Hotel Leonardo ****

Leonardo
8,6

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Leonardo bij:

3 reviews over Hotel Leonardo in het Nederlands

Mooie bad / kamer, lijkt wel nieuw, aanrader!

Geweldig hotel, 30-8-2017

In een woord een schitterende kamer en badkamer! We hadden zelfs een balkon maar de airco had toch de voorkeur (40+). Fijne bedden. Samengevat zoals je een hotelkamer verwacht. Zeer vriendelijk personeel, we kregen zelfs een (taxi)lift aangeboden naar het centrum. We zijn afgezet bij een meer dan voortreffelijk restaurant, waar we in de watten zijn gelegd voor een belachelijk lage prijs. We werden zelfs begeleid naar de taxi. Het ontbijt was goed maar werd niet optimaal bij/aangevuld, daar moesten we 10 minuutjes op wachten maar meer dan waard!

Locatie van het hotel is in een 'goede' buurt, enige nadeel is dat je een (belachelijk goedkope) taxi nodig hebt. Op de terugweg vanuit Griekenland een ander hotel aangedaan, daar hadden we achteraf wel spijt van. Ondanks dat een ander hotel (in het centrum) hoger scoorde in de reviews, heeft Leonardo toch beslist de voorkeur. Een echte aanrader!!

Gereisd met partner in augustus 2017

Gemeende gastvriendelijkheid

slokkie_1, 12-8-2014

Hotel Leonardo is een kleine accommodatie op 10 minuten loopafstand van het centrum. Een taxi naar het centrum kost maximaal 120 dinar (ofwel € 2,-) De kamers zijn goed, het ontbijt ruim voldoende. Zelf hadden wij een kamer op de begane grond (inclusief tuintje) . De medewerkers (inclusief eigenaresse) zijn zeer gastvriendelijk. Een keer later ontbijten is geen probleem. Op de vertrekdag mochten wij tot 16.00 uur in de kamer blijven (niet om gevraagd maar uit zichzelf aangeboden).
Gereisd met partner in augustus 2014

fam Vink, 5-6-2008

Klein hotel goede verzorging kamers zijn goed en schoon ( prijs is ook vriendelijk)

Ik ben er al drie maal geweest en als ik in Skopje ben ga naar leonardo

Mensen daar zijn beetje familie

Het is 2 km van het centrum

Gereisd zakelijk in maart 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Leonardo bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Leonardo in Skopje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Leonardo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Leonardo scoort een 8.58 uit 10 op basis van 3 reviews.