Hotel Beograd ***

Beograd
6,7

43 tips over Beograd

L&J, 11-8-2017

Struga is een levendige plek met zijn vele terrasjes (gelegen aan de zwarte Drim die dwars door Struga loopt) en de drukbezochte boulevard.

Voor mensen die van het strand houden is er een groot (kiezel)strand bij hotel Drim.

Twee keer op excursie geweest met Alex. Een echte aanrader! Kleinschalig en gezellig.

Een bezoek aan (het oude gedeelte van) de stad Ohrid is ook echt de moeite waard. Deze stad is mooier dan Struga en er is veel te bezichtigen.

Arie, 1-6-2017
Leuke plaats met veel gezellige restaurantjes aan het water....mooie uitstapjes met Alex en zijn zoons...gezellig en volledig verzorgd.
Carola, 11-7-2016

Wij zijn op dit moment nog in struga, worden telkens lastiggevallen door ALEX

Om excursie te boeken.

Staan we bij een ander voor de deur dan neemt hij al aan dat we daar iets geboekt hebben en word hij BOOS!

Dus geen Alex voor ons!

Deze man probeert je zijn excursies op te dwingen!!!

Dus wij gaan liever naar mensen die Vriendelijk zijn!!

Mensen let op een gewaarschuwt mens telt voor 2 !!

Arie van der Laan, 12-6-2016
Lokale agent probeert je meteen na aankomst bij de informatiebijeenkomst excursies te verkopen voordat je de locals die reizen verkopen zoals Alex met petje gesproken hebt. Laat je niet bang maken maar boek gerust bij personen als Alex die uitstekende excursies verzorgen.
jose, 10-6-2015

De tip boek je excursies bij Alex . Kleinschalig gezellig en vol passie vertelt Alex zijn verhaal en laat je de mooie plekjes zien.

Ook als je niet veel kan lopen kan je met Alex mee

marijke van althuis, 2-6-2015
Excursies te boeken via Alex, geweldig leuk en geweldig gelachen en absoluut niet duur

laura_wilhelmina, 30-5-2015
Excursies speciaal door FIBULA
diny, 19-5-2015
Bij Lale tours excursies boeken kantoortje langs de Drim bij restaurants
Marjan Hendriks, 10-8-2014
Er is een Macedonier in Struga hij heet Alex en verzorgt excursies en is een geweldige vent! Zijn excursies zijn heel leuk om te doen en de groep is klein. Hij spreekt goed Nederlands. Zijn kantoortje zit aan de rivier aan de Moslimkant en je kunt er ook fietsen huren. Dus bij deze Alex ik heb me aan mijn woord gehouden en een goed woordje voor jou gedaan, maar je hebt dat ook verdiend!!!!! Groetjes van René en Marjan.
anne, 8-8-2014
ga erop uit met de bus, taxi of met een georganiseerde excursie. Er is veel te genieten in deze prachtige omgeving.