, kun je het beste met de taxi, want busjes rijden er bijna niet. Aan de Drim kun je lekker tafelen of bij Vanila Plaza

ja ...maar

Gilbert en Marceline, 9-9-2017

eten goed maar te weinig afwisseling ! kamer ok personeel ok ! maar de mensen van reisorganisatie die mensen moeten info geven over alles en nog wat zijn daar de hele dag maar weten nooit van niets ! bv de avond voor ons vertrek om 20 uur wist hij ons nog niet te vertellen het uur van de pick- up !voor de volgende morgen ! iemand aan de balie wist ons dan wel de info te geven ! geen enkele nederlandstalige persoon ter plaatse ,ook niet op de busuitstappen ! een hotel met vlamingen en nederlanders moeten het doen in het engels

Helemaal geweldig!

Ineke, 8-9-2017

Mooi hotel gelegen aan boulevard en strand van Struga. Je loopt zo het stadje in. Grote moderne kamers en lieve behulpzame hotel medewerkers. Langs de rivier de Drim heb je veel eettentjes waaar je voor leuke prijzen kunt eten en drinken.

Voor de verschillende excursies in het Nederlands kun je bij Ali terecht. Hij heeft zijn kantoor rechts van de rivier voor de eerste brug.

In het hotel is geen avond entertainment. In het weekend zijn er altijd bruiloften. Wij hebben geen last van de muziek gehad. Vonden het zelfs gezellig op ons balkon.

Gereisd met partner in juli 2017

Relaxed verblijf en aardig, efficiënt personeel

DB, 30-8-2017

Met name vrouw bij de receptie. Ze voelt gasten goed aan. Gaf goede suggesties waar te eten. Rest. Aquarius en rest. Versus waren hele goede restaurants, waar het goed toeven is.

Minder was de WiFi verbinding. Mag wel iets verbeterd worden.

Prima verblijf

Prima hotel op prachtige locatie, 30-8-2017

Net terug van onze vakantie in Macedonië. Eigenlijk gingen we na het lezen van bepaalde recensies met enige scepsis op reis. Direct na aankomst verdwenen onze vooroordelen al snel. Het hotel is gedateerd maar er wordt hard aan gewerkt om verbeteringen door te voeren. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam als je ze met een glimlach en een vriendelijk woord benadert. Er wordt redelijk Engels gesproken maar niet genoeg om ver buiten de menukaart te converseren. Een paar woordje Macedonisch leren doet echt wonderen. Het hotel ligt ideaal aan de Drim en aan het meer. Ook het centrum van Struga met veel goede gunstig geprijsde restaurants ligt heel dichtbij. Zoals reeds gezegd zijn de kamers wat gedateerd maar wel schoon. Het ontbijt was behoorlijk uitgebreid. Wij hadden alleen logies ontbijt dus over het diner kunnen we niets zeggen. Nadeel als je alleen logies en ontbijt boekt is dat de ligbedjes op het strand en de handdoekenservice tegen betaling zijn. 2 bedjes kosten voor de hele dag 250 Denar (ongeveer 4,50 Euro dus waar hebben we het eigenlijk over). Wij vonden de prijs kwaliteit verhouding van het hotel zeer goed maar verwacht (nog) geen geoliede toeristenmachine á la Turkije. Wij vonden dit juist wel charme hebben. In het hotel werden wel veel trouwerijen gevierd soms gaf dit wat lawaai overlast. Traditioneel trouwen veel mensen in Macedonië in de maand augustus omdat dan de meeste familieleden die in het buitenland (een derde van de Macedonische bevolking woont in het buitenland) op vakantie in hun geboorteland zijn en de feesten kunnen bijwonen. Wij kunnen Hotel Drim van harte aanbevelen als je tenminste niet op alle slakken zout legt.

Nooit meer

R.Bouwmeester, 20-8-2017

Wat was goed: Ontbijt was goed met voldoende keuze,Kamers waren ruim genoeg met goedwerkende airco,Kamers werden iedere dag schoongemaakt en kregen schone handdoeken indien nodig was

Dames schoonmaak waren erg behulpzaam en vriendelijk

Wat was niet goed: Service receptie Waardeloos je wordt niet al te vriendelijk te woord gestaan, stug en zeker niet service verlenend Kamers waren erg gehorig dus Veeel geluidsoverlast zowel vanuit hotel als buiten. Zwembad Erg klein en erg vies niet aan te raden om met kleine kinderen in te zwemmen. Hotel Strand is zeker niet alleen voor hotelgasten en je zal moeten betalen als je op basis van ontbijt/logies hebt geboekt (veel locale aanwezig die niet hoeven te betalen) Strandbedden niet allemaal voorzien van kussens (veel ze te weinig aanwezig dus wie eerst komt eerst maalt) Dan het meest vreselijke wat je kan overkomen zijn de vele bruiloft partijen die er worden gehouden met alle consequenties van dien (geluidoverlast tot in de nacht ect). Dit is niet alleen in de weekenden en klachten worden weggewuifd met sorry je reisorganisatie is hiervan op de hoogte. Touroperator doet hier Totaal niets mee onze reisleider erkende het probleem en bevestigde ook de dit al jaren bekend is. Het bruiloft seizoen duur van Juni tot eind augustus en het schijnt dat de grote hotels rond Ohrid toplocaties voor Macedoniërs te zijn. Dan worden de hotel gasten ondergeschikt tov van de bruiloftsgasten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Let op

Barry Staal, 19-8-2017

De advertentie van de diverse vakantie aanbiedingen zijn niet eerlijk , het hotel is 40 jaar aud en dat is te zien . Niemand spreekt of verstaat echt Engels of Nederlands.

Maar de Marcedoniers blijven vriendelijke mensen. Geboekt via touroperator ( hahaha) die zie je er Niet .in hotel Drim worden veel Bruiloften gevierd tot 2 uur snachts dus let op waar ze je plaatsen. Er is een zwembad bij maar let wel op met kleine kinderen. Hier en daar redelijk rommelig aud of kapotte onderdelen ( trappen , randen ,toiletten)

Maar Macedonië en Struga en het meer van Ochrit maken Veel goed.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Teveel minpunten

Joery, 12-8-2017

Het hotel heeft enkele positieve punten, zoals de ligging, ontbijt is redelijj goed, de uitstraling van het gebouw en hygiëne is oké, kamers zijn redelijk van grootte en de airco werkt prima. Toch voldoet het niet aan onze standaarden door een paar belangrijke minpunten:

- de bedden zijn keihard en douche werkt matig

- privestrand is absoluut geen privestrand, bij logies moet je betalen en ze laten iedereen er gebruik van maken daardoor veel (vaak niet betalende) locals en drukte.

- wifi werkt slecht

- service is slecht. Zo vlogen wij savonds terug, was er bijv. geen gelegenheid kamer langer te behouden en geen faciliteiten om te douchen of om te kleden

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Drim bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Drim in Struga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Drim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Drim scoort een 7.47 uit 10 op basis van 253 reviews.