6,6

Matig

126 reviews over Hotel Beograd in het Nederlands

Vreselijk

Jo, 14-8-2017

De ligging van dit hotel is wel oké, wel veel geluidsoverlast helaas. De hotelkamer was verschrikkelijk, totaal niet hygiënisch en alle meubels waren super oud. Eén bed kraakte verschrikkelijk erg waardoor ik gewoon niet kon slapen. Hierom hebben we gevraagd of we een nieuw matras of nieuwe kamer konden krijgen, maar dit was pas mogelijk over een aantal dagen. En er werd op een indirecte manier verteld dat we het zelf maar uit moesten zoeken. De service is dus ook niet goed. Het water uit de douche en kraan is op de een of andere manier alleen 's ochtends en 's avonds beschikbaar, dus als je 's middags wil douchen heb je pech want er komt dan geen water. Het ontbijt bestaat uit wat verschillend brood en beleg en nog wat extraatjes zoals cornflakes, maar veel uitgebreider moet je het niet verwachten. Ik kan zonder twijfel zeggen dat ik hier nooit meer van mijn leven heen ga.
Gereisd anders in januari 2017

Helaas geen aanrader!

L&J, 11-8-2017

Dit hotel is helaas geen aanrader.

Meubilair in de kamers is gedateerd, maar vonden wij geen probleem. Personeel is vriendelijk.

Alleen WiFi-bereik in de lobby, niet op de hotelkamer.

Het ontbijt is redelijk uitgebreid, wel elke dag hetzelfde. De vleeswaren en sappen (ook melk) zijn niet gekoeld. Dingen waarvan je verwacht dat ze warm zijn waren lauw of koud.

Van het algemene balkon kan nà het ontbijt geen gebruik meer worden gemaakt (jammer voor de gasten zonder balkon).

De hygiëne van de hotelkamers is beneden alle peil: zware sporen van schimmel op he bad, op veel dingen ligt een dikke laag stof en op de vloer is niet te lopen zonder schoenen aan. Het beddengoed (waar de gaten in zitten) wordt niet verschoond, alleen recht gelegd.

Douchekop en stang van het bad zaten los in de muur (ook bij andere gasten).

Het hotel ligt midden in het centrum van Struga. Overdag geven de terrasjes en de drukbezochte boulevard een gezellige sfeer. 's Avonds en 's nachts is er veel geluidsoverlast. Tegenover het hotel, op 100 meter afstand, bevindt zich dans- en nachtclub Astrum. Hier zijn regelmatig (boven op het dak, in de open lucht) live optredens.

Maar het land Macedonië is erg mooi!

Gereisd met partner in augustus 2017

Oud bollig hotel op een prima locatie

Ingrid, 8-8-2017

Een oud hotel op een mooie locatie midden in een gezellig centrum.Het ontbijt was goed maar wel simpel. Alleen het brood is niet wat wij Nederlanders gewend zijn. De schoonmaak laat te wensen over. D.w.z. er wordt dagelijks schoongemaakt met de Franse slag. Desalniettemin is Struga een gezellig centrum waar wij zeker nog een keer terug willen komen, maar dan in een ander hotel. Het Hotel krijgt in oktober een nieuwe eigenaar en het is te hopen dat het hotel wordt opgeknapt.

Dan willen wij in dit hotel nog wel een keer terugkomen. Personeel was erg aardig en attent. Wil je een excursie doen ga dan eerst even naar Alex en zijn 2 zonen.

Een boot ripje met Teddy is zeker een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Beograd*** bij :

Mooi gelegen in het centrum

Arie, 27-7-2017

Eenvoudig hotel met vele gezellige restaurantjes in de omgeving. Ontbijt in het hotel is redelijk uitgebreid inclusief vers gebakken omeletten en pannekoeken. Je bent binnen enkele minuten wandelen aan het meer. Leuke uitstapjes in de omgeving met Alex en zijn zoons...gezellig..compleet en kleinschalig. Gewoon doen. Was onze 5e keer Macedonië en niet de laatste.
Gereisd met vrienden in juni 2017

Dit nooit weer!

Hagens, 26-7-2017

Bijzonder hotel de aangegeven 3 sterren niet waard. Ben normaal niet zo kritisch maar alles was niet proper ontbijt sloeg helemaal nergens op en 2 nachten wakker gelegen door de keiharde muziek op het dak tegenover het hotel afstand 100 meter. Dit hotel nooit meer maw ik raad het af!
Gereisd familie in juli 2017

Personeel heel vriendelijk. Hotel is heel hard aan

L Janssen, 22-7-2017

De ligging is uitstekend. Midden in Struge, wat een gezellig plaatsje is met leuke terrassen aan de rivier. Wat dat betreft een aanrader. Hotel is niet de 3 aangegeven sterren waard. Het is wel schoon, maar met name de badkamers, gordijnen, meubulair is allemaal dringend aan vernieuwing toe. Ligbaden eruit en mooie douche cabines plaatsen zou al heel wat zijn.. Gewoon doodzonde hoe ze de boel laten versloffen. Zou echt iets goeds van gemaakt kunnen worden op die lokatie.met meer van Orchid op loopafstand.
Gereisd met partner in juli 2017

Gezellige sfeer

Joke, 29-6-2017

Vriendelijkheid en gastvrijheid van personeel
Gereisd met vrienden in juni 2017

Sterk verouderd hotel zeer slechte WiFi

Alex, 17-6-2017

Het ligt midden in het centrum van Struga op loop afstand van het meer van Ohrid met vele goed betaalbare restaurants aan de Zwarte Drim.

Hotel Beograd is een sterk verouderd hotel waar je alleen kunt ontbijten tot 10.00u daarna gaat alles dicht.

De WiFi is niet te ontvangen op de kamers alleen in het restaurant ( tot 10.00 u) en op de begane grond in een kleine donkere lobby .

Ik kom graag terug in dit mooie deel van Macedonië ,maar nooit meer in dit hotel.

Gereisd met partner in juni 2017

Het meer van Ohrid is een prachtige omgeving,

Peter Veldhuis, 23-5-2017

Hotel is ouderwets en smerig. In de week dat ik er was werd mijn bed weliswaar opgemaakt maar de staf van de eerste dag lag er de laatste dag ook nog. Licht deed het niet, wastafel was verstopt en douchedeur lekte zodat alles nat was.

Herhaaldelijk gemeld maar er werd niets aan gedaan.

Ontbijt was sober, eentonig en niet altijd even vers.

Veel gezien en prettige ervaringen met Lale excursies, die i.t.t. Fibula wel hun afspraken nakomen, kleine groepen hebben en Nederlandstalige reisleiders.

Gereisd alleenreizend in mei 2017

super leuk

Roos, 22-5-2017

Beograd is echt een ideal hotel omdat het midden in het centrum van struga. Het enige nadeel is dat je er niet met de auto kan komen. Maar verder was het perfect struga is een erg leuk plaatsje en heeft erg leuke winkels, ook ligt het hotel mooi gelegen aan de rivier de black drim.
Gereisd met vrienden in mei 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Beograd*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Beograd in Struga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Beograd zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Beograd scoort een 6.61 uit 10 op basis van 126 reviews.